TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חנות פופ אפ של המותג Columbia תיפתח בקניון עופר הקריון


פופ אפ קולומביה בקניון עופר הקריון צילום יחצ
החנות תפעל למשך 5 חודשים ותציע מגוון מוצרי ספורט, שטח, טיולים ואביזרי אופנה לנשים/ גברים וילדים
קניון עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע חנות פופ אפ של המותג הבינלאומי Columbia (קולומביה), שתפעל בקניון למשך 5 חודשים, עד סוף מרץ 2022.

חנות הפופ אפ משתרעת על שטח של מעל 55 מ"ר, ומציעה מגוון עשיר של פריטים לספורט, טיולים, פנאי ושטח ואביזרי אופנה לגברים, נשים, ילדים ופעוטות, בניהם: חולצות, מכנסיים, כפפות, כובעים, גרביים, מעילים, נעלי ספורט וטיולים, הלבשה תחתונה, ביגוד תרמי ועוד.

בחנות החדשה יוצגו קולקציית סתיו חורף 2021 של קולומביה: מעילי פליס, מעילי Softshell , מעילים עם בטנה תרמית, מגוון מעילי פוך, מכנסי מטיילים, נעליים לסוגים שונים של פעילות וכמובן בגדי קז'ואל, סווטשירטים וחולצות פולו.

החנות הזמנית תציע מבצעים שונים ומתחלפים לחברי מועדון ומצטרפים חדשים.

לדברי גיא קרן מנכ"ל עופר קריון: "כניסת המותג קולומביה לקניון הוא חלק מהאסטרטגייה שלנו להביא ללקוחות את המותגים הנשחקים והמובילים ביותר, כחלק מחווית הקנייה והבילוי בעופר הקריון" .
רשת Columbia (קולומביה) היא מהמובילות בתחום הספורט ואופנת הפנאי בישראל. מוצרי קולומביה נמכרים בחנויות טיולים מתמחות, רשתות ספורט, מחנאות, וכן בחנויות הדגל של המותג. המותג ידוע כמוביל בחדשנות הטכנולוגית של המוצרים שנועדה להגן על המטייל בכל תנאי מזג אוויר ובתנאי שטח קשים במיוחד. המותג הפך לפופולרי מאוד גם בתחום אופנת הקז'ואל.
עופר הקריון הינו מתחם העסקים הגדול בצפון. הקריון משתרע על 61,000 מ"ר וכולל כ -310 עסקים.
המתחם כולל אזורי קניות ובילוי, שירותים מגוונים ורשת בתי קולנוע Hot Cinema. בשטח המתחם בנייני המשרדים "מגדלי הקריון" ו"ביאליק סיטי" ובית משפט השלום קריות. בקריון מגוון רחב ומוביל של בתי אופנה בינלאומיים לצד מותגים ישראליים מובילים כגון: H&M, הודיס, Zara, רנואר, קסטרו, Mango, keds kids, המשביר לצרכן, אמריקן איגל, Timberland, גולברי, מאניה ג'ינס, אפרודיטה, Miniso, Aldo, I digital, Pull and bear, Foot locker, Nautica, Samsung, וכן מדרחוב עם מגוון מסעדות ובתי קפה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il