TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת דואר ישראל מפרסמת את נתוני החבילות בחציון הראשון של 2021


דואר ישראל
מסימני פוסט קורונה: גידול של 32% בהזמנות מחו"ל בחצי הראשון של השנה. 25.2 מיליון חבילות מחו"ל נמסרו בחצי שנה

25.2 מיליון חבילות מחו"ל נמסרו בחצי שנה מול 19.1 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד
משקל הפריטים חצה את ה-9,000 טון, גידול של 56% בהשוואה לחציון ראשון 2020

הפריפריה שולטת: קרית אתא ועפולה מובילות בהזמנת חבילות, עם 5.7 חבילות לנפש
תל אביב וירושלים מובילות בכמות החבילות, ואחריהן פתח תקווה וראשון לציון

הצלחה להזמנת תור מראש בדואר: שיפור דרמטי בשירות בסניפי הדואר - 57% מהלקוחות הזמינו בחציון הראשון תור מראש, לעומת כ-6% בלבד בחציון ראשון אשתקד.
זמן המתנה ממוצע בסניף דואר בחציון: 7 דקות למזמיני תור מראש.

חברת דואר ישראל מסכמת את החציון הראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021, בדוח חציוני מיוחד החושף את נתוני הסחר המקוון, והשיפור בשירות ביחידות הדואר: מהדוח עולה, כי בחציון הראשון של 2021 צמחה הזמנת החבילות מחו"ל ב-32% מול חציון מקביל 2020, עם למעלה מ-25 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, לעומת 19.1 מיליון חבילות שהוזמנו בחציון הראשון של 2020. גם משקל החבילות צמח משמעותית מול חציון מקביל ב-55%, ועמד על יותר מ-9,000 טון, מול 5,800 טון בחציון ראשון בשנה קודמת.

למרכזי המסירה היתה בחציון תרומה משמעותית בחלוקת חבילות והורדת זמני ההמתנה בסניפים, כאשר בחציון הראשון חולקו 13.6 מיליון חבילות באמצעות כ-700 עסקים קטנים ורשתות, כלומר למעלה ממחצית מהחבילות שחולקו בחציון.

בחודש מרץ השנה נמסרו הכי הרבה חבילות ביחידות הדואר מתחילת השנה, 5.26 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל מול 2.77 מיליון חבילות במרץ אשתקד, גידול של 90% בהזמנות.

שיפור בשירות בזכות מהלך הזמנת תור מראש בסניפי החברה
בינואר 2021 השיקה חברת דואר ישראל את מהלך חובת הזמנת תור מראש ("תור בקליק"), ששיפר משמעותית את זמני ההמתנה בסניפים, וויסת את העומסים.

חובת הזמנת תור מראש, לפני ההגעה ליחידה, קיימת כיום ביותר מ-200 יחידות מתוך כ-600 יחידות הדואר. נכון לסוף חציון ראשון 2021 - 57% מכלל המגיעים לדואר מזמינים תור מראש, לעומת כ-6% בלבד שהזמינו בחציון מקביל. זמן ההמתנה הממוצע בחציון הראשון של 2021 עומד על 7 דקות למזמיני תור מראש, לעומת ממוצע של 12 דקות המתנה בחציון מקביל.


מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, אמר: "מצב הרוח הלאומי בא לידי ביטוי בהזמנת חבילות מחו"ל, כאשר בתחילת הקורונה בשנה שעברה הציבור ישב בבית בחוסר ודאות, ולכן חלה ירידה משמעותית בהזמנת חבילות. לאחר שהציבור הבין שייקח זמן עד שהקורונה תסתיים ושחנויות הרחוב והקניונים עדיין סגורים, הוא חזר להזמין מחו"ל ואנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית, ובהורדת יוקר המחיה. לאחר שנת קורונה, אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עליה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחו"ל".

עוד ציין גולדשטיין, "בינואר השנה התחלנו לחייב הזמנת תור מראש בחלק מהסניפים, לפני ההגעה לדואר, מהלך מאתגר שנותן כעת את פירותיו, כאשר כיום כשליש מסניפי הדואר הינם בהזמנת תור מראש. הלקוחות למדו להזמין תור מראש לדואר, בדומה לקופות החולים והבנקים, ולהתקבל בזמן ובמקום שנוחים להם, ואנו נערכים טוב יותר להגעת הלקוחות. אנו גאים שמהלך זה הוריד משמעותית את מספר המבקרים בסניפים, צמצם את זמני ההמתנה ושיפר את שביעות הרצון מהשירות בסניפים. אנו ממשיכים לייעל את השירות, ונכניס תהליכי דיגיטציה נוספים ושירות עצמי בחודשים הקרובים".

הפריפריה ממשיכה להוביל בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסיה: קרית אתא ועפולה בראש
במקום הראשון במסירת חבילות בחציון ביחס לגודל האוכלוסיה נמצאת קרית אתא, שבחציון המקביל אשתקד לא דורגה כלל ברשימת 20 הערים המובילות בהזמנת חבילות לנפש, והשנה כבשה את הצמרת עם 5.7 חבילות לתושב. עפולה, צמודה אליה במקום השני עם 5.7 חבילות לתושב, וקטנה ממנה בכמות הכוללת של החבילות. באר שבע במקום השלישי עם יותר מ-4.5 חבילות לנפש. במקום הרביעי נמצאת אשדוד, עם ממוצע של 4.25 חבילות לנפש.

תושבי תל אביב הזמינו בחציון: 1.9 מיליון חבילות ותושבי ירושלים 1.7 מיליון חבילות
תל אביב ממשיכה להוביל בכמות החבילות שהוזמנו מחו"ל בחציון הראשון, שעמדה על 1.9 מיליון. ביחס לגודל האוכלוסיה תל אביב נמצאת במקום החמישי בחציון הראשון של השנה, עם 4 חבילות בממוצע לנפש, לעומת מקום שני בחציון מקביל אשתקד.

ירושלים דורגה בחציון שניה בכמות ההזמנות עם מעל 1.7 מיליון חבילות מחו"ל, ובמקום ה-20 עם ממוצע של חבילה וחצי לנפש (כמעט מיליון תושבים).

הדואר תומך בעסקים קטנים: 13.6 מיליון חבילות מחו"ל נמסרו בחציון בתוך עסקים קטנים ורשתות
חנות BuyBuy בקרית ים היא מרכז המסירה המוביל בישראל בחציון הראשון של 2021 עם 147.5 אלף חבילות שנמסרו.

במקום השני נמצאת חנות "קשקושים" בראשון לציון שמסרה בחציון 121.5 אלף חבילות מחו"ל.

ראשון לציון היא העיר המובילה במסירת חבילות במרכזי מסירה – שלושה עסקים קטנים מראשון לציון ממוקמים בין עשרת מרכזי מסירת החבילות המובילים בארץ בחציון.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il