TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

'עונת השיפוצים' החלה!


צילום: יח"צ
כ-680,000 בתי אב משפצים בממוצע את ביתם במהלך חודשי הקיץ בהיקף השקעה של כ - 3.5 מיליארד שקל

לרגל 'עונת השיפוצים' ומעברי דירות, המתחילה בישראל בחודש יוני ומסתיימת בסוף ספטמבר, משקי בית רבים מעדיפים לשדרג, לשפץ, לחדש או לרענן את הדירה במקום להחליפה.

מסקר שערכה חמדיה גרופ בשיתוף התאחדות קבלני השיפוצים בישראל, לרגל עונת השיפוצים, עולה כי כ-680,000 בתי אב משפצים בממוצע את ביתם במהלך חודשי הקיץ ולקראת חגי תשרי, בהיקף השקעה של כ - 3.5 מיליארד שקל בתקופה הזו.

עוד עולה מנתוני חמדיה גרופ כי בחודשים ינואר-מרץ 2022 כ-365,000 משקי אב בישראל שיפצו את ביתם, לעומת ינואר-מרץ 2021 שבשנה זו כ-320,000 משקי אב שיפצו את ביתם בתקופה הנ"ל. מדובר בעלייה של כ-14% בשנה.

מגמה זו, של משקי אב שישפצו ויחדשו את ביתם תמשיך לצמוח מכמה סיבות עיקריות: - יותר זמן בבית: בעקבות מודל העבודה ההיברידי שנכנס בתקופת הקורונה, הסגרים והמגיפה, אנשים מבלים יותר את זמנם בבית. הדבר מתבטא בכך שאנשים מבינים ש"ביתם מקדשם" ומשקיעים - אם בתחילת הקורונה ראינו מגמה של הפיכת אזורים בבית וחדרים ל"חדרי עבודה" בעקבות העבודה המרובה בבית, השנה אנחנו כבר רואים ניצני חזרה לשגרה, כאשר רוב השיפוצים הינם שיפוצי "נראות ונוחות" החל מדקורציות, חיפויים, צבע הן פנימי והן חיצוני.

לדברי ענת פרץ דוידי סמנכ"לית שיווק קבוצת חמדיה גרופ: "אנשים רבים מבינים שלפעמים שיפוץ נכון בבית יכול להביא לעליית ערך עתידית עבור הבית. משמע "ההשקעה משתלמת" ואף יכולה לעלות את ערך הדירה. למעשה במקרים כאלה דיירי הבית מרוויחים פעמיים - גם חידוש וריענון וגם עליית ערך ואיכות חיים. בשיפוצים נכונים ומדויקים אף אפשר להחזיר את סכום השיפוץ במכירה עם עליית הערך.

כמו כן הוסיפה פרץ דוידי: "בעבר היה נהוג הביטוי "אם כבר עושים אז עושים הכל", אנשים היו נכנסים לשיפוצים גדולים וכבר מתקנים את כלל הליקויים בפעם אחת, על מנת לא לעשות מספר שיפוצים עם

הפסקות. כיום אנו מזהים תהליכי שיפוץ חלקי ולא מלא: בעקבות מגמת העלייה במחירים, תקופה ביטחונית מאתגרת ומגפת הקורונה, המון משפחות ויחידים מרגישים חוסר ודאות, מה שגורם להם לא להיכנס להרפתקאות מיותרות וגדולות. לכן, בוחרים יותר לשפץ אזור ספציפי בבית או להתמקד באלמנט מרכזי לדוגמא החלפת כל דלתות ומשקופי הבית וצביעת קירות הבית בלבד דבר שבא לידי ביטוי בעלייה בביקוש השיפוצים. שיפוצים קצרים מתקבלים בקלות יותר משיפוץ גדול ואף לוקחים זמן מועט יותר ולא בהכרח דורש התערבות של בעלי מקצוע נוספים.

עוד עולה מנתוני חמדיה גרופ כי הצרכן הישראלי מחליף את דלת הכניסה ודלתות הפנים בין 7-10 שנים
כמו כן בממוצע החלפה של כ7- דלתות פנים בעת שדרוג הבית בחודשי מעבר דירות ובהתחדשות בפסח.
בשנה האחרונה אנחנו רואים מגמת עלייה בכוונת הצרכן להחליף דלת כניסה בעת החלפת דלתות פנים כהזדמנות לחבר סגנונות עיצוביים בין חוץ לפנים.

בנוסף מעורבות אדריכל ומעצב פנים בעת בחירת דלתות עולה עם השנים ובכך מחזקת את תפיסת הדלת כרהיט עיצובי משלים לחלל הבית. כמו כן הצרכנים נחשפים בתהליך עיצוב הבית דרך הרשתות החברתיות ומשפיענים בתחום העיצוב למגמות עיצוביות בתחום דלתות הכניסה ודלתות הפנים ובכך מגיעים מגובשים יותר לגבי סגנון העיצוב והתאמה אישית שהם מחפשים לביתם. בנוסף עולה כי יש עלייה בביקוש לדלתות בגווני צבע שאינם נמנים על שמנת ולבן.

הטרנדים והמגמות החדשות בתחום הדלתות הם: דלתות פנים וחוץ – צבעוניות, דלתות פנים בקו משקוף, דלתות מבודדות רעש "אולטרה קוויט" דלתות קו אפס בדלתות כניסה המשלבות חיפוי זהה לאורך הקיר ומגמה חוזרת שילוב ויטרינות שקופות להכנסת אור השמש הביתה בשילוב דלת הכניסה .




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il