TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנדא מגנטיק מרחיבה את פעילותה ושוכרת כ-2,600 מ"ר בפארק העסקים החכם קיסריה


פארק העסקים החכם קיסריה צילום נועם חן
בנדא מגנטיק הינה מהחברות המובילות בישראל בתחומי הגיימינג, ציוד היקפי למחשבים וסלולאר, תקשורת, מצלמות אבטחה ורחפנים
עסקת לוגיסטיקה נוספת בפארק העסקים קיסריה:
היבואנית הישראלית לציוד מחשבים וסלולאר, תקשורת, מצלמות אבטחה, גיימינג ורחפנים,
בנדא מגנטיק מרחיבה את פעילותה ושוכרת כ-2,600 מ"ר בפארק העסקים החכם קיסריה
העלות המוערכת של העסקה הינה כ–5.5 מיליון ₪

בנדא מגנטיק בבעלות מרדכי בן דוד תשכור מהחברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד כ-2,600 מ"ר במרלו"ג משוכלל המשתרע על שטח תפעולי של כ-18,000 מ"ר בפארק העסקים קיסריה, בסמוך למתחם של ענקית הספורט הצרפתית Decathlon. המרלו"ג הממוכן הנוסף החדש של בנדא מגנטיק צפוי להכיל כ-4,000 משטחים. העלות המשוערת של העסקה נאמדת בכ-5.5 מיליון שקלים.

בנדא מגנטיק הינה מהחברות המובילות בישראל בתחומי הגיימינג, ציוד היקפי למחשבים וסלולאר, תקשורת, מצלמות אבטחה ורחפנים. לחברה מערך לוגיסטי In House הכולל כ-6,000 נקודות מכירה מקרית שמונה ועד אילת, והיא מעסיקה כ-220 עובדים.

אריאל אמור, מנכ"ל בנדא מגנטיק, מציין: "המרלו"ג הנוסף אותו אנו שוכרים בפארק העסקים החכם בקיסריה יאפשר לבנדא להמשיך לממש את תנופת הצמיחה והרחבת סל המוצרים שלה לתחומים רבים נוספים בעולמות הבית והלייף סטייל המופץ לאלפי נקודות מכירה ברחבי הארץ".

מיקי קליגר, יו"ר החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד, ציין כי העסקה עם בנדא מגנטיק, מצטרפת לשורת עסקאות ארוכה שנחתמו בתקופה האחרונה בפארק העסקים החכם של קיסריה והיא חלק מתנופת הבניה והצמיחה המואצת של הפארק גם ובמיוחד במהלך משבר הקורונה.
מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה: "אנו מודים למרדכי בן דוד הבעלים, ולאריאל אמור המנכ"ל של חברת בנדא מגנטיק על הבחירה בפארק ועל האמון ביכולת הביצוע שלנו. נספק לבנדא מרלו"ג בסטנדרט קיסריה שיאפשר לחברה להמשיך להתפתח ולתמוך בגידול המרשים שלה בהיקפי הפעילות".
את העסקה הובילו רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה, אורן זילברשטיין, מנהל אגף המניבים בחברה לנכסי קיסריה וישי קרניאל, מנהל הנכסים, יחד עם עורכי הדין גליה זיסקינד-שפיגל וטל לוי ממשרד טולצ'ינסקי מרציאנו כהן לויצקי ושות'.
את בנדא מגנטיק ייצג עו"ד עמית יודפת ממשרד עוה"ד יודפת ושות'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il