TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבן דרך בתעשייה האווירית:


קרדיט: תעשייה אווירית
הכנף ה-200 למטוס הקרב המתקדם F-35 נמסרה ללוקהיד מרטין, נמסרו גם מכלולים תעופתיים ראשונים מקו הייצור החדש למטוס F-16


בטקס שהתקיים בקו הכנפיים של התעשייה האווירית, מסרה החברה ללוקהיד מרטין את המכלולים התעופתיים למטוסי F-16 שיוצרו בפס הייצור החדש. בנוסף, מסרה התעשייה האווירית לחברה את הכנף ה-200 של מטוס הקרב F-35.


עד 2034, צפויה התעשייה האווירית לייצר יותר מ-800 זוגות כנפיים למטוסי F-35A במסגרת חוזה שנחתם בשנת 2011 בהיקף של מעל ל-2 מיליארד דולר. התעשייה האווירית משקיעה באוטומציה של המערכות בקו הייצור ובשיפור תשתיות וטכנולוגיות נחוצות לייצור פיתוחים מתקדמים. ציפוי הכנפיים בחלקן העליון והתחתון עשוי מחומר מרוכב ייחודי למטוס זה, שגם הוא מיוצר על-ידי התעשייה האווירית במסגרת חוזה הייצור.

התעשייה האווירית מייצרת מכלולים תעופתיים עבור לוקהיד מרטין מאז שנות ה-80. עם הביקוש החדש למטוס F-16 בלוק 70/72, פתחה החברה מחדש לאחרונה את קווי הייצור והשקיעה בחידוש תשתיות, בשיפור סביבת העבודה ובגיבוש פתרונות חדשים במטרה לייצר מבנים תעופתיים המותאמים למטוסי ה-F-16. כמו כן, ביססה התעשייה האווירית מחדש בהצלחה את שרשרת האספקה של ספקי חומרים התומכים בקווי הייצור, בדקה והשמישה מכשירים, בחנה מוצרים ראשונים שירדו מפס הייצור והעבירה תוכניות הכשרה לצוות ה-F-16.

מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, יהושע (שיקי) שני, אמר: "הגידול במכירות של הפלטפורמות המתקדמות ביותר של לוקהיד מרטין ברחבי העולם מאפשרות לנו להרחיב אף יותר שותפויות תעשייתיות מקומיות. התעשייה האווירית היא שותפה מוערכת של שרשראות האספקה למטוסי ה-F-35 ו-F-16, ומייצרת מגוון חלקים וטכנולוגיות עבור לוקהיד מרטין כבר יותר מ-40 שנה. לוקהיד מרטין מעריכה מאוד את יחסיה רבי-השנים עם מדינת ישראל ועם התעשיות הביטחוניות שלה ופועלת להרחבת שיתוף הפעולה בכל התוכניות המרכזיות שלנו".

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי אמר: "מסירת המכלולים התעופתיים של מטוסי F-16 והכנף ה-200 של F-35 לשותפים שלנו בלוקהיד מרטין, מעידה על שיתוף הפעולה החזק בין החברות ועל האמון הרב שרוחשת לנו לוקהיד מרטין. התעשייה האווירית משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בקווי הייצור במטרה לספק ללקוח יכולות מתקדמות. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה ההדוק עם לוקהיד מרטין יספק פתרונות מתקדמים וחדשניים ללקוחות מסביב לעולם".

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית מובילה בייצור ובפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בחומרים מרוכבים, מבנים תעופתיים וייצור מכלולים. בין הפרויקטים המתבצעים בחטיבה נמצא גם קו ייצור כנפי F-35 וייצור המעטים (סקינים) של כנפיים אלה. חטיבת תעופה מספקת מגוון שירותים לחברות האירוספייס הגדולות בעולם, ביניהן: לוקהיד מרטין ובואינג, חברות התעופה מרכזיות כגון: אלאיטליה ו Wizz Air- וחברות שילוח כמו: אמאזון ו-DHL.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il