TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Dell Technologies משיקה את ה-XPS הנייח העוצמתי ביותר שלה


Dell New XPS Desktop
מתאים ליוצרים וגיימרים: שקט ב-50% מהדגמים הקודמים, גדול בכ-42% יותר מקודמו, מעבדיIntel Core (עד i9) דור 12 ו- Windows 11, כרטיס גרפיGeForce RTX מסדרה 30 או AMD Radeon
Dell Technologies משיקה את המחשב הנייח העוצמתי ביותר שלה מסדרת XPS – ה- Dell New XPS Desktop גדול בכ-42% מקודמו וכולל חבילה נרחבת של טכנולוגיות מתקדמות וארכיטקטורת קירור חזקה יותר.

מעצבי המחשב שמו דגש רב לעיצוב ה-XPS החדש כך שייראה אלגנטי ויתאים לכל סביבת עבודה. הוא מגיע בשני צבעים שונים - בהיר וכהה - כולל Night Sky ואפשרות ל-Platinum Silver מאלומיניום.

מעודד יצירתיות

ה-XPS Desktop עונה לצרכיהם של יוצרים וגיימרים. הוא מגיע עם מעבדIntel Core דור 12 (עד i9), מעבד גרפי של NVIDIA® GeForce RTX™ 30 Series (up to a 3090) או AMD Radeon (up to 6090) וזיכרון DDR5 שתומך במהירות מוגברת ב-50% מאשר ה-DDR4.

כל אלו מספקים את הנוחות והקלות המיטבית עבור גיימרים ויוצרים שיכולים להתחבר ל"Creator Edition" המגיעה עם תצורות שנבחרו מראש המוכנות לעמוד בעומס העבודה.

בנוסף, המחשב מגיע עם אפשרות ה-Dell Mobile Connect שמאפשר אינטראקציה עם הטלפון – כולל שיחות, הודעות, העברת קבצים, הצגת מסך הטלפון על צג המחשב, הכל בצורה מאובטחת.

המסגרת הקדמית של שלדת ה-XPS נועדה להכניס אוויר קריר ולפזר אותו בין חלקי המחשב מקדימה ומאחורה.

מאווררי הסל"ד החדשים (עד 5,000 סל"ד) פועלים ביעילות רבה ובמהירויות איטיות יותר.

ה-XPS Desktop החדש מקרר עד 21% תחת עומס (עם פתרון קירור של 125W); או עד 18% תחת עומס עם קירור נוזלי.

בזכות אלו, ה-XPS החדש שקט ב-50% יותר מהדגמים הקודמים בסדרה.



אודות דל טכנולוגיות
דל טכנולוגיות היא קבוצת חברות המספקות את התשתית הנחוצה לארגונים לבנות את העתיד הדיגיטלי שלהם, להיכנס לעולם ה-IT ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר - המידע. זאת, באמצעות פורטפוליו טכנולוגי מקיף וחדשני, החל ממוצרי קצה בתחום המחשוב האישי והעסקי, דרך מוצרי ליבה בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע, וכלה בטכנולוגיות ענן.
דל טכנולוגיות פרושה ב- 180 מדינות, עובדת עם 498 מחברות הפורצ'ן 500 בארצות הברית ומיליוני חברות אחרות בעולם. רשמה כמעט 3500 פטנטים עד היום, ויש לה עוד 2000 בקנה.
דל טכנולוגיות ישראל פרושה על פני ארבעה אתרים (באר שבע, הרצליה, גליל ים, חיפה) ועוסקת בפעילות פיתוח, מכירות ושירותים. לחברה מערך רחב של שותפים עסקיים, אשר פועלים בשוק הארגוני, העסקי והצרכני בישראל. את פעילות ארגון המכירות, השירותים והתמיכה מוביל ליאור פוני.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il