TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

תגובת אלון גלזר מלידר שוקי הון לדוחות מזרחי טפחות


לידר שוקי הון
תוצאות הרבעון השלישי היו מצוינות, וגבוהות מהתחזיות המוקדמות שלנו
איך היה הדו"ח? תוצאות הרבעון השלישי היו מצוינות, וגבוהות מהתחזיות המוקדמות שלנו, כאשר הכנסות מימון גבוהות תרמו לרווח נקי של 454 מיליון ₪, המשקף תשואה על ההון של 13.4%.

לא ראינו שום התפתחות משמעותית בנוגע לחקירה בארה"ב, כאשר הבנק לא בצע הפחתות נוספות בגין החקירה (עד כה הופרשו 162 מיליון $ מול דרישה של 342 מיליון $). במקביל הבנק לא חילק דיבידנד גם בגין רווחי הרבעון.

האם הדוח מלמד על העתיד? נראה שמדובר בדו"ח די מייצג עם אינפלציה של 0.2% ברבעון והפרשות להפסדי אשראי של 0.13% מהאשראי לציבור. הבנק נהנה מצמיחה ופתיחת מרווחי אשראי לצד שליטה בהוצאות, ומצליח להציג שיפור מסוים בהכנסות, ונראה (לפי תוצאות 2 הרבעונים האחרונים) שמזרחי מצליח להציג עליית מדרגה בתוצאות לרמת תשואה של 12.5% – 13.0% על ההון.

מה לעשות עם המניה?.
הדו"ח הרבעוני קצת מרגיע את החששות לגבי השפעת החקירה בארה"ב על מניית הבנק, כאשר הבנק ממשיך לצמוח ומשפר את הלימות ההון. בנוסף, יש לציין לחיוב את השיפור ביחס היעילות, עם גידול בהכנסות המימון והתפעול לצד שליטה בצד ההוצאות.

מזרחי נסחר כיום במכפיל הון של 1.08, כאשר הערכתנו היא שהבנק יאלץ לבצע הפרשה נוספת של כ- 150 – 200 מיליון $, כלומר אם נוריד את ההפרשה הצפויה הבנק נסחר כיום במכפיל הון של 1.15. ברמה זו הבנק נסחר אמנם מתחת לשוויו הכלכלי, אולם בשל ההשפעות השליליות של החקירה אנו מותירים ההמלצה על תשואת שוק, עם מחיר יעד של 70 ₪.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il