TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תחרות סטרטאפ השנה 2022‎‎


צילום:אודי גורן
גמר תחרות סטרטאפ השנה 2022 של קרן ההשקעות VENTURES של מגדלי הים התיכון, בה התחרו 5 סטרטאפים שמטרתם לשפר את איכות חייהם של בני הגיל השלישי.


במגדלי הים התיכון גני תקווה התקיים גמר תחרות סטרטאפ השנה של קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון VENTURES, הקרן הראשונה בישראל שמשקיעה במתן פתרונות טכנולוגיים הבאים לשפר את איכות החיים של בני הגיל השלישי. באירוע התחרות שפטו בכירים מובילים יחד עם כמאתיים בני הגיל השלישי, דיירי הדיור המוגן. לגמר הגיעו חמישה סטרטאפים טכנולוגיים. הסטרטאפ שהגיע למקום הראשון הוא פפיומה- מתקן המוצמד לשורש כף היד ומפחית רעד המפריע לתפקוד יומיומי של מבוגרים רבים

במסגרת גמר תחרות סטרטאפ השנה של קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון VENTURES, שהתקיימה בדיור המוגן מגדלי הים התיכון גני תקווה בהובלת ד"ר יעל בנבנישתי מנכ"לית הקרן, שפטו פאנל שופטים בכירים: מנהלת תכנית החדשנות מייקרוסופט ישראל- גב' עדי מור-בירן, מנהל בית החולים הרצוג- ד"ר קובי חביב, יו"ר בנק הפועלים לשעבר וחבר דירקטוריון מגדלי הים התיכון- מר יאיר סרוסי, שותף מנהל BDO- מר שחר זיו, יו"ר מגדלי הים התיכון- מר מוטי קירשנבאום, מנכ"ל מגדלי הים התיכון - מר דורון ארנון, ראש התכנית למערכות מידע ניהולית המסלול האקדמי המכללה למנהל- ד"ר איתמר שבתאי ודירקטורית בחברות ציבוריות מומחית בהובלה וגיוס הון לחברות בארץ ובחול- גב' איריס אבנר.


את הארוע פתחו קבוצת יזמים צעירים בני 14 ממועצה אזורית אשכול, אשר הציגו פיתוח טכנולוגי מקורי בשם Sassy, העוסק בחיזוק הקשרים החברתיים והפעילות הקהילתית של בני הגיל השלישי. המיזם כלל פיתוח עולם לייף-סטייל וירטואלי המאפשר לייצר חברויות חדשות, פנאי ותרבות.

הסטרטאפ שזכה במקום הראשון של המנכ"ל המייסד יהודה פורר הוא פפיומה- הבא לעזרתם של מבוגרים רבים הסובלים מרעד (גם לאלו שאינם חולים בפרקינסון).


הרעד משפיע לרעה על איכות החיים ובעיקר על הרצון לקחת חלק בפעילות חברתית המערבת אכילה ושתיה. החברה פיתחה מתקן המוצמד לשורש כף היד ומפחית את הרעד באופן משמעותי. הסטרטאפ זכה בפרס של 5000 דולר, עליה אוטומטית לגמר תחרות סטארטאפ השנה 2022 הבינלאומית בתחום Agetech שיתקיים בחודש ספטמבר 2022, ליווי מקצועי של קרן מגדלי הים התיכון VENTURES למשך 6 חודשים, חשיפה תקשורתית מקומית ובינלאומית ו-10 שעות ליווי משפטי ממשרד העו"ד ברנע ג'פה לנדה.

ארבעת הסטרטאפים האחרים שעלו לגמר: EyeKnow- מפתח מערכת המבוססת בינה מלאכותית ולמידת מכונה המנטרת בזמן אמת מקרים של אלימות ואגרסיביות כלפי בני הגיל השלישי.


המערכת מוטמעת בכל מצלמה ומייצרת Dashboard התראות חכמות על המתרחש בזמן אמת. למעשה, כשיש חשד לאלימות המערכת שולחת התראה עבור קרוב של המבוגר ומסמנת לו להסתכל על המצלמות. בזכות התוכנה אין צורך להסתכל על המצלמות 24/7, אלא רק כשהמערכת מעלה חשד; ASAT- תוכנה מבוססת AI המפשטת מורכבות תכנים (וידאו, אודיו, טקסט) בצורה אוטומטית ובזמן אמת תוך שמירה על המשמעות המקורית של התוכן והקשרו.


התוכנה מאפשרת לספקי תוכן להנגיש תוכן לקהל רחב הזקוק לפישוט לשוני. ; modcon – פיתחו תוכנה למצלמה חכמה המסוגלת לנטר מדדים רפואיים באופן אוטומטי (חום, דופק, קצב לב, נשימה ולחץ דם ובעתיד גם מדידת סוכר ועוד). מטרת הסטארטאפ בשלב ראשון היא לייצר עמדות בדיקה עצמית לאיסוף נתונים רפואיים שתעמוד בכל סוף מסדרון בדיור מוגן או בבתי מרקחת ובהמשך לפתח תוכנה שתפעל בצורה מדויקת גם בסביבה הביתית; eato - ארוחה אישית טעימה, איכותית ובריאה ב- 10 דקות, ללא כל ידע, וללא מאמץ באמצעות מים רותחים בלבד.


הפיתוח הקולינרי מהווה פתרון קסם אידיאלי לאנשים (צעירים ומבוגרים) שלא מסכימים להתפשר על ארוחה איכותית, גם בקרב מי שאין לו את המסוגלות הפיזית להכין אוכל. הארוחה מתאימה לבני הגיל השלישי, וכוללת בתוכה רמות חלבון וסיבים גבוהות. כמו כן, קיימות גם ארוחות דלות סוכר, דלות נתרן, מועשרות בחלבונים וכו';

יעל בנבנישתי, מנכ"לית קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון VENTURES: "תחרות סטרטאפ השנה של קרן מגדלי הים התיכון VENURES מתקיימת מדי שנה במטרה להכווין ולהצמיח סטרטאפים ישראליים הפועלים למתן פתרונות טכנולוגיים המקדמים את איכות החיים של בני הגיל השלישי. מדובר באחת התחרויות המשמעותיות והחשובות בישראל, החושפת פיתוחים חדשניים בעלי פוטנציאל השפעה על חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. אני מברכת את הזוכה ומאחלת לו הצלחה רבה בתחרות הבינלאומית"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il