TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

פסגות החל לסקר את ארגו עם מחיר יעד של 105 שקל למניה, אפסייד של כ-12% על מחיר השוק


פסגות
אחת ההנפקות המוצלחות של 2021 זכתה להמלצת "תשואת יתר" לאחר שהמניה עלתה בכ-34% מאז ההנפקה
האנליסט נועם פינקו כתב כי: "הערכנו את החברה לפי מודל NAV, תוך הנחת צמיחה גבוהה בשכר הדירה מנכסים זהים ... בהליך של ה- privatization קיים פוטנציאל עסקי ענק עבור החברה בטווח הארוך... הערכנו כי יבוצעו רכישות נכסים משמעותיות נוספות בשנים הקרובות"

בית ההשקעות פסגות החל לסקר את מניית ארגו, העוסקת ברכישה, ניהול והשבחה של מבני מגורים במגזר "מגורי האיכות" (מבנים לשימור במרכזי ערים) בגרמניה, עם מחיר יעד של 105 שקל למניה – אפסייד של 12% על מחיר השוק של המניה בסגירת המסחר אתמול. האנליסט נועם פינקו כתב כי "אנו סבורים כי בהינתן ששכר הדירה ימשיך לעלות והחברה תדע להמשיך ולהגדיל את היקף הדירות שבבעלותה ולהשביח את הפורטפוליו שווי החברה יתעדכן בהתאם".

ארגו השלימה הנפקה ראשונה לציבור לפני כחודש. החברה גייסה כ-216 מיליון שקל לפי שווי של כ-1.27 מיליארד שקל, ונהנתה מביקושי יתר בהיקף של כ-582 מיליון שקל - פי 2.7 מהיקף ההנפקה. ארגו הנפיקה כ-3.1 מיליון מניות, המהוות כ-20% ממניות החברה, לפי מחיר של כ-70 שקל למניה. מאז ההנפקה עלה מחיר המניה בכ-34% לכ-94 שקל למניה בסגירת המסחר אתמול (יום רביעי).

פינקו כתב כי " אסטרטגיית החברה הינה לפעול בסקטור מגורי האיכות המכוונת למעמד הבינוני והגבוה וללא דיור לזכאים סוציאלים. הכוונה היא לרכישת נכסים שמרביתם הינם מבנים לשימור שעברו שיפוץ מקיף (דירות, חזיתות, חדרי מדרגות, החלפת תשתיות חשמל, חימום ואינסטלציה וכד') כאשר יתרת הנכסים נבנו בארכיטקטורה מודרנית. החברה למעשה לא צריכה להשקיע כמעט בנכסים שהיא קונה. מיקום הנכסים הינו שכונות מגורים מבוססות ומרכזיות בערים חזקות וצומחות, בסמוך לתחבורה ציבורית, מוסדות חינוך ומרכזי קניות".

פינקו מדגיש, כי "פוטנציאל מכירת דירות בהליך של privatization הינו פוטנציאל ענק עבור החברה בטווח הארוך. לאחר השלמת הליכי תכנון, החברה תוכל ככל הנראה למכור את מרבית הדירות שבבעלותה בטווח הבינוני - ארוך כאשר ההנחה היא שמחירי השוק לדירות אלו גבוהים בעשרות אחוזים ממחירי השמאות. בנוסף, לחברה 2 פרויקטים סמוכים בברלין המיועדים לפרויקטי משרדים. אחד מהם ייצא לדרך בעוד מספר שנים לאחר סיום הסכמי שכירות קיימים. השני, שהינו בעל פוטנציאל יצירת ערך עצום תלוי בקבלת אישורים רגולטוריים ותכנוניים".

עוד כתב פינקו כי "שוק המגורים בגרמניה הינו שוק מפוקח ושכ"ד נקבע בהתאם למחירים למ"ר הנקבעים על פי הרגולציה המקומית, כאשר לא ניתן להוציא מדירה דייר משלם. אי לכך בדרך כלל שיעורי התחלופה הם נמוכים ובעקבות כך גם קצב העלייה ב-NOI מנכסים זהים הינו נמוך יחסית. על אף האמור לעיל, ארגו
מציגה צמיחה שנתית של 7%-9% בשכ"ד מנכסים זהים בהשוואה לצמיחה אורגנית מנכסים זהים של כ-1.2%-3.6% בחברות ציבוריות בגרמניה. בחברה מציינים כי שיעור תחלופת הדיירים בנכסיה הינו גבוה יותר מהממוצע ועומד על כ-15% ולכן ניתן להעלות את שכ"ד בצורה מהירה יותר", והוסיף כי "בשל מגבלת שכר הדירה, ישנו פער גדול בין שכר הדירה לדייר חדש. בארגו פוטנציאל הפער האמור הינו גבוה משמעותית מהמקובל ולהערכת החברה עומד על כ-47%".

הנהלת החברה הכוללת את גל טננבאום ואופיר רחמים מחזיקה לאחר ההנפקה בכ-21.5% מהון המניות (בדילול מלא), והינה בעלת ניסיון של מעל ל-17 שנה בתחום הנדל"ן בגרמניה (לשעבר המנכ"לים המשותפים של בראק אן.וי. ממועד הקמתה ב-2005 ועד 2018).

ארגו החלה את פעילותה ב- 2018 ועוסקת ברכישה, השכרה, ניהול והשבחה של מבני מגורים במגזר מגורי האיכות בערים לייפציג, דרזדן ומגדבורג ובפיתוח והסבה של שטחי משרדים בברלין. ערים אלה נהנות ממגמות כלכליות ודמוגרפיות חיוביות ארוכות טווח וכנגזרת מכך, מעודפי ביקוש מבניים ומגמת עליית מחירים יציבה. לאורך שנות פעילותה מציגה ארגו תשואות גבוהות על ההון העצמי בהתבסס על נכסים איכותיים וצמיחה אורגנית גבוהה לצד הרחבת תיק הנכסים ורמות מינוף נמוכות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il