TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת יעל רכשה את חברת SmartSoft


יעל גרופ
חברת אבטחת המידע נרכשה במטרה להרחיב את פעילות אבטחת המידע בקבוצה. היקף העסקה מיליוני שקלים

קבוצת יעל הודיעה היום כי רכשה את חברת SmartSoft במטרה להרחיב את פעילות אבטחת המידע בקבוצה. היקף העסקה כמיליוני שקלים.

SmartSoft, שהוקמה בשנת 2004 על ידי יואב הורניק, היא חברת בוטיק המתמחה בפתרונות אבטחת מידע לארגונים גדולים ומורכבים. עם לקוחות החברה נמנים בנקים, חברות ביטוח, קופות ובתי חולים ועוד. החברה מטמיעה ומשווקת מגוון פתרונות אבטחת מידע ומשמשת כנציגה המקומית של חברות בינלאומיות כגון: IMPRIVATA, AVECTO, Strato Desk ועוד.

יואב הורניק, מנכ"ל SmartSoft ינהל מעתה את תחום אבטחת המידע, תחת אופיר חזות, סמנכ"ל חטיבת מיקור חוץ ושרותים מנוהלים בקבוצת יעל.

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל: "רכישת SmartSoft הינה צעד נוסף במימוש האסטרטגיה העסקית שלנו כקבוצה, שמטרתה להעניק ללקוחותינו סל פתרונות מלא העונה על צרכיהם העסקיים. אני משוכנע כי היכולות והניסיון של SmartSoft יאפשרו לנו להעמיק ולהרחיב את התמחותנו בתחום אבטחת המידע והסייבר ולמצב את קבוצת יעל כגוף מוביל גם בתחום זה. "

יואב הורניק, מנכ"ל SmartSoft, מוסר:
"בשלוש השנים האחרונות SmartSoft גדלה הן בהיקפי הפעילות והן במבחר המוצרים. הכניסה ליעל תאפשר לנו להיות אחד מהשחקנים המובילים בתחום אבטחת המידע והסייבר בישראל, לספק ללקוחות שירות מעולה, ולהרחיב את סל הפתרונות לתחומים ושירותים נוספים. העוצמה של יעל כקבוצה תאפשר ללקוחותינו ליהנות מסל רחב של יכולות בתחום ה-IT בכלל ואבטחת המידע בפרט."

Yael Group היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם.
פעילות הקבוצה כוללת פרוייקטי אינטגרציה ו-BPM, יישום מערכותERP ,CRM , BI ואנליטיקה, פתרונות ענן, דיגיטל, הטמעת פתרונות פיננסיים, ניהול תוכן ומסמכים ופתרונות אבטחת מידע. בנוסף, Yael Group בעלת ניסיון רב במתן שירותי מיקור חוץ וייעוץ.
המרכיב המרכזי בהצלחותיה של Yael Group וצמיחתה לאורך השנים היא חדשנות מתמדת המשולבת בניסיון רב, ביכולת ההקשבה, מתן השירות והבנת הלקוח. חדשנות זו, היא שמסייעת לנו להפוך רעיון לערך ללקוח ולהטמיעו באופן שמייצר תועלת. כך חוזרים אלינו לקוחותינו פעם אחר פעם, כבר מעל חמישים שנה.
http://www.yaelgroup.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il