TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

באטמ חתמה על הסכם אופציה למכירת NGSoft תמורת 105.1 מיליון ש"ח


חברת באטמ
מכירת פעילות חברת הבת בתחום התוכנה תייצר תזרים שיאיץ את עסקי הליבה
באטמ חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, חתמה על הסכם אופציה למכירת חברת בת של הקבוצה, NGSoft, תמורת 105.1 מיליון ש"ח במזומן (כ-33 מיליון דולר) לחברת Azteck Technologies, ספקית שירותי ענן בישראל השייכת לקרן סקיי.

רקע לעסקה

באטמ מתמקדת בתחומי ליבה של הפעילות, המבוססים על פורטפוליו הקניין הרוחני של הקבוצה. החברה צופה כי אלו יתורגמו להזדמנויות צמיחה משמעותיות הן בחטיבת הרשתות והסייבר והן בחטיבת הביומד. בשנת 2020, הקבוצה השיגה אבני דרך מרכזיות בהתקדמות הפיתוח של פעילות הרשתות הוירטואליות שלה (NFV), כולל השלמה מוצלחת של ניסויי היתכנות של פתרון ה-NFV שלה עם וודאפון וכן הבטיחה הסכם רישיון רב שנתי עם לקוח Tire-1 ראשון.

בתחום הדיאגנוסטיקה, חטיבת הביומד פיתחה במהירות מספר רב של פתרונות כתגובה להתפרצות הקורונה, אשר זוכים לביקוש רב ועולה עם התמשכות המגפה.

כפי שדווח בעבר, באטמ ממשיכה באיתור הזדמנויות להציף ערך חבוי לבעלי המניות באמצעות החברות הבנות שאינן פועלות בתחומי הליבה העתידיים של הקבוצה.

NGSoft היא בעיקר חברת שירותי תוכנה ודיגיטל המספקת פתרונות דיגיטלים וטכנולוגיים יצירתיים. פעילויות הפיתוח שלה אינן קשורות לפעילות ה-NFV או הסייבר של הקבוצה.

אי לכך, דירקטוריון החברה סבור כי יהיה זה לטובת באטמ וכלל בעלי המניות לייצר ערך ממכירת NGSoft ולהשקיע את התמורה בהאצת פעילויות הליבה של הקבוצה, בהתאם לתוכנית האסטרטגית שלה.

תנאי העסקה

במסגרת התנאים להסכם האופציה, לבאטמ קיימת אופציה אך לא החובה, למכור את החזקותיה בהון המניות של NGSoft בתמורה כוללת של 105.1 מיליון ש"ח (כ-33 מיליון דולר), כשבאטמ תקבל סך של 93.7 מיליון ש"ח (כ-29 מיליון דולר). התשלום לקבוצה כולל החזר הלוואה בסך 15.5 מיליון ש"ח מ-NGSoft וכן תשלום דיבידנד של 2.1 מיליון ש"ח, כשתשלומים אלו יתקבלו עם מימוש האופציה. חלק מעובדי NGSoft יקבלו את יתרת התמורה בסך 11.4 מיליון ש"ח כתוצאה מימוש אופציות וזכויות במועד ההשלמה.

במידה ותמומש האופציה על ידי באטמ, יכנס לתוקפו הסכם לרכישת מניות – שאופן ביצועו הסופי הוסכם בעת החתימה והוא מוחזק על ידי נאמן שיידרש לשחרר את המניות לאחר הודעה על מימוש האופציה. לרוכש קיימת זכות לבטל את ההסכם רק באירוע של שינוי עסקי מהותי לרעה ב-NGSoft.

האופציה של החברה תקפה עד וכולל ל-1 למרץ 2021, ובהתאם לתנאי ההסכם, האופציה ניתנת להארכה עד ה-17 למאי 2021 בהתקיים נסיבות מסוימות שהוגדרו מראש.

היה והקבוצה לא תממש את האופציה, היא תידרש לשלם לרוכש תמורה של עד 7.9 מיליון ש"ח במזומן. הקבוצה תעדכן את השוק בבוא העת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il