TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קרן דאסו סיסטמס תומכת בהשקת InnoTechLab בקמרון לקידום חדשנות וחינוך מקומיים


דאסו סיסטמס
מתנדבים מיומנים מטעם דאסו סיסטמס ישתפו את הידע שלהם בטכנולוגיות דיגיטליות ויסייעו בהכשרת דור חדש של מהנדסים אפריקאים
קרן דאסו סיסטמס, המוקדשת לקידום ופיתוח עתיד החינוך והמחקר באמצעות יכולות הלמידה והחקר הגלומות בטכנולוגיות תלת ממד ויקומים וירטואליים, הכריזה היום על תמיכתה בברית ההתחדשות הדיגיטלית, ארגון ללא מטרות רווח, על ידי הקמתו והשקתו של InnoTechLab, מרכז החדשנות הראשון לטכנולוגיה, תיעוש וחינוך בקמרון. מטרת InnoTechLab היא להחדיר שינוי כולל ובר-קיימא של החברה האפריקאית על בסיס מהפכה תעשייתית, טכנולוגית ודיגיטלית. מהפכה זו תושג באמצעות טיפוח גישה נרחבת יותר לטכנולוגיות תלת ממד דיגיטליות וקידום ההבנה וההתנסות בטכנולוגיות תלת ממדיות בקרב תלמידים צעירים, מורים, חוקרים והמערכת האקולוגית שלהם.
קרן דאסו סיסטמס סייעה לברית ההתחדשות הדיגיטלית בהגדרת גבולות הפרויקט ויישומו. בנוסף למענק, תמיכה זו תכלול ייעוד מתנדבים מיומנים מטעם דאסו סיסטמס אשר יחלקו את הידע והמומחיות שלהם בתחום טכנולוגיות התלת ממד עם מורים שיכשירו דור חדש של מהנדסים אפריקאים. זאת על מנת לענות על צרכי כוח העבודה התעשייתי המקומי.
"המחויבות של קרן דאסו סיסטמס נמשכת הרבה מעבר למתן מענקים. אנו מעורבים באופן פעיל בשינוי החינוך והתעשייה באפריקה", אמר תיבו דה טרסנט, נשיא קרן דאסו סיסטמס. "מתנדבים מקהילת דאסו סיסטמס להוטים לחלוק את תשוקתם לטכנולוגיית היקום הווירטואלי בתלת ממד כחלק מהמאמץ הקולקטיבי לעצב עידן חדש של חדשנות, חינוך ויזמות".
משקיעים וממציאים מתמקדים בשירותי בריאות, תכנון עירוני, תחבורה וחקלאות חכמה ומקוונת, אשר טומנים בחובם פוטנציאל לחולל מהפכה תעשייתית באפריקה. עם זאת, לא קיימת גישה מספקת לטכנולוגיות תלת ממד הנדרשות לניסויים ביבשת, אשר חיוניות כדי להפוך את המהפכה הזו למציאות. בנוסף, חסרים אנשי חינוך שהוכשרו בטכנולוגיות אלה שיכולים להכין את כוח העבודה העתידי של אפריקה ולהעניק להם את הכישורים הנדרשים.
באמצעות ארבעת המתחמים שלה, תתמקד InnoTechLab בהדרכה, פיתוח, טיפוח וקידום של מיומנויות דיגיטליות והנדסה על מנת לבנות מיומנויות ואמצעים לפתרון בעיות, לפתח טכנולוגיות ויישומים חדשים וליצור מערך מודיעיני יקר ערך ומרכזי מצוינות בתחומים העולים בקנה אחד עם מטרות הפיתוח בר-הקיימא של האו"ם.
מאז השקתו באוקטובר 2020, קיים מרכז InnoTechLab סמינרים בנושא כלי למידה חדשניים עבור 60 מורים מהמכון האפריקאי למידע והאוניברסיטה הפרוטסטנטית במרכז אפריקה ואירחה את אתגר החקלאות הדיגיטלית במהלך האירוע "חוויית ותערוכת החדשנות הדיגיטלית (DITREX) – אפריקה". במהלך שנת 2021, InnoTechLab מתכננת להתחיל בתוכניות הכשרה לסטודנטים, להרחיב את טווח היכולות שלה ואת שותפויותיה עם ארגונים תעשייתיים ואקדמיים ולטפח למצוינות את שתי הקבוצות הזוכות באתגר.

"אחת המטרות העיקריות של ברית ההתחדשות הדיגיטלית היא לסייע בהאצת הכנסתן של טכנולוגיות מפתח חדישות באפריקה, שיעניקו לנו הזדמנויות ליישם אמצעי פיתוח מתקדמים בצורה מהירה יותר", אמרה פרופ' סאמה מבנג, מייסדת ברית ההתחדשות הדיגיטלית. "InnoTechLab יאפשר לנו להתאים את הטכנולוגיות להקשר המקומי, להגדיר ולהשיק תוכניות חינוך והכשרה ולסייע לרשויות המקומיות להתוות אסטרטגיות תיעוש והכשרה בתחום הבריאות, העיור, האנרגיה והחקלאות החכמה".


אודות קרן דאסו סיסטמס
קרן דאסו סיסטמס מקנה מענקים, הכשרה והתמחויות בתחום טכנולוגיות היקום הוירטואלי התלת ממדי שיסייע לבתי ספר, אוניברסיטאות, מרכזי מחקר, מוזיאונים ועמותות באירופה, ארה"ב והודו להרחיב את גבולות הידע שלהם. משימתה היא לעודד אנשים צעירים עם תשוקה להנדסה, מדע וטכנולוגיה דיגיטלית ליצור חברה טובה ושיתופית יותר. כחלק ממשימה זו, תורמת הקרן באופן פעיל לפיתוח דרכים חדשות לשיתוף ידע ושינוי שיטות למידה שיאפשרו לאתר כישרונות חדשים ולסייע להם לממש את חלומותיהם. למידע נוסף: lafondation3ds.org



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il