TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

FASHION with LOVE - עופר הקריון פותח פופ אפ מותגים כל ההכנסות קודש למען עמותות לנערות בסיכון


חנות יד שניה בעופר קריון צילום שי קדמי
חנות פופ-אפ של מותגים מובילים תיפתח בקניון עופר הקריון, בשיתוף המשפיענית והפילנתרופית לובה ג'ייקובסון, הממשיכה את פעילותה למען הקהילה ואת הפרויקט שלה למען עמותות המטפלות בנערות בסיכון
חנות הפופ אפ בעופר הקריון תפעל במשך 5 ימים, החל מה 19.1 עד ה 23.1.2022 ותכלול פריטים של מותגים מובילים שנתרמו ישירות מארונותיהן של הסלבריטאיות והפאשניסטות המובילות בישראל כאשר כלל ההכנסות ממכירת הפריטים יועברו קודש לתרומה למען נערות בסיכון. לראשונה בחנות הפופ אפ ימכרו פריטים לא רק לנשים אלא גם לגברים!

בין העמותות אליהן עוברות התרומות: "בית רות" בעפולה "כ פר זוהרות " במגדל העמק ועמותת "אותות" המפעילה רשת מסגרות לנערות בסיכון. מדובר בנערות בגילאי 13-18 שהוצאו מבתיהן ע"פ צו של בית משפט.

בזכות פעילותה של ג'ייקובסון הועבר לעמותות המוזכרות לעיל סכום של מעל חצי מיליון שקלים המאפשר לנערות לקבל הכשרה מקצועית ועוד מגוון תכניות אשר מתקיימות במסגרת העמותות ביניהן: תכנית פעילות קיץ, תכנית טיפול באומנויות בפוסט טראומה, תכנית הכשרה מקצועית "מבשלים עתיד " ועוד.

"הפרויקט" "FASHION with LOVE" אופנה באהבה הינו מכירה של פריטים מארונותיהם האישיים של פאשניסטות/ים, סלבריטאיות/ים מובילים מתוך הארונות הפרטיים שלהם שנתרמו על ידיהם לטובת הפרויקט עם מטרה נעלה - לעזור לנערות בסיכון.

המטרה של לובה היא לא רק גיוס הכספים למען הנערות אלא גם העלאת המודעות לתופעה הקשה שבעקבותיה אלפי נערות מוגדרות כנערות בסיכון ומוצאות מביתיהן בצו בית המשפט ולכן, לובה פועלת יום יום במטרה להגיע לכמה שיותר אזורים ברחבי הארץ ולקהל הרחב.

הפריטים באיכות מעולה ושמורים היטב. טווח המחירים נעים בין 100 ל-1000 ש"ח לרוב הפריטים. למעט פריטים יוקרתיים במיוחד כמו תיקי מותגים ועוד. הפריט היקר ביותר הוא תיק חדש באריזה מקורית של לואי ויטון במחיר 5,500 שח כאשר מחירו המקורי בחנות הינו 8,300 שח. ניתן יהיה גם למצוא תיק של סטלה מקרטני ב-900 ₪.


בין הקולבים בחנות ניתן למצוא את המותגים הבאים:
. Louis vouitton, Gucci, Prada, Balmain, Dior, Luoboutin, Balenciaga, Missoni,
Stella McCartney, Alexander Wang, Isabel Marant, Zadig&Voltaire,
IRO Paris, Sandro, Maje ובנוסף, פריטים ממעצבים פחות מוכרים אך יפים ואיכותיים.

חנות הפופ אפ תיפתח בקניון עופר הקריון ותמוקם במרכז הקניון
פעילות החנות בתאריכים 19-23.01.2022 בין השעות א'-ה' 10:00-22:00 ו' 09:00-14:00 שבת – חצי שעה מצאת שבת עד 22:30.

הפקה : ליאת מוליוב


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il