TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

AOC מכריזה על שיתוף פעולה עם Red Bull Racing Esports


Red Bull Gaming / esports
מומחית התצוגה ומובילת שוק מסכי המחשב לגיימינג, AOC, מרחיבה את שיתוף הפעולה עם ענקית הגיימינג Red Bull ומכריזה על תמיכה בחטיבת ה- sim racing שלה, הנקראתRed Bull Racing Esports.
AOC מספקת כבר היום מגוון מסכי מחשב מתקדמים לשחקני Red Bull Racing Esports, מה שמעניק תמיכה מירבית במהלך אימוני הצוות. בנוסף, מתחם האימונים של הנבחרת ב- Erena במילטון קינס, בריטניה, מצויד כולו במסכי המחשב של AOC, ביניהם הדגמים AOC AGON AG273QZ ו- AOC AGON AG273QCX הקעור. יחד עם הידע שצברה Red Bull Racing Esports, מתכוונת AOC להרחיב את היצע סדרות המסכים הקיים ולייצר את המסכים הטובים ביותר עבור שחקני Sim Racing.
ל- AOC ו- Red Bull היסטוריה ארוכת שנים של עבודה משותפת, במסגרתה סיפקה AOC תמיכה עם מסכי המחשב הטובים ביותר של החברה במשחקים כמו League of Legends ו- Counter-Strike: Global Offensive. עם פריצת תופעת ה- sim racing, מצפה AOC להיות שותפה גם בתחום העולה בעולם הגיימינג התחרותי ולסייע לשחקני Red Bull Racing Esports לשמור על הישגים מצוינים.

משדרגים את ה- Bull של Red-Bull
חברי הנבחרת של Red Bull Racing Esports כוללים כמה מהשמות הטובים בעולם. שחקני הנבחרת זכו בטורניר הקבוצות במסגרת סדרת ה- F1 Esports Pro פעמיים ברציפות. חבר הקבוצה Sebastian Job הוכתר כאלוף העולם ב- iRacing ב2020 לאחר שהשיג את תואר ה- Supercup של פורשה TAG Heuer Esports, ואילו צוות Forza לקח הביתה את תואר ה- LeMans Esports.
AOC גאה להיות זו שתספק את מסכי המחשב שלה לנבחרת המירוצים, ותאכלס את המתחם הרשמי של הקבוצה, כדי להביא אותה לביצועים הטובים ביותר: "שחקני ה- Red Bull Racing Esports כבר הוכיחו את כישורי המשחק והנהיגה שלהם, אשר יביאו אותם לצמרת. המשוב שנקבל מהם יסייע לנו להתאים באופן מושלם את הביצועים של מסכי המחשב של AOC לצרכי שחקני מירוצים. מדובר בשחקנים מוכשרים שיחד עם המסכים של AOC ימשיכו לדחוף את ביצועיהם לרף הגבוה ביותר", אומר סטפן סומר, מנהל השיווק ב- AOC אירופה.
הציוד המושלם להגיע איתו למקום הראשון
מסך המחשב הוא אלמנט בעל חשיבות עליונה ב- sim racing, ומצופה לספק את שטח הצפייה המושלם של המרוץ ולאפשר למשתמש לדעת איפה נמצא כל רכב בכל עת. מסך המחשב חייב לספק איכות תמונה מצוינת ובמהירות גבוהה במיוחד, משום שלכל חלקיק שניה יש חשיבות אדירה שיכולה לתת יתרון משמעותי בעולם הספורט האלקטרוני. כל תחום זקוק למאפיינים שונים: צוות ה- iRacing של Red Bull Racing Esports מעדיף סט-אפ של שלושה או ארבעה מסכים זה לצד זה, נבחרת ה- F1 זקוקה למסך אחד שטוח, ושחקני V10-R מעדיפים מסך אחד, רחב וקעור.
אוליבר יוז, מנהל השיווק של Red Bull Racing:"השותפות החדשה עם AOC מתחברת לכל היבט בתוכנית מירוצי ה-sim שלנו. בספורט כה תחרותי בו כל עשירית ומאית השנייה נחשבת, קצב רענון גבוה וזמן תגובה מהיר הם קריטיים עבור השחקנים שלנו, וזה מה שיביא אותם בסופו של דבר לפסגה. מגוון המסכים האיכותיים של AOC תוכננו במיוחד למשחקים ומספקים לשחקנים שלנו את היתרון התחרותי. מתקן האימונים החדש שלנו, המיועד לספורט אלקטרוני, בקמפוס הטכנולוגי של רד בול במילטון קיינס, מצויד במלואו עם מסכי המחשב עטורי הפרסים שלAOC, ומספק לצוות ציוד שתואם ליעדים השאפתניים שלנו ולמתקן האיכותי שיצרנו. "
AOC מוכנה לתחרות וערוכה לסייע לשחקני ה- sim racing המוכשרים שלRed Bull Racing Esport לזכות באליפויות הבאות.
למידע נוסף על מסכי הגיימינג של AOC ניתן לבקר באתר הרשמי של AOC או לעקוב אחר AOC Gaming ב- Facebook, Twitter או Instagram. בנוסף, ניתן לבקר גם באתר הרשמי של פעילות הספורט האלקטרוני של Red-Bull, או ב-Facebook, Twitter או Instagram.


אודות AOC

AOC, אשר נוסדה בשנת 1967, הינה מותג מסכי המחשב וציוד ה- IT המוביל בעולם, והינה חברת בת של TPV Technology Limited, יצרנית ה- LCD הגדולה בעולם. מגוון המסכים המקיף של AOC מספק את מסך המחשב המושלם לכל צורך – מקצועי או אישי, המציע חוויית צפייה מצוינת המגיעה בעיצובים יוצאי דופן.
עם היצע מסכים מרשים של מסכי גיימינג המציגים ביצועים מצוינים, AOC הוא מותג מסכי הגיימינג במקום הראשון בעולם. למידע נוסף: https://eu.aoc.com/


אודות Red Bull Gaming / esports
Red Bull מעניקה לך כנפיים - במשחקים ובחיים האמיתיים. Red Bull בנתה כישרונות בתחום הגיימינג, וכן מארחת ותומכת באירועי ספורט במשך שנים רבות. חלק מהספורטאים הבולטים ביותר שהתקדמו דרכנו כוללים את כוכב הסטרימינג Ninja, אלוף העולם ב- Dota 2 2019- OG ורבים אחרים. אנו שותפים לאירועים העולמיים שלLeague of Legends ושל ליגות אזוריות רבות ברחבי העולם, כולל אליפות אירופה של League of Legends (LEC), Campeonato Brasileiro de League of Legends (CBLOL) ו- League of Legends Championship Series (LCS). מלבד Red Bull Solo Q, אנו מארחים טורנירים - כמו Red Bull Kumite - שנותנים לשחקנים ברמה עולמית את ההזדמנות לבלוט.
אנו מזמינים אתכם לגלות את העולם שמסתתר מאחורי הפחית של Red Bull ולבקר ב- redbull.com/esports או redbull.com/gaming. ניתן למצוא את כל הטרנדים האחרונים בתחום הגיימינג, הספורט האלקטרוני והלייף סטייל. בנוסף, ניתן גם למצוא מידע אודות אירועי Red Bull קרובים, ואפילו לשפר את יכולות הגיימינג שלכם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il