TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה של טורונטו (Toronto Stock Exchange) והבורסה של טורונטו לחברות יזמיות (TSX Venture Exchange) מתרחבות לישראל


יוסי בוקר
יוסי בוקר יוביל את פעילות הפיתוח העסקי של הבורסות של טורונטו בישראל
הבורסה של טורונטו (Toronto Stock Exchange - TSX) והבורסה של טורונטו לחברות יזמיות (TSX Venture Exchange - TSXV), המהוות את שווקי ההון המובילים בקנדה, הכריזו היום על הרחבת הפעילות לישראל. הצעד הזה נועד לחזק את שיתוף הפעולה עם קהילת העסקים הישראלית ולזהות הזדמנויות עסקיות חדשות כחלק מאסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של הבורסות.
מר ניק טדני, נשיא ומנהל העסקים הראשי של שווקי ההון הגלובליים בקבוצת הבורסות של טורונטו, ציין "אנחנו שמחים מאוד להכריז על המינוי של יוסי בוקר כראש פעילות הפיתוח העסקי בישראל וכמי שיוביל את ההתרחבות של הבורסות בשוק מפתח זה. מטרתנו היא להרחיב את הנוכחות והפרישה שלנו בשוק העולמי. הניסיון הרב של מר בוקר וההתמחות שלו בשוק הישראלי יאפשרו לנו לקדם בצורה אפקטיבית יותר את היתרונות של הבורסה של טורונטו ואת הייחוד של שוק ההון ב- TSXV לחברות יזמיות בישראל ויסייע לחברות ישראליות, המעוניינות להירשם למסחר בבורסות שלנו".
כיום, שש חברות ישראליות רשומות בבורסות של טורונטו עם שווי שוק מצרפי של כ- 3 מיליארד דולר.
היתרונות המרכזיים לחברות ישראליות המעוניינות להירשם למסחר ב- TSX/TSXV:
נגישות לקהילת המשקיעים בצפון אמריקה
שוק ניירות ערך דינמי, עם יכולות ייחודיות לתמוך בחברות בכל שלבי החיים שלהן, לרבות חברות צעירות בתחילת דרכן (early stage ventures)
חברות הרשומות בקנדה יכולות להירשם למסחר גם בבורסה אמריקאית בתהליך קצר ופשוט יחסית וזאת בזכות הסכם ה- MJDS שבין ארה"ב וקנדה, וזאת כאשר הדבר מתאים להן מבחינת ההתפתחות העסקית
מגוון רחב ותחרותי של בנקאים להשקעות מסייע לצמיחת החברות באמצעות מימון ומחקר של אנליסטים.

יוסי בוקר מביא איתו למעלה מ- 25 שנות ניסיון בתעשיית ההייטק הישראלית, הן כיזם מצליח והן כמנהל בכיר בחברות מובילות בתחום ההייטק וההשקעות. מר בוקר יזם בשנת 2000 את הקמת RED-C Optical networks Inc., שהפכה להיות מובילה עולמית בפיתוח וייצור מגברים אופטיים לרשתות תקשורת מתקדמות. הוא ניהל את החברה מימיה הראשונים כחברת סטארטאפ צעירה ועד אשר נרכשה בשנת 2012 ע"י חברת Finisar Corp.. כמו כן הקים את חברת יביב ניהול, העוסקת בסיוע למיזמים טכנולוגיים בצד השקעות נדל"ן בחו"ל. לפני כן מילא תפקיד של מנהל מחלקת פיתוח עסקים בחברת אלאופ תעשיות אלקטרואופטיקה בע"מ, כשבמסגרת תפקידו היה אחראי לאיתור וטיפוח יישומים אזרחיים למאגר הטכנולוגיות הצבאיות של אלאופ. קודם לכך מר בוקר מילא תפקיד של מנהל עסקים בכיר בחברה להשקעות של בנק הפועלים בע"מ (פועלים השקעות), חברה בת של בנק הפועלים, שהייתה בזמנה אחת מחברות ההשקעה הבולטות בישראל. במסגרת תפקידו היה אחראי למגוון חברות בתחומי התעשייה המתקדמת, הפיננסים, הביטוח וההוצאה לאור וכן לאיתור וביצוע השקעות בחברות ומיזמים עסקיים חדשים להרחבת תיק ההשקעות של החברה. מר בוקר כיהן גם כיו"ר פעיל של מועצת המנהלים של חברת אנציקלופדיות לנוער בע"מ, שעסקה בהוצאה לאור והפצה של האנציקלופדיה "בריטניקה לנוער".
מר בוקר כיהן כחבר מועצת המנהלים של חברות שונות בתחומי הטכנולוגיה המתקדמת, הביטוח, הפיננסים וההוצאה לאור, חלקן חברות ציבוריות שנסחרו ב- NASDAQ או בבורסה של תל אביב.
מר בוקר הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מבית הספר רקאנטי למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא חבר לשכת עורכי הדין בישראל משנת 1984.
אודות קבוצת הבורסות של טורונטו (TSX:X)
קבוצת הבורסות של טורונטו מפעילה שווקים למסחר וסליקה של מגוון סוגי הנכסים, כולל ניירות ערך, אגרות חוב, נגזרים וסחורות (מוצרי אנרגיה). קבוצת הבורסות של טורונטו כוללת, בין היתר, את Toronto Stock Exchange, TSX Venture Exchange, TSX Alpha Exchange, The Canadian Depository for Securities, Montréal Exchange, Canadian Derivatives Clearing Corporation, NGX, Shorcan, Shorcan Energy Brokers, AgriClear. כל הבורסות בקבוצה מעניקות שירותי רישום למסחר, ניהול המסחר, שירותי סליקה והפקדה, מוצרי מידע וכן שירותים משלימים, הנדרשים לקהילה הפיננסית הגלובאלית. קבוצת הבורסות של טורונטו שוכנת בטורונטו עם משרדים ופעילויות בכל רחבי קנדה (בין היתר, במונטריאול, קלגרי וונקובר) וכן בערי מפתח בארה"ב (ניו יורק, יוסטון), כמו גם בלונדון, בייג'ינג, סינגפור וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il