TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חבלי לידה -ספר חדש על המדף בסטימצקי


בשנים עברו, טיפולי הפוריות היו עדיין בחיתוליהן ומעטים הזוגות שאזרו אומץ וניגשו לטיפולים אלו. הילדים הראשונים שנולדו בעקבותיהם זכו לכינוי ילדי מבחנה.
כיום אני עדים ליותר ויותר זוגות ויחידים המתקשים להרות ובצר להם פונים לרפואה ולטיפולי הפוריות למיניהם החל משיטת ההזרעה במקרים קלים וכלה בהפריות מבחנה .

תהליך ההפריה אינו קל בלשון ההמעטה וטומן בחובו סבל פיזי ונפשי הן לאישה והן לגבר. אל לנו לשכוח שישנם שני צדדים השותפים בתהליך והם שני בני הזוג , השיחה הרווחת בנושא הינה לרוב בקרב הנשים המחליפות חוויות ונתמכות האחת בשניה.

הספר "חבלי לידה" נכתב לראשונה מנקודת מבטו של גבר שעבר יחד עם בת זוגו מסע מפרך של טיפולי פוריות במשך שנים , הסיפור מבוסס על חוויות שהתרחשו במציאות ונפרס על פני עשרות שנים .

תקציר הספר
חייו של בני שדה, משפטן נתנייתי שנון ומבריק, התנהלו על מי מנוחות. הכול היה בהישג ידו למעט אהבה, שלה ייחל כל כך. הוא התנסה במספר מערכות יחסים כושלות עד שפגש את תמרה, יפהפייה מאופקים, ויחד הם נעשים הזוג המוצלח של נתניה.

בני ותמרה מנסים להקים משפחה, אך שום דבר אינו מכין אותם למסע המכאיב שיעברו בניסיונותיהם הנואשים להביא ילדים לעולם. בני אינו מעלה על דעתו, כי קשר רומנטי קצרצר מעברו ילווה אותו כעננה המרחפת מעל ראשו ותוצאותיו יטלטלו אותו ואת משפחתו בהמשך חייהם.

חבלי לידה מבוסס על קורותיו של אלון בכר בעשרים השנים האחרונות ובו שזורות חוויות דרמטיות מטיפולי פוריות ומחייו האישיים. הספר נכתב מזווית ראייה גברית ורגישה, רומנטית, מצחיקה וצינית לעתים, אך גם מותחת ומהפנטת ומתובלת ברגעים קסומים.

חבלי לידה מספר על אהבה, אמונה וכוח רצון בלתי נדלה. בכוחו להפיח את אש התקווה בלבבותיהם של זוגות אשר חווים קשיים בהרחבת המשפחה ונעזרים בטיפולי פוריות, שיחושו הזדהות עם הגיבורים, ולהקל על זוגות ויחידים העתידים לעבור מסע זה, שייעשה מוכר יותר בזכות הקריאה בספר.

ביד בוטחת ובהתרגשות עצומה, בין דמעה לחיוך, מוביל אותנו אלון בכר למסע מרתק, מסעיר ואינטימי בין עולם המשפט לעולם הרפואה ובנבכי חדרי הטיפולים, וממשיך וחוצה יבשות וימים עד הסוף המפתיע והמצמרר.

ביקורות

ביקורת של אורית עברי על חבלי לידה

"רַבּוֹת מַחֲשָׁבוֹת בְּלֶב אִישׁ, וַעֲצַת ה' הִיא תָקוּם ".
משפט ראשון שפותח ספר נפלא זה. את הספר קיבלתי מהמחבר, לקחתי אותו מהדואר ונשביתי.
המשפט הראשון, לא נכתב סתם, הוא מקושר לגיבור הסיפור: בני.
בני, בחור בעשור השלישי לחייו, מצליחן, נהנתן, חברותי אך חסר חברה לחיים.

את תמרה הוא פוגש באקראי במועדון, היא דוחה אותו, אך, כידוע לגורל תכניות משלו והם שוב נפגשים מתאהבים ו....."אי אפשר לא להתאהב בהם". אני התאהבתי ברגע, נסחפתי לסיפור, שתואר יפה ובמקוריות. גם החלק השני, כמו שאני קראתי לו, הנסיונות של הזוג להיכנס להריון, התסכולים, הציפיות, האכזבות, ושלל הרגשות, מועלים בפרוטרוט, וגורמים לקריאה מייגעת, ולא בכדי, כי מנקודת השפל, מגיע הספר ליישורת האחרונה שלו, ומשם הוא ממריא, נוסק לגבהים באוטסרדת החיים, הכל קורה ומהר.

כך מצאתי את עצמי בלי אוויר כמעט עד הסוף המפתיע ושובה הלב.

נהניתי מאוד מהקריאה הזורמת, מתהפוכות הגורל ומשלל הרגשות שהוצפתי בהם.

לביקורות נוספות לחצו כאן

ניתן להשיג את הספר בכל חנויות סטימצקי


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il