TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שורה של מינויים בגלברט כהנא:


גלברט כהנא
גלברט כהנא מדווחת על מינוי ערן גבאי למנכ"ל משותף ומינוי שני סמנכ"לים: רון שטיינבלט וערן יונגר
תל אביב, ישראל, 9 בפברואר 2022 - חברת גלברט כהנא, חברת הייעוץ בתחומי קשרי המשקיעים ויחסי הציבור הגדולה והמובילה בישראל בתחומי שוק ההון והייטק, מדווחת על מינויו של ערן גבאי לתפקיד מנכ"ל משותף ומנהל האסטרטגיה, וכן על מינויים של שני סמנכ"לים: רון שטיינבלט לתפקיד סמנכ"ל קשרי המשקיעים של החברה וערן יונגר לתפקיד סמנכ"ל לקוחות בחברה.
המינויים משקפים את הגידול במספר הלקוחות של החברה, המספקת שירותים על בסיס קבוע ליותר מ-100 חברות ציבוריות בישראל ובארה"ב, וכן את הצלחת המהלך להרחבת פעילות גלברט-כהנא לאספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי לחברות מובילות בארץ, כמו גם לחברות וגופים בינלאומיים המתעניינים בהעמקת הקשרים עם שוק ההון המקומי. במסגרת זו הצטרפו לחוג לקוחותיה של גלברט-כהנא גם חברות ענק דוגמת חברת מודרנה, בנק ההשקעות האמריקאי Jefferies וחברת דיימלר.
ערן גבאי אשר כיהן בעברו כעיתונאי ועורך בכיר בעיתון דה מרקר במשך 8 שנים, הצטרף לגלברט כהנא בשנת 2008 והיה אמון על האסטרטגיה התקשורתית של לקוחות מובילים במשק, ביניהם החברות פרוטרום, מלאנוקס, מזור רובוטיקה ועוד.
רון שטיינבלט אשר כיהן בעברו כעיתונאי במוסף שוק ההון של עיתון גלובס במשך 6 שנים, הצטרף לגלברט כהנא בשנת 2014, ומוביל בהצלחה את תקציבי קשרי המשקיעים של לקוחות מובילים, בהם חברות מדד ת"א 35.
ערן יונגר כיהן עד לאחרונה כמנהל מחלקת המחקר Sell-Side של מיטב דש, וזאת במשך 7 שנים. קודם לתפקיד זה שימש יונגר כאנליסט בבתי ההשקעות הראל פיננסים ומגדל שוק הון. יונגר מביא עמו ניסיון רב שנים בניתוח וכתיבת סקירות אנליזה על ענפי פעילות רבים, שיעמוד כעת לרשות לקוחות החברה.
מנו כהנא, מנכ"ל משותף בגלברט כהנא מסר: "אנו שמחים לקדם שורה של מינויים בחברה שיסייעו לנו לספק שירות מקצועי וייעוץ אסטרטגי ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו. ערן גבאי הוא שותף לדרך במשך 15 שנים בהן סיפק ייעוץ ראשון מהמעלה אשר סייע לצמיחת חברות שונות. הבחירה ברון היא בחירה טבעית לאור ניסיונו ויכולתו המקצועית שבאה לידי ביטוי במהלך השנים שבהם הוא מלווה לקוחות, ומברך את ערן, אשר מביא ניסיון רב בעבודה עם גופי השקעה מוסדיים בארץ ובעולם על הצטרפותו לחברה. גלברט כהנא מצליחה לאורך שנים לגדול ולהרחיב את בסיס המשקיעים עמם היא נמצאת בקשר בארץ ובחו"ל, ובכך מצליחה לספק מענה ייחודי עבור חברות ישראליות בשווקי ההון הגדולים בעולם, כמו גם עבור חברות בינלאומיות המוצאות עניין בשוק המקומי. אני בטוח שהמינויים החדשים יצעידו את לקוחות החברה צעד ענק קדימה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il