TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מלם תים תקים ברשת משען פלטפורמת ניהול ענן פרטי


דורון איזון, נמ"ר משען קרדיט לצילומים:יח"צ
תבצע פרוייקט רחב היקף ברשת הדיור המוגן משען, להקמת פלטפורמת תשתית מרכזית HCI(Hyper-converged infrastructure), בתפיסת ניהול ענן פרטי, בחוות השרתים (Data Center) של מלם תים בירושלים. עלות הפרוייקט מוערכת במעל מיליון ₪.
הפרוייקט צפוי להמשך 3 חודשים וישמש את כלל עובדי ומנהלי משען, בבתי הדיור המוגן ובפנימיות הנוער של הרשת ברחבי הארץ, עם יכולת התחברות מרחוק מבתיהם, החשובה במיוחד בתקופה זו.
הפרוייקט כולל הקמת אתר ראשי בחוות השרתים של מלם תים בירושלים, באמצעות מערכת HCI מבוססת VMware vSphere ו- VMware Virtual SAN (vSAN), התקנת שרתים מארחים חדשים מבית Lenovo, ו- vSAN Cluster והקמת סביבה ווירטואלית חדשה.
בנוסף, תותקן מערכת גיבוי של Veeam, הכוללת ספריית גיבוי של IBM. תשתית זו תחובר למתגי DC של Cisco.

דורון איזון, מנמ"ר משען: "אנו שמחים לקראת תחילת הפרוייקט אשר ישדרג וישפר בעשרות מונים את זמינות התשתיות שלנו ואת ביצועי המערכות. היכולת לבצע שדרוג משאבים ללא כל צורך בהשבתות עתידיות של כלל המשתמשים היא בעלת חשיבות עליונה עבורנו. בחרנו במלם תים כחברה ותיקה בשוק התשתיות בישראל והיותה אינטגרטור מוביל, עם יכולות של one Stop Shop במגוון רחב של דיספלינות המחשוב, לרבות חוות שרתים חדישה ומתן שירותי אינטגרציה רוחביים בתחומי המחשוב, התקשורת ואבטחת המידע".
פנחס בן יוסף, מנהל מוצר ענן במלם תים: "תשתיות המחשוב ברשת משען נזקקו לשדרוג עקב התיישנות והצורך לשפר את ביצועיהן עבור כלל משתמשי החברה, החיצוניים והפנימיים. תשתית ה- HCI החדשה והאחודה, הכוללת שרתים ואחסון, תספק ללקוח נפח אחסון גדול מאוד, כמו גם ניהול אחיד אשר מוריד את תקורות הניהול בסנכרון שבין המערכות השונות".
גיא חן, מנהל תחום מכירות במלם תים: "פתרון Vsan על גבי תשתיותVmware למערכות הליבה הקריטיות הוא פתרון איכותי, המהווה את חוד החנית בתחום ויצעיד את רשת משען לקידמת הטכנולוגיה, תוך התאמה לצרכי הארגון העתידיים. זאת בנוסף לכך שהוא מאפשר רמת ביצועים, שרידות וזמינות גבוהה למערכות המידע הקריטיות של משען".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il