TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האם צריך להזיע כדי למצוא את האחד/ת:


זוג מתאמן על מזרן יוגה - PEXELS: cottonbro
נתונים מאפליקציית ההיכרויות הפופולרית חושפים שישראלים אוהבים פעילות גופנית, לכמה מהם ממש ממש אכפת אם בן/ת הזוג שלהם/ן מתאמנ/ת או לא ובאיזה לוקיישן ציבורי כדאי לצאת לריצה
עם תחילת השנה החדשה, רווקים ורווקות ברחבי העולם נוטים לקבל את אותה החלטה: להיכנס לכושר - ורווקים ורווקות ישראלים אינם יוצאי דופן. כפי שמראים נתונים מאפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד, 97% מהרווקים הישראלים אומרים שחשוב להם לשמור על הגוף שלהם. אבל רגע, יש עוד:

ישראלים הם מאד פעילים - והם אוהבים את הסקס שלהם לאחר האימון

90% מהרווקים והרווקות הישראליות אמרו שיהנו להתאמן עם בן או בת הזוג שלהם, וכשהאימון יסתיים, סביר להניח שרבים יקחו את האקשן לחדר השינה - 58% מהם "בהחלט" ילכו על סקס לאחר אימון עם בן או בת הזוג שלהם, כאשר 38% אמרו (בהתחשבות רבה) שהם יעשו זאת רק לאחר מקלחת. נראה שגברים הכי מתלהבים מהרעיון הזה, שכן 65% אמרו שהם "בהחלט" ילכו על זה לעומת 46% מהנשים. למרות זאת, רק 50% מהרווקים הישראלים אומרים שאכפת להם אם בן הזוג שלהם מתאמן או לא, מה שנכון גם כשמסתכלים על גברים ונשים בנפרד.

באופן כללי, 54% מהרווקים הישראלים אומרים שהם מתאמנים "הרבה". בפועל 36% מהם מתאמנים 3-4 פעמים בשבוע, 25% מתאמנים 1-2 פעמים בשבוע ו-17% מתאמנים כמעט כל יום\כל יום. רק 23% אומרים שהם לא באמת מתאמנים באופן קבוע. בעוד 27% אמרו ש"אי אפשר לשלם להם מספיק" כדי לצאת לריצה, 58% אמרו שהם נהנים מזה לפעמים ו-15% אמרו שזו בעצם צורת האימון האהובה עליהם. 34% מציינים את הטיילת התל אביבית בתור הלוקיישן האהוב עליהם לריצה.

הדייט ה"אקטיבי" המושלם

רוצים לנסות דייט קצת ספורטיבי יותר? טיול רגלי נראה כמו רעיון טוב, כאשר 53% מהישראלים פתוחים לעשות זאת בדייט ראשון. למרות שהרעיון אולי נשמע מרגש, נראה שכדאי שתדלגו על שיעורי הריקוד על עמוד - כשנשאלו אם הם ינסו את זה, 51% מהרווקות והרווקים הישראלים אמרו שזה לא הקטע שלהם, ורק 29% אמרו שזה נשמע כיף. 20% יהיו פתוחים לנסות את זה עם חבר/ה או שותף. נראה שגברים הכי מתעניינים בלנסות איגרוף או MMA, בעוד שנשים הכי מתעניינות בלנסות ריקוד.

עם זאת, לא כל הדייטים בעלי אותה החשיבות - הדייט הראשון מגיע עם אזהרה. רק 33% מהרווקים הישראלים אומרים שהם יהנו לעשות משהו ׳ספורטיבי׳ בדייט ראשון, עם 30% שאומרים שהיו עושים את זה אם הפרטנר\ית "שווה את זה" ו-37% אומרים שאין "אין סיכוי" שיעשו את זה. מעניין לציין שלנשים ישראליות יש סיכוי גבוה בהרבה להיות נגד דייט ראשון אתלטי - 48% - בעוד שגברים ישראלים נוטים הרבה יותר להיות בעד דייט כזה באופן יחסי - 38%.

אם בכל זאת תנסו לשלב משהו ספורטיבי בדייט שלכם, אולי תדלגו על צפייה במשחק - 53% מהרווקים הישראלים אומרים שהם לא עוקבים אחרי כדורגל או כדורסל, כאשר לנשים יש סיכוי גבוה יותר לגלות אפס עניין (69%) לעומת גברים (46%).

נתוני הסקר החדש מבוססים על הנתונים שאוספת OkCupid ממשתמשיה. זו אפליקציית ההיכרויות היחידה ששואלת את המשתמשים בה שאלות מתחומי עניין והתנהגות שונים והאלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם ובכך מסייע להתאים להם בני ובנות זוג.

החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il