TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת חמדיה גרופ פותחת לראשונה אולם תצוגה משותף


קבוצת חמדיה גרופ אולם תצוגה צילום יחצ
המאגד את שני המותגים: דלתות חמדיה ודלתות רשפים תחת קורת גג אחת תוך שמירה על כל מותג בנפרד
סניף הדגל הראשון נפתח במתחם העיצוב redesign בקריית אתא בהשקעה הנאמדת בכ- 1 מיליון ₪

קבוצת חמדיה גרופ פותחת השבוע אולם תצוגה ראשון המאגד את שני מותגי הקבוצה: דלתות חמדיה ודלתות רשפים, תחת קורת גג אחת, תוך שמירה על כל מותג בנפרד.
זהו האולם תצוגה הראשון שנפתח בהשקעה הנאמדת בכ- 1 מיליון ₪, במתחם העיצוב redesign (רד דיזיין) בקריית אתא. הסניף משתרע על שטח של כ- 300 מ"ר ועוצב על ידי שני חללים עיקריים, לכל מותג בניפרד: חלל של דלתות חמדיה שיציע דלתות פנים וחלל של דלתות רשפים – שיציע דלתות כניסה.
באולם יוצג מגוון רחב של חידושים, דגמים ועיצובים, בניהם: דלתות מבודדות רעשים, דלתות בנעילה חכמה, דלתות הזזה, דלתות קו אפס ומגוון דלתות בצבעי טמבור ועוד.
לדברי אהוד סאסי מנכ"ל ובעלים דלתות חמדיה : "הקונספט החדש של חנויות One stop shop הוא בשורה לצרכן הישראלי שיוכל מעתה למצוא תחת קורת גג אחת דלתות כניסה ופנים. אולם התצוגה החדש במתחם הרדייזין מסמל את יריית הפתיחה לרשת אולמות התצוגה נוספים שיפתחו בפריסה ארצית. אנו מעריכים כי במהלך 2022 יפתחו עוד כ- 10 אולמות תצוגה בקונספט זה".

לדברי רועי רגרמן מנכ"ל רשפים: "מהלך זה יהווה גם יתרון והזדמנויות מול קבלנים, אדריכלים ומעצבים בשל מומחיות הקבוצה בתחום הדלתות בישראל והיכולת לייצר תהליכי מכירה בין שני המותגים בתחום זה.

מתחם רדיזיין ממוקם באזור מאוד מרכזי ונגיש. חמדיה גרופ מציעה, לתושבי קריית אתא וסביבותיה שירות ייחודי שיכלול ייעוץ ברכישת דלת פנים ודלת כניסה, מדידה, התקנה ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

9/4/22
1. מאוכזבים מדלתות חמדיה! - דן
מאוכזבים מדלתות חמדיה!
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il