TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מליסרון תקים ביחד עם יוחננוף מרכז מסחרי שכונתי פתוח ביבנה


צלם :רמי זרנגר
עלות הקמת הפרויקט נאמדת בכ-385 מיליון ש"ח (לפי שווי הקרקע בעסקה)


חברת הנדל"ן המניב מליסרון מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, וחברת יוחננוף המובילה את שוק הקמעונאות בישראל חתמו היום על הסכם שותפות לבניית מרכז מסחרי על קרקע בשטח כולל של כ-13.6 דונם בשכונת נאות שמיר ביבנה. על פי ההסכם, מליסרון תרכוש 70% מהזכויות בקרקע הנמצאת כיום בבעלות רשת יוחננוף, לפי שווי קרקע כולל של 67 מיליון ש"ח, ושני הצדדים יקימו במשותף את המתחם המסחרי לפי יחס של 70% (מליסרון) - 30% (יוחננוף).

בכוונת מליסרון ויוחננוף להקים על הקרקע פרויקט בשטח של כ-24,000 מ"ר, במסגרתו יוקם מרכז מסחרי שכונתי פתוח, בהיקף של כ-11,000 מ"ר, סופרמרקט של רשת יוחננוף בשטח של כ-5,000 מ"ר וכן שטחי משרדים בהיקף של כ-7,000 מ"ר. המרכז המסחרי הפתוח יהיה בגישה פתוחה לפארק עירוני גדול שיוקם בסמיכות. היקף ההשקעה הצפוי של הצדדים בהקמת הפרויקט הינו כ-385 מיליון ש"ח (לפי שווי הקרקע בעסקה כאמור לעיל וכולל התאמות שוכרים). המרכז המסחרי צפוי להניב באכלוס מלא NOI של כ-30 מיליון ש"ח בשנה (100%).

שכונת נאות שמיר ביבנה היא שכונה חדשה ומתפתחת אשר נבנות בה כ-2,500 יחידות דיור. בתחומי השכונה צפויים להיבנות מוסדות חינוך, מרכזי ספורט ופארקים עירוניים, אשר יחד עם המרכז המסחרי שיוקם כאמור על ידי מליסרון ויוחננוף, ישמשו את 50,000 תושבי יבנה והסביבה.

אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון: "העסקה הנוכחית היא חלק מאסטרטגיית הייזום והפיתוח של מליסרון בתחום המסחר הכולל מרכזים המבוססים עוגנים חזקים ביחד עם משרדים נותני שירות התומכים את המסחר. בתקופת הקורונה חווינו בהתחזקותם של המרכזים המסחריים השכונתיים. רשת יוחננוף הינה שותף מקצועי ומוערך המהווה עוגן שימשוך קהל מהשכונה והאזור למרכז המסחרי, וביחד נוכל ליצור מתחם ייחודי שוקק קהל שיספק לתושבי השכונה החדשה מגוון שירותים בלב הקהילה קרוב לבית."

איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים רשת יוחננוף: "אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם חברת מליסרון. מדובר בעסקה אסטרטגית שתניב לנו ערך גדול ומהווה עבורנו מודל עסקי להצפת ערך לצד פיתוח הפעילות של הרשת. אנו רואים חשיבות גדולה בבניית סניפי רשת יוחננוף על קרקע בבעלות ההחברה, ובשותפויות עם חברות נדל"ן מובילות, כמו מליסרון. המהלך הנוכחי מתכתב עם אסטרטגיית הרשת לרכישת נכסי נדל"ן ופתיחת חנויות חדשות במרכזי מסחר באזורי ביקוש על מנת להגיע לכל בית בישראל."

בעסקה ייצגו מטעם מליסרון עוה"ד שלומי כהן, שירי שני ואסף אלתרמן ממשרד גורניצקי ושות' ומטעם יוחננוף עוה"ד אמנון שורק, דור שחם, אדוה בן אור, ובת אל לוי ממשרד ארדינסט ,בן נתן, טולידאנו ושות' עם המבורגר עברון.

חברת מליסרון בשליטת עופר השקעות ובניהולם של ליאורה עופר (יו"ר) ואופיר שריד (מנכ"ל), הינה חברה המתמחה בהקמה, החזקה וניהול של קניונים ומתחמי משרדים ופארקי הייטק הממותגים תחת השם "עופר" והינה מהחברות הגדולות והמובילות בישראל בתחום זה. נכון לרבעון הראשון של שנת 2022, בבעלות החברה ובניהולה 27 נכסים מניבים בשטח כולל של כ-872 אלף מ"ר בתוספת 26,000 מקומות חנייה.

שטחי ההשכרה מאוכלסים בשיעורי תפוסה גבוהים של כ-98%. בין הנכסים המרכזיים של מליסרון: עופר רמת אביב, עופר הקריון, עופר גרנד קניון באר-שבע, עופר גרנד קניון חיפה, עופר רחובות, עופר הקניון הגדול פתח-תקוה, עופר בילו סנטר outlet, פארק עופר פתח תקווה East, פארק עופר פתח תקווה West ועוד. לאחרונה חתמה מליסרון על הסכם לרכישת 50% מחברת אביב ייזום המתמחה בייזום ובנייה למגורים והתחדשות עירונית בישראל במטרה להרחיב את פעילותה בתחום המגורים.

רשת מרכולי הענק יוחננוף מונה כיום 36 סניפי סופר-שוק פעילים בפריסה ארצית, כאשר הרשת צפויה להפעיל בשנים הקרובות 50 סניפים לפחות (על פי תכניותיה הקיימות). הרשת כוללת בסניפיה עולם עשיר ומגוון של מוצרי צריכה, ובכל אחד מסניפיה עומד לרשות הלקוחות היצע מרשים של מחלקות שירות מובילות בתחומן. הרשת החלה את דרכה כחברה סיטונאית בשנות ה-70 אשר נוסדה על ידי אילנה ומרדכי יוחננוף. בשנת 1992 החלה החברה בפעילות קמעונאית מורחבת ושומרת על צביון משפחתי, בשליטת משפחת יוחננוף ובהובלת המנכ"ל איתן יוחננוף.


סניפי הרשת מקרית שמונה ועד באר שבע, ממוקמים ברובם באזורי תעשייה ומסחר ובצמוד לכל אחד מהם עומדים לרשות קהל הלקוחות חניוני ענק. הצוות המקצועי של הרשת מיומן ובעל תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il