TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסתדרות הרוקחים מברכת על יוזמת ראש הממשלה לקדם פתרון


ערכה של קווידל לבדיקת קורונה עצמית בבית - צילום רימיפארם וסופיה ארצות הברית
שיאפשר תרגום תוצאות הבדיקות הביתיות והכנסתן לתו הירוק. יו"ר הסתדרות הרוקחים מדגיש היום: "יש לוודא שכוונות הופכות למעשים"‎‎. דיווח של מוריה אסרף-וולברג בגלי צה"ל
האם הבדיקות הביתיות יאפשרו קבלת תו ירוק?

הסתדרות הרוקחים מברכת על יוזמת ראש הממשלה לקדם פתרון שיאפשר תרגום תוצאות הבדיקות הביתיות והכנסתן לתו הירוק כפי שנחשף בדיווח של מוריה אסרף - וולברג בגלי צה"ל. יו"ר הסתדרות הרוקחים מדגיש היום: "יש לוודא שכוונות הופכות למעשים"

לצד היוזמה החדשה למרות הצהרות על פתיחת שוק הבדיקות הביתיות, מסתבר כי ישנם עיכובים במתן האישור למכירת הערכות בבתי המרקחת. ברימיפארם, חברת הבדיקות המהירות הנפוצה אומרים: "עדיין ממתינים לאישור משרד הבריאות. זה מוצר צריכה חיוני, בשילוב עם חיסונים נוכל לנרמל את החיים במדינה לצד הקורונה"

דוד פפו, יו"ר הסתדרות הרוקחים בישראל אמר היום: "אנו בהסתדרות הרוקחים מברכים על הצהרתו של ראש הממשלה נפתלי בנט כי הוא מתכוון לשלב את הבדיקות הביתיות בתוך התו הירוק. אנו פועלים זה מכבר בנושא וקוראים למשרד הבריאות ולצוות המטפל במשבר הקורונה לשלב את הבדיקות העצמיות הביתיות בתוך מערך הבדיקות הכולל, ולשלבן בתוך המאמץ הלאומי לבלום את התפשטות הקורונה בישראל, מתוך מטרה משותפת לחיות חיי שגרה לצד הקורונה, מתוך הבנה כי היא לא הולכת לשום מקום, וככל הנראה תישאר אתנו לשנים הקרובות לפחות. אנו כחברה וכמדינה לא נוכל לתפקד בצורה טובה לאורך זמן במציאות של סגרים וחל״תים. שילוב הבדיקות העצמיות מאפשר לקבל אינדיקציה ראשונית טובה מספיק, בידוד עצמי מהיר, הקטנה של חשיפה לחולים ובעקבות כך הקטנת התחלואה והתפשטות המגפה במחוזותינו. שמחנו לגלות כי בכוונת ראש הממשלה לשלב בצעדים הקרובים את הבדיקות הביתיות בתוך התו הירוק. אנו קוראים כעת לפעול במהירות ולוודא שכוונות הופכות למעשים".

ובתוך כך נודע כי בהמשך להצהרות ראש הממשלה ושר הבריאות (רביעי 14.7.2021) על פתיחת שוק הבדיקות העצמיות תוך שימת דגש כי: "בימים הקרובים, משרד הבריאות יאשר למכירה בכל החנויות ערכות לבדיקה עצמית", מסתבר כי ישנם עיכובים רבים. בקבוצת רימיפארם, חברת הבדיקות המהירות הנפוצה בארץ, עדיין ממתינים לאישור משרד הבריאות לערכת בדיקה אמינה שאושרה על ידי ה - FDA כבר בחודש מרץ.

שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות בקבוצת רימיפארם מסביר כי: "אנחנו מקבלים אלפי פניות מהורים ומוסדות חינוך שמחפשים פתרון מיידי ונגיש. הגשנו את כל המסמכים לאישור, עכשיו זה בידיים של משרד הבריאות. חברת קווידל כבר נערכה לשגר לישראל משלוח ראשון ואנחנו רוצים להפיץ לבתי המרקחת ורשתות הפארם בדיקות עצמיות ביתיות שיאפשרו לכל אדם שמרגיש צורך, לדגום את עצמו ולקבל החלטה מושכלת ובהמשך גם יעניקו תו ירוק. בדיקות קורונה עצמיות ביתיות הן פריצת דרך מדעית שהפכו למוצר צריכה חיוני אשר בשילוב עם חיסונים נוכל לנרמל את החיים לצד הקורונה בלי עיכובים, היסטריה והמתנה ארוכה לתשובה. הנגיף ערמומי וחמקמק, חשבנו שהוא יעלם לחלוטין אבל הוא שב ומכה בזנים ווריאנטים חדשים ולכן הודות לשילוב בין חיסונים לבדיקות מהירות וביתיות, נוכל לחיות בנורמליות החדשה ולנהל שגרה לצד הנגיף".

בהקשר זה הוסיף יו"ר הסתדרות הרוקחים, דוד פפו: "טוב היה עושה משרד הבריאות אם היה קצת מגמיש את הכללים ולא עומד על קוצו של יוד באישור הבדיקות העצמיות האלה. מדובר בבדיקות מארצות הברית ואירופה שעברו רגולציה מחמירה. והמשרד מעביר אותן נוהל רגיל כאילו המגיפה לא ממשיכה לאיים. אפשר לקצר תהליכים, הרי רואים שאנשים כן רוצים להיבדק והורים כן פונים כדי לרכוש עבור הילדים שלא יכולים להתחסן, אז ראוי להפוך כוונות למעשים".

מדובר בערכה עצמית ביתית חדשה לשימוש עצמי לבני נוער מגיל 14 ולילדים מגיל שנתיים בסיוע אדם מבוגר. הערכה נקראת קוויקויו-בבית (QuickVue At-Home) ומאפשרת לקבל תשובה תוך 10 דקות. מדובר באחת מבדיקות הקורונה המדויקות והמהירות, אשר פותחה על ידי תאגיד האיבחון האמריקאי קווידל שאושרה על ידי ה - FDA. היא מגלה את כל הווריאנטים החדשים והיא הבדיקה היחידה שה - FDA אישר לשימוש עצמי מגיל 14 ולשימוש על ידי מבוגר מגיל שנתיים. הבדיקה החדשה מיובאת לישראל על ידי קבוצת רימיפארם אשר עומדת גם מאחורי הבדיקה הוותיקה למשטח גרון מהיר (סטראפ A) וכן מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של סופיה, בדיקת הקורונה המהירה הנפוצה בארץ.

במקביל נערכת קבוצת רימיפארם להגיש לאישור משרד הבריאות בדיקה עצמית נוספת חכמה ומהפכנית ללא מטוש כלל. הבדיקה כבר אושרה על ידי ה - FDA בחודש יוני 2021 ופותחה על ידי חברת אורשור טכנולוגיות מארצות הברית. הבדיקה העצמית נקראת InteliSwab ומאפשרת לקבל תשובה תוך 30 דקות ונמכרת כבר בכל העולם.

יודגש כי בחודשים האחרונים מדינות רבות בעולם כבר התקדמו לבדיקות עצמיות במסגרת המשך המאבק בקורונה. ערכות דומות לבדיקה עצמית כבר מחולקות ללא תשלום לילדים ובני נוער בבתי ספר בסינגפור, ארצות הברית, קנדה, בריטניה, גרמניה, איטליה וצרפת. הדיגום העצמי הוא גיים צ'יינג'ר, שלא מצריך איש צוות רפואי כלל, יוצר מפנה דרמטי במאזן הכוחות מול הנגיף ומגביר את הנגישות לאמצעי בדיקה מיידים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il