TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Talon Cyber Security נבחרה כפיינליסטית בתחרות RSA Conference 2022 Innovation Sandbox


TalonWork זכתה להכרה בזכות הגישה החדשנית לאבטחת עבודה היברידית

תל אביב, 3 במאי 2022, (BUSINESS WIRE) :

Talon Cyber Security , ספקית הדפדפן המאובטח הארגוני הראשון, הודיעה כי נבחרה לאחת מ-10 המועמדים הסופיים בתחרות RSA Conference 2022 Innovation Sandbox על עבודתה בסיוע ללקוחות לאבטח טוב יותר כוח אדם מבוזר. ביום שני, 6 ביוני, Talon תציג את הטכנולוגיה שלה בפני פאנל של שופטים ידועים בתעשייה וקהל חי בכנס RSA 2022 בסן פרנסיסקו.

מאז 2005, RSAC Innovation Sandbox משמש כפלטפורמה לחברות אבטחת סייבר צעירות ומבטיחות במיוחד להציג את הטכנולוגיות פורצות הדרך שלהן ולהתחרות על התואר Most Innovative Startup. התחרות זוכה להכרה נרחבת כעוטה להצלחה ועשרת הפיינליסטים המובילים חגגו ביחד 69 רכישות וקיבלו השקעות של 9.8 מיליארד דולר במהלך 17 השנים האחרונות. הפיץ' של Talon בפני השופטים יימשך שלוש דקות, לפני סבב שאלות ותשובות.

"בעוד שתעשיית אבטחת הסייבר מתמודדת עם שינויים ואתגרים מתמידים, ההוגים הנועזים האלה הם מחוללי השינוי שאנחנו צריכים כדי להגן על העולם מפני איומים חדשים", אמרה לינדה גריי מרטין סגנית נשיא, ועידת RSA. "במשך 17 השנים האחרונות, המועמדים הסופיים של RSAC Innovation Sandbox הצליחו להשפיע באופן משמעותי, ואין ספק ששנת התחרות הזו לא תהיה שונה. אנחנו מריעים לפיינליסטים של השנה שימשיכו את מורשת התחרות עם הרעיונות משני המשחק שלהם ואני מצפה לראות את ההשפעה שלהם על העתיד".

TalonWork , שנוצר לארגונים, מאפשר להם לפשט את תוכניות האבטחה שלהם על ידי הבאת אבטחה ברמה ארגונית לדפדפן, ועם אספקה של תכונות מקוריות כמו הגנת זהות, מניעת אובדן נתונים, בקרות אפס אמון ועוד. לקוחות ממנפים את Talon כדי לקבל נראות ואבטחת יישומי תוכנה כשירות, פעילות באינטרנט, מכשירים ארגוניים ומכשירים שאינם ארגוניים. TalonWork, שבנוי על Chromium, מבטיחה פרטיות של העובדים ומספקת את חוויות המשתמש העקבית והאיכותית הנדרשת כדי להניע בצורה מאובטחת את עתיד העבודה.

"הגישה הישנה, לאפשר גישה מאובטחת ליישומים מודרניים, הינה יקרה, מורכבת ומעמידה ארגונים בסיכון", אמר עופר בן נון, מייסד משותף ומנכ"ל, Talon Cyber Security. "TalonWork מספק קו הגנה ראשון חדש ופשוט לאבטחה ארגונית שמפשטת באופן דרסטי את ערמת הטכנולוגיה. אנחנו לא יכולים לחכות להראות לעולם את הפתרון שלנו בכנס RSA ושכולם יראו איך הפכנו את הדפדפן לנקודת בקרה ולמאפשר עסקי אמיתי עבור צוותי אבטחה ו-IT".

התחרות RSA Conference Innovation Sandbox יוצאת לדרך בשעה 12:00 אחר הצהריים שעון PT ב-6 ביוני והזוכים יוכרזו בשעה 15:00 באותו היום. צוות השופטים המומחים הנודעים כולל את דורית דור , מנהלת מוצר ראשית בצ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה; Niloofar Howe, Sr, שותף תפעולי ב-Energy Impact Partners; פול קוצ'ר, חוקר עצמאי; שלמה קרמר , מייסד שותף ומנכ"ל, Cato Networks; וכריסטופר יאנג, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיית פיתוח עסקי ומיזמים במיקרוסופט. יו תומפסון, יו"ר ועדת התוכנית של ועידת RSA, יחזור לארח את התחרות.

למידע נוסף על ועידת RSA 2022, המתקיימת במרכז מוסקוני בסן פרנסיסקו בין התאריכים 6-9 ביוני, אנא בקרו בכתובת https://www.rsaconference.com/usa.

אודות Talon Cyber Security

Talon Cyber Security משדרגת את תוכניות האבטחה ומשפרת את חווית המשתמש לעבודה היברידית על ידי אספקת הדפדפן המאובטח הארגוני הראשון. TalonWork, הבנוי על Chromium, הוא דפדפן המספק ללקוחות חוויות משתמש עקביות, נראות אבטחה עמוקה ושליטה על פתרונות תוכנה כשירות ויישומי האינטרנט הדרושים כדי לפשט את האבטחה לטובת עתיד החברה. לקבלת מידע נוסף, בקרו את Talon בכתובת https://talon-sec.com/ או התחברו ללינקדאין, לטוויטר ולפייסבוק.

אודות RSA Conference

ועידת RSA היא הסדרה המובילה של אירועים גלובליים ולמידה לאורך כל השנה לקהילת אבטחת הסייבר. RSAC הוא המקום שבו תעשיית האבטחה מתכנסת כדי לדון בדאגות הנוכחיות והעתידיות ויש לה גישה למומחים, לתוכן ולרעיונות לא משוחדים שעוזרים לאפשר ליחידים ולחברות לקדם את עמדת אבטחת הסייבר שלהם ולבנות צוותים חזקים וחכמים יותר. הן באופן אישי והן באינטרנט, RSAC מאחדת את תעשיית אבטחת הסייבר ומעצימה את ה"אנחנו" הקולקטיבי לעמוד נגד איומי סייבר ברחבי העולם.


RSAC הוא השוק האולטימטיבי לטכנולוגיות העדכניות ביותר ולהזדמנויות חינוכיות מעשיות המסייעות לאנשי מקצוע בתעשייה לגלות כיצד להפוך את החברות שלהם לבטוחות יותר תוך הצגת ההוגים והמובילים היזמים, המשפיעים ומעוררי המחשבה ביותר כיום בתחום אבטחת הסייבר. לחדשות העדכניות ביותר הנוגעות לתעשיית אבטחת הסייבר בקרו בכתובת www.rsaconference.com. איפה שהעולם מדבר על ביטחון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il