TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במסגרת "מסלול בטוח" והמאבק בפשיעה הכלכלית בחברה הערבית:


רשות המסים ומשטרת ישראל ערכו ביקורת ניהול ספרים בתל שבע, רהט ושגב שלום

במסגרת המאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, לחיזוק המשילות וההרתעה, ערכה מחלקת ניהול ספרים בפקיד שומה באר שבע ביקורות בעסקים ברהט, תל שבע ושגב שלום. לביקורות התלוו שוטרי מרחב נגב מתחנות עיירות, רהט וערוער.

במהלך הביקורות נבדקו 25 עסקים וב-17 מתוכם נתגלו הפרות אי רישום הכנסות או אי ניהול ספרים. כך, לדוגמה, בדוכן למכירת פירות וירקות ברהט נמצא כי בעל הדוכן לא רשם הכנסות בסך 3,250 ₪. כאשר נשאל על ידי המבקרים מדוע לא רשם את ההכנסות, השיב בעל הדוכן כי "אני פתחתי רק אתמול לא ידעתי שצריך לרשום בדוכן, אני יש לי עסק בתל שבע ושם יש קופה רושמת, התכוונתי לרשום בקופה שנמצאת בתל שבע".

בעסק למכירת עופות ושחיטה ברהט, התגלה כי העסק כלל לא רשום במערכי המס ובעליו לא מדווח על הכנסותיו. כאשר נשאל בעל העסק על כך השיב כי "אני פתחתי לפני שלושה חודשים ולכן עדין לא מנהל ספרים". לטענת השוטר שהתלווה למבקרי ניהול ספרים, העסק פתוח כבר הרבה זמן.

בעל מסעדה ברהט, שנמצא כי אינו מדווח לרשות המסים כלל, השיב כי "אני כרגע בבדיקה של העסק, זה רק לטעימות". בעל דוכן למכירת ירקות ופירות בשגב שלום, שנמצא כי אינו מדווח לרשות המסים כלל, השיב כי "אני פתחתי רק אתמול. זה לא עסק, זה לתרומות".

רשות המסים ומשטרת ישראל ימשיכו להגביר את האכיפה בתחום הפשיעה הכלכלית, כחלק מהמאבק בפשיעה בחברה הערבית, במטרה לחשוף ולמוטט את התשתית הכלכלית של מחוללי הפשיעה הפוגעים בתחושת הביטחון של האזרחים.

הפעילות ברהט, תל שבע ושגב שלום נערכה במסגרת מבצע נרחב יותר של מחלקת ניהול ספרים בפקיד שומה באר שבע, שכלל גם ביקורות בתחום השיפוט של הערים באר שבע, נתיבות ואופקים. במסגרת זה נערכה ביקורת בעסק להשכרת רכבים וטיולי ג'יפים במצפה רמון, ונמצא שהכנסות בסך 4,100 ₪ משנת 2022 והכנסות בסך 2,400 ₪ משנת 2021 לא נרשמו בספרי העסק. כאשר נשאל בעל העסק מדוע לא דיווח על ההכנסות השיב כי "הפעילות בוצעה ביום שבת ושכחתי לרשום".

בביקורת שנערכה בעסק לתיקון ומכירה של צמיגים לרכב באופקים נמצאו 2 צ'קים על סך 1,820 ₪ שלא נרשמו בספרי העסק. בתגובה אמר בעל העסק כי "אני אחפש את החשבוניות אולי אני אמצא אותן".

מבצעים אלו נערכים כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il