TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת ALD מדווחת על הסכם עם חברה ממשלתית ברוסיה לייצור מטוסים


ALD
לחוזה עשויה להיות השפעה מהותית על תוצאות החברה עוד השנה
חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, דיווחה הבוקר (ג') כי חתמה על הסכם ראשוני עם חברה ממשלתית לייצור מטוסים ברוסיה במסגרתו החברה והלקוח יבחנו שיתוף פעולה במסגרת פרויקט להסבת מטוסי תובלה למטוסי נוסעים וקבלת סרטיפיקציה למטוס ברשויות התעופה האזרחית.
ההסכם נחתם באמצעות חברת הבת אירו-טיטן, שגם משמשת כספק מאושר אצל הלקוח.
לאחר חתימת ההסכם הנ"ל, הצדדים יפעלו על מנת לגבש את מסגרת העבודה הנדרשת וההיקף הכספי הפרויקט הצפוי לכלול שירותי הנדסה ומוצרי תוכנה של החברה. החברה מעריכה כי תנאי ההתקשרות הכספיים ייסגרו במהלך השנה ולכך עשויה להיות השפעה מהותית על תוצאות החברה עוד השנה.
ALD חתמה על הסכם מחייב למיזוג עם האב סקיוריטי
מוקדם יותר החודש הודיעה אי.אל.די כי חתמה על הסכם מחייב למיזוג פעילות עם חברת HUB Security בשווי 145.3 מיליון דולר אחרי הכסף. לפי ההסם בין חברת אי.אל.די, לבין חברת האב סקיוריטי ובעלי מניותיה, תמוזג האב לתוך אי.אל.די ותהפוך להיות חברה בת בבעלות מלאה של החברה. העסקה תעשה על פי שווי כולל שלאחר המיזוג של 145.3 מיליון דולר ושיעור ההחזקה של בעלי מניות HUB בחברה לאחר ההקצאה צפוי להיות כ-51% שלא בדילול מלא.

צבר עסקאות משמעותיות מתחילת השנה
מאז תחילת השנה דיווחה החברה על מספר עסקאות משמעותיות. בין היתר הודיעה החברה על הארכת הסכם ההתקשרות עם שירות התעסוקה בהיקף מוערך של כ-7 מיליון ש"ח בשנת 2021 וכן על עסקאות משמעותיות עם תאגיד הענק לוקהיד מרטין, הסכם עם יצרנית התעופה אמבר אייר, הסכם מהותי עם חברת הנדסה מובילה בישראל ועוד.

אודות ALD
אי.אל.די הינה חברה ישראלית ותיקה ומבוססת הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים עם לקוחות מובילים מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ-125 מיליון ש״ח הגדל באופן עקבי ויציב. הקבוצה עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום אמינות מערכות. לקוחות החברה הינם גופים ממשלתיים וחברות ענק בעולם שעובדות עם אי.אל.די מעל 20 שנה. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים באבן יהודה, בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il