TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

הראל פיננסים המלצות השקעה שבועיות לשוק ההון


הראל פיננסים
"צפי להמשך מדיניות מוניטארית מרחיבה בגיבוי פתיחה חיובית לעונת הדו"חות בארה"ב תומכים בשמירה על חשיפה מנייתית גבוהה לישראל"
מה עושים השבוע?

1. תיק השקעות– מתמקדים בפיזור אפיקים וניצול מתאם שונה בין אפיקים

בצל התנודתיות הגוברת בחודש החולף על רקע אירועים עולמיים ונתונים כלכליים, נרצה לנהל היטב את הסיכונים בתיקים. הדרך החכמה כיום למזעור התנודתיות היא באמצעות שילוב אפיקי השקעה תוך ניצול הקורלציה השונה בין האפיקים. כך למשל, בחודש החולף ראינו מצוין את הקורלציה ההפוכה בין אג"ח מדינה למניות או בין הדולר לשאר האפיקים. בסביבה הנוכחית בה התנודתיות עולה וקיימים לא מעט גורמים משמעותיים שלא ניתנים לחיזוי, מתחדדים היתרונות של קרנות נאמנות המשלבות מספר אפיקים שכן במקרה זה התנודתיות שהלקוח מרגיש יורדת בצורה משמעותית.

תנודתיות גבוהה במוצרי השקעה גורמת למשקיעים להיכנס ולצאת מהשוק – צעדים שבסופו של דבר פוגעים בתשואה. מכאן, מזעור התנודתיות בתיק ההשקעות באמצעות שילוב אפיקי השקעה תוך ניצול הקורלציה השונה בין האפיקים - הם המתכון המנצח לתקופה.

2. מניות- צפי להמשך מדיניות מוניטארית מרחיבה בגיבוי פתיחה חיובית לעונת הדו"חות בארה"ב תומכים בשמירה על חשיפה מנייתית גבוהה לישראל

מדדי המניות בעולם הושפעו בימים האחרונים מהסכם הסחר החלקי בין ארה"ב לסין וההתקדמות במו"מ לעבר הסכם מלא בשבועות הקרובים. בנוסף לכך, ההכרזה של הפד על מדיניות מוניטרית מרחיבה ורכישת אגרות חוב הפתיעה ותרמה גם היא לעליות.

בתחום המיקרו, היתה זו הפתיחה החיובית של עונת הדו"חות שתרמה לאופטימיות. כמדי רבעון, סקטור הפיננסים פתח את העונה עם דו"חות חיוביים של Citi Bank, JP Morgan, Goldman Sachs, Bank Of America. דו"חות טובים של נטפליקס יצרו ציפיות אופטימיות גם בסקטור הצריכה. השבוע צפויים דוחות מסקטורים נוספים שעשויים לספק תמונה רחבה יותר, בין היתר של החברות בואינג, קטרפילר, מיקרוסופט, אמזון ואינטל.

בישראל, נתוני הצמיחה והאינפלציה החלשים מבטיחים המשך מדיניות מוניטארית מרחיבה שתספק תמיכה בשוק המניות המקומי. אנו ממשיכים להמליץ על השוק הישראלי הנהנה מרמת תנודתיות נמוכה יותר משוקי מניות מרכזיים אחרים בעולם.

כל עוד הכלכלה העולמית לא בדרך למיתון, המיקוד להמשך השנה ממשיך להיות השקעה במניות בשיעור גבוה יחסית, תוך מעבר לשוקי מניות בעלי סטיית תקן נמוכה, כדוגמת ישראל. אנו ממשיכים להמליץ להקצות חלק גדול מהחשיפה המנייתית למניות ישראל לאור העובדה שפוטנציאל התשואה גבוהה יותר, הכלכלה נראית טוב יותר והריבית תישאר נמוכה עוד לא מעט זמן.

3. אג"ח בארץ- התמודדות עם הגירעון, היעדר תקציב וכניסה למדד הממשלתי העולמי תומכים בצמודים
אג"ח דולרי- תנודתיות גבוהה מאוד בחלק הארוך, תשואה נמוכה מאוד באג"ח הבינוני תומכים במח"מ קצרצר.

שוק האג"ח בישראל ממשיך ליהנות ממגמה חיובית בזכות המשך הצפי להמשך ההרחבה המוניטארית בעולם ובישראל וציפיות אינפלציה בתחום הנמוך של היעד. האינפלציה בישראל ב 12 החודשים האחרונים היא רק 0.3% והצפי שנה קדימה הוא אינפלציה של 1.1% - מה שממשיך לספק תמיכה בשוק האג"ח המקומי. לנוכח פרסום המדד, בלט בשבוע החולף בעיקר האפיק הלא-צמוד בדירוגים הגבוהים. אנו ממשיכים להעדיף מרכיב קונצרני בדירוג גבוה (A ומעלה) המסייע בהקטנת תנודתיות. במבט קדימה אנו ממשיכים להעדיף אג"חים של חברות בדירוגים גבוהים, שנהנים מתזרים חזק ולכן גם מסיכון נמוך יותר.

באג"ח הקונצרני בישראל אנחנו מתמקדים בהפחתת סיכונים ע"י התמקדות בשתי אסטרטגיות: "גלישה על העקום" ע"י אחזקת אג"חים עד לפדיון והתמקדות באג"ח מדורגות בעלות תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת. גישות אלה מאפשרות ללקוח לצלוח בקלות רבה יותר תקופות של תנודתיות, כפי שאנו עשויים לראות בתקופה הקרובה.

באג"ח הדולרי, אמנם התשואות ל-10 שנים עלו ל1.8% לעומת 1.5% לפני כשבועיים, אך למרות העלייה הזו ועל רקע המשך התנודתיות בשוק זה והעובדה שעקום התשואות עדיין הפוך, אנו ממליצים להמשיך ולהישאר בינתיים במח"מ דולרי קצר, ע"י שילוב פיקדונות וקרנות כספיות - כל עוד העקום האמריקאי הפוך.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il