TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סיכום 2020: Fivetran מכפילה את פעילותה


George Fraser, CEO, Fivetran Credit Fivetran
במהלך השנה החולפת הצליחה החברה להכפיל את מספר הלקוחות ואת הכנסותיה לצד הקמת מרכזי נתונים חדשים ברחבי העולם, הרחבת שיתופי פעולה וקבלת הכרה ושבחים מגורמים בתעשייה
אוקלנד, קליפורניה, 24 בפברואר 2021: חברת Fivetran המובילה במתן פתרונות אוטומטיים מנוהלים לאינטגרציית נתונים בענן, הכריזה היום על שנה נוספת של צמיחה משמעותית – במהלך 2020 החברה הכפילה את הכנסותיה ואת מאגר הלקוחות, כאשר מספר העובדים ברחבי העולם הגיע לקרוב ל-500 עובדים. בין לקוחותיה של Fivetran נמנים ארגונים גלובליים כגון ASICS, Autodesk, BJ's Restaurants, Conagra Brands, DocuSign, Forever21, Lionsgate, Square, Strava, Urban Outfitters ו- Ziff Davis. לאחר סבב גיוסים של 100 מיליון דולר ביוני האחרון, ערכה של החברה מוערך ב-1.2 מיליארד דולר.
כדי לעמוד בתחרות בשוק הדיגיטלי של ימינו, על כל ארגון לדאוג לגישה מהירה ומהימנה לנתונים שיעזרו לו לבסס החלטות בזמן אמת. כמי שמספקת שירות אינטגרציית נתונים בענן, Fivetran מנהלת את ערוצי הנתונים של לקוחותיה ומאפשרת גישה ליותר מ-1.5 טריליון שורות נתונים מדי חודש. Fivetran מבצעת אוטומציה של העברת נתונים למאגרי ענן באופן דומה לאספקת החשמל על ידי חברת חשמל – על ידי ריכוז של כלל נתוני הארגון, אפילו כשמערכות המקור משתנות. כתוצאה מכך, הארגון יכול להשקיע זמן ומשאבים לטובת שימוש מושכל וניצול הנתונים במקום בחיפוש אחר הדרכים לניהול הנתונים וריכוזם.
"הצמיחה העסקית החזקה שלנו היא תוצר של שתי עובדות פשוטות: הראשונה היא שאנחנו מספקים צינורות נתונים הנגישים תמיד, והשנייה היא שאנחנו עומדים בהבטחה שלנו להפוך את הגישה של ארגונים לנתונים לפשוטה ומהימנה. Fivetran מנהלת למעלה מ-700,000 שינויי סכמה מדי חודש – מדובר באירועים שבדרך כלל עלולים לשבש פעילות צינורות ETL (Extract, Transform, Load) קיימים, כשהם מצריכים התערבות של מהנדס נתונים על מנת לתקן את פעילותם. ומכאן מגיע הערך של Fivetran – אנחנו מספקים נתונים מדויקים ובזמן, אפילו כשמערכות המקור משתנות, מה שמאפשר לצוותי ניהול ואנליזה לקבל החלטות טובות יותר". אמר ג'ורג' פרייזר, מנכ"ל Fivetran.
בשנה האחרונה הכפילו לקוחות Fivetran את מספר מחברי הנתונים (קונקטורים) הכולל שמסנכרנים נתונים, וכיום החברה מנהלת למעלה מ-30,000 קונקטורים מדי חודש. על בסיס החוויה החיובית שלהם, הלקוחות ממשיכים להרחיב את השימוש ב-Fivetran ברחבי הארגון, ובכך מעלים את השימוש העולמי למספרי שיא. כדי לשפר את שירות הלקוחות, בשנת 2020 Fivetran הרחיבה את נוכחותה ברחבי העולם ופתחה סניפים חדשים בגרמניה, צרפת, הודו ואוסטרליה. החברה אף הוסיפה מרכזי נתונים חדשים באזורים אלה וגם בקנדה, ובכך הבטיחה ערוצי נתונים באספקה מקומית, בהתאם לעקרונות ניהול המידע של לקוחותיה.
ב-2020 גם בוצעו שדרוגים בתשתיות הארגוניות וברמת האמינות בכל שירותיה של Fivetran. תוך ניהול של למעלה ממיליון סינכרוני נתונים מדי יום, Fivetran מבטיחה נגישות לנתונים ברמה של 99.9 אחוזים. מאגר הקונקטורים של החברה, שגדל באופן תמידי, מנוהל על ידי צוות בינלאומי של למעלה מ-200 מהנדסי תוכנה ושירות לקוחות, אשר זמינים בכל שעות היום והלילה ובכל ימות השנה.
כתוצאה משיפורי השירות והמוצר ב-2020, הלקוחות של Fivetran חוו שירות ותמיכה ברמה בינלאומית, ויעיד על כך דירוג שביעות הרצון של הלקוחות, שעומד על 93 אחוזים והינו מהגבוהים בתחום. נוסף על כך, 94 אחוזים מלקוחותיה של Fivetran סיפרו כי חוו חוויות חיוביות או חיוביות מאוד בעבודה עם צוותי התמיכה שלה.
"Fivetran היא הצינור ל-Data Stack Modern – מחסן הנתונים המודרני, שמעביר את הנתונים בצורה מהירה, מדויקת ויעילה למאגרי נתונים, ומניע יכולות אנליטיות ברחבי הארגון," אמר בוב מוגליה, יזם ולשעבר מנכ"ל Snowflake ונשיא ב-Microsoft. "היא מפשטת באופן דרמטי את תהליך איסוף ועיבוד הנתונים לצורך ניתוח והנדסת נתונים. בכך היא מקלה על ארגון בכל סדר גודל להפיק ערך מנתונים, ולכן היא מובילת תהליך ה-ELT ב-Data Stack המודרני."
במהלך השנה האחרונה סיפקה Fivetran מאפיינים ושיפורים חדשים למוצר שלה, כולל מחברי מסד נתונים לארגונ אנטפרייז כמו IBM, SAP, ו-Oracle. כמו כן הוסיפה החברה יכולות אינטגרציה ל-dbt, כלי ה-open source הפופולארי שמחזיקה Fishtown Analytics, המספקת למהנדסים ואנליסטים את היכולת להמיר נתונים לצורך שימוש מיידי. נוסף על כך, קידמה Fivetran את האינטגרציה שלה עם Databricks, במיקוד על Delta Lake וארכיטקטורת Lakehouse עם SQL Analytics כדי לזרז את הפקת ערך ההגעה לשוק עבור לקוחותיה.
"ב-Innive, אנחנו מספקים ללקוחותינו מסגרת סקיילבילית לקליטת נתונים ממספר מקורות, ובכך יוצרים מקור אמת אחד המאפשר קבלת החלטות משופרת. כדי לעמוד בגידול בנפחי הנתונים של הלקוחות אבל גם במקורות נתונים חדשים, היינו צריכים פיתרון אינטגרציה שהוא יותר מודרני וסקיילבילי," אמר ויוק צ'קרבאטי, מהנדס נתונים בכיר ב-Innive. "על ידי שימוש ב-Fivetran, הצלחנו לנייד מילארדי שורות נתונים במהירות ובקלות, ממגוון מקורות נתונים כולל באתר הלקוח, לתוך מחסן נתוני לקוח בענן. צינורות הנתונים האוטומטיים של Fivetran וספריית המחברים הענקית שלהם חסכו לנו זמן רב והוצאות גדולות."
בשנה האחרונה סומנה Fivetran על ידי משווקי מחסני הנתונים המובילים כספקית ה-"EL" המובילה בתחום ארכיטקטורת ELT של מחסן הנתונים המודרני. ב-2020 קיבלה הכרה ושבחים ממגוון שותפיה, כולל פרס "שותף הטכנולוגי של השנה" מאת Snowflake ומעמד Amazon Web Services (AWS) Data and Analytics Competency Designation. כמו כן' מונתה Fivetran כשותף פרמייר של Google Cloud, שזהו המעמד הגבוה ביותר המוענק לשותפיה, בעקבות השותפות הנמשכת עם BigQuery. בנובמבר חברת Databricks העניקה ל-Fivetran את הפרס IVS Partners Innovation. כמו כן, החברה צוינה על ידי חברות האנליסטים המובילות בתחום כולל גרטנר והופיעה לראשונה בדוח ריבוע הקסם של גרטנר בתחום כלי אינטגרציית נתונים.
Fivetran אף זכתה במגוון פרסים המציינים את הצמיחה העסקית המרשימה שהציגה, ואת התרבות הארגונית שלה, ביניהם: רשימת "20 מקומות העבודה הקטנים והבינוניים הטובים ביותר לעבוד בהם" ו-"מקומות העבודה הטובים ביותר באזור המפרץ" של Great Place to Work and Fortune, "100 המקומות הטובים ביותר לעבוד בהם של BuiltIn" (מקום 1 בקולורדו, מקום 11 באזור המפרץ), רשימת "100 הסטארט-אפים המובילים של Business Insider", רשימת "2020 Deloitte Fast 500", רשימת החברות עם הצמיחה המהירה ביותר של ה-SF Business Times, ורשימת 30 חברות מובילות של Enterprise Tech ב-2020. Fivetran אף נכללה ברשימות הסטארט-אפים Forbes Cloud 100 ו- Forbes Next Billion Dollar Startups בשנת 2020.


אודות פייבטראן
Fivetran (פייבטראן), הינה חברה פרטית מובילה במתן פתרונות אוטומטיים מנוהלים לאינטגרציית נתונים בענן המאפשרת לחברות לדייק את העבודה מונחית הנתונים שלהן באמצעות סנכרון רציף של נתונים ממקורות ויישומים שונים, ביצוע טרנספורמציית נתונים פנימית, טיוב נתונים, גיבוי נתונים והפקת דוחות ניתוח. המודל של Fivetran מאפשר לרכז נתונים ממערכות שונות כמו SAP, אורקל, סיילספורס, נטסוויט, בסיסי נתונים ארגוניים, כלי שיווק ועוד, ולאחד את כל הדאטה על ידי ממשק API במערכת אחת נגישה ונוחה לשימוש. הפתרון של Fivetran ניתן להתקנה תוך חמש דקות בלבד, לאחריהן הוא מתחיל באופן אוטומטי לבצע את תהליכי ניהול הנתונים.
החברה נוסדה ב-2013 מתוך האקלסטור Y combinator על ידי ג'ורג' פרייזר וטיילור בראון, ושוויה מוערך ב-1.2 מיליון דולר. עד כה, גייסה החברה 163 מיליון דולר בחמישה סבבי גיוס שונים ולאחרונה גם זכתה במעמד הייחודי של חברת "חד קרן" Unicorn)). החברה מעסיקה כיום למעלה מ-450 עובדים ברחבי העולם, כאשר מטה החברה ממוקם באוקלנד, קליפורניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il