TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

נופר אנרגיה השלימה את הקמת מערכת אגירת החשמל הראשונה מסוגה בישראל


אוגר + עופר ינאי. צלם: ארז עוזיר
המערכת בהספק של כ- 3.22 מגה וואט תאפשר להקים לצידה מערכות פוטו-וולטאיות נוספות בהספק כולל של כ- 2.77 מגה-וואט ובתעריף של כ- 45 אג' לקוט"ש
החל ממועד ההפעלה תבצע נופר תחזוקה של המערכת לתקופה של 25 שנה.

במקביל פועלת החברה להקמת עשרות מערכות אגירת חשמל נוספות.

בתחילת החודש דווחה החברה כי היא נכנסת לראשונה לשוק באיטליה.

עופר ינאי, יו"ר החברה " אנו גאים להוביל את מהפכת אגירת החשמל בישראל. לאחר שחיברנו בשנת 2018 לרשת החשמל את המערכת הסולארית הצפה הראשונה בישראל, אנחנו מציינים היום בהתרגשות גדולה את השלמת הקמת מערכת האגירה המסחרית הראשונה בישראל. משק האנרגיה המתחדשת בישראל משווע לאגירה וידרוש אגירה בהיקפים של עשרות ג׳יגה בשביל לעמוד ביעדי 2030. המערכת הוקמה הודות להתמחותה של "נופר אנרגיה" בפרויקטים בעלי מורכבות הנדסית גבוהה ומאתגרת, המגלמים תשואה עודפת לצידם. אנו מכוונים להקמה של מערכות אגירה רבות נוספות במסגרת שותפויות נופר אנרגיה כבר ב-2021, ולהובלה של שוק האגירה בישראל. כשהקמנו את המערכת הסולארית הצפה הראשונה בישראל היא פתחה שוק חדש שקידם את תחום האנרגיות המתחדשות ונופר אנרגיה יצרה לעצמה פרויקטים בהספק מותקן של כ-275 מגה וואט שמשקפים כמיליארד ש״ח בהכנסות הקמה ושל כמאה מיליון ₪ כל שנה ממכירת חשמל. כעת נופר אנרגיה מבקיעה בהצלחה פריצת דרך חדשה, הקמת מערכת אגירה מסחרית ראשונה בישראל. נופר מנהיגה את השוק דרך חדשנות ויצירתיות ותמשיך לעשות זאת בשנים הקרובות"

נופר אנרגיה מדווחת היום, כי השלימה את הקמת מערכת ראשונה בישראל לאגירת אנרגיה. המערכת שהינה בהספק כולל של 3.22 מגה וואט, צפויה להיות מופעלת כבר בשבועות הקרובים ובכוונת נופר להקים לצידה מערכות פוטו וולטאיות בהספק כולל של כ- 2.77 מגה וואט, בתעריף של 45 אג' לקוט"ש, כאשר ללא מערכת האגירה לא היה ניתן להקימן. יצויין, כי החל ממועד ההפעלה המסחרית תבצע נופר תחזוקה של המערכת לתקופה של 25 שנה.
מהדיווח עולה, כי חברות הקבוצה מקדמות הקמה של עשרות מערכות נוספות לאגירת חשמל הן בפרוייקטים בהפעלה ובפרוייקטים בהקמה, לקראת הקמה ובפרוייקטים בייזום ורישוי.

השימוש במערכת אגירת החשמל, יאפשר לחברות הקבוצה להקים מערכות פוטו-ווטאיות נוספות בשטח בו הוקמה , באופן המבטיח הזרמה של החשמל לאורך שעות רבות יותר ביממה ובזמן שהמערכות לייצור חשמל אינן פעילות, וזאת ללא צורך בהגדלת נקודת החיבור לרשת החשמל. בנוסף, תתאפשר לחברות הקבוצה להזרים את החשמל המיוצר במערכות בשעות בהן תעריפי החשמל גבוהים יותר.

בתחילת החודש דווחה החברה יחד עם שותפתה קרן נוי, כי היא נכנסת לראשונה לאיטליה וחתמה על הסכם לביצוע השקעה בחברה האיטלקית סאנפריים ג'נריישן (Sunprime Generation SRL ). ההשקעה התבצעה באמצעות חברת אנדרומדה סולושנס (Andromeda Solutions), המוחזקת על ידי קרן נוי (60%) ונופר אנרגיה (40%) ועוסקת בפיתוח, רישוי והקמה של מערכות פוטו-וולטאיות על גבי גגות באיטליה. מערכות אלו צפויות לפעול ולמכור חשמל בתעריף קבוע וידוע ל-20 שנה, מכוח מכרזים שעורך מנהל שירותי החשמל האיטלקי.
"נופר אנרגיה" אשר הנפיקה מניותיה בבורסה בת"א בחודש דצמבר 2020, פועלת בתחום פיתוח, רישוי, הקמה ותפעול של מערכות פוטו-וולטאיות, בעיקר בסגמנט הדואלי (מאגרים וגגות). סגמנט זה מאופיין בפרויקטים בעלי תשואה עודפת. יכולותיה של "נופר" כחברה הנדסית, בה כלל שרשרת הכישורים הנדרשים מבוצעים In House, מקנות לחברה גמישות תפעולית ויתרונות ביחס לחברות אחרות בתחום. אסטרטגיה זו מאפשרת לחברה לתרגם זכיות במכרזים, לחיבור בפועל של מערכות, תוך השגת תשואה עודפת בפרויקטים אותם יוזמת, מקימה ומתפעלת ("MW שווה יותר").


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il