TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מה כדאי לדעת לפני שעושים ביטוח עסק ולוקחים הלוואה?


קרדיט תמונה: freepik
כולנו יודעים מהי החשיבות של ביטוח בית העסק. כשבית העסק נתקל בקשיים, או נאלץ להפעיל את הביטוח בעקבות נזק כלשהו, לפעמים עד שהוא מקבל את כספי הביטוח עליו לקחת הלוואה שתעזור לו לקיים תזרים מזומנים ולהוצאות שוטפות, במאמר הזה תוכלו לקרוא על התהליך ועל כמה עקרונות חשובים
מאמר מערכת אתר www.expert.co.il 

הפעלת ביטוח עסק

כל עסק מחויב לרכוש פוליסה עסקית כדי להגן על בעלי העסק ועל נושאים שונים שעלולים לקרות בו ההיערכות לכל תרחיש היא באמצעות הפוליסה. יש מצבים שעלולים ליצור מחויבות כספית משמעותית ביותר שבעל העסק לא יכול לעמוד בה ולכן כאשר קיימת פוליסת ביטוח עסקית אשר מכסה סעיף ספציפי זה, המחויבות הכספית הופכת להיות של חברת הביטוח ודבר זה מקל מאד על בעל העסק.

ההרכב של פוליסת העסק
בכל פוליסה יש תנאים ייחודיים אשר תואמים את תחום העיסוק, המבנה שבו העסק פועל ורבדים רבים נוספים. עקב כך קיימת פוליסה בסיסית ובנוסף לכך סוכן הביטוח מוסיף לכל פוליסה, את התנאים הייחודיים לעסק זה.
בתנאים הבסיסיים קיים בכל עסק ביטוח מבנה וזאת כדי ליצור כיסוי אופטימלי למצבים לא צפויים כמו רעידת אדמה, הצפה, שריפה, קריסת מבנה וכו'. ביטוח זה מכסה את כל מה שקיים בחלק החיצוני של הבניין וגם בחלק הפנימי שלו כמו סחורות, מחשוב, ריהוט משרדי וכו' וזאת בתנאי שהלקוח פעל על פי הדרישה הראשונית של חברת הביטוח והשמאי שביקשו הגנות מסוימות כמו נעילה, חסימה באמצעות קירות גבס כפולים וכו'.
מעבר לכך קיים ביטוח צד ג' כדי שחברת הביטוח תפצה אדם שנגרם לו נזק בעסק, לקוח שהחליק, נפל או עקב כל סיבה אחרת שגרמה לו לפציעה. כמו כן ביטוח חבות מעבידים עבור נסיבות דומות או אחרות שקרו לאחד העובדים כמו תאונת עבודה באחד מאתרי העבודה, או תאונת דרכים שהוכרה כתאונת עבודה.

ביטוח אחריות מקצועית
בעלי מקצועות חופשיים מפעילים במסגרת ביטוח העסק או בנפרד, ביטוח אחריות מקצועית אשר מכסה אותם במקרה שלקוח יתבע אותם על רשלנות בתחומי רפואה, רפואה אלטרנטיבית, עריכת דין ראיית חשבון, ספורט ומקצועות רבים נוספים.

ביטוח אובדן רווחים
יש מקרים קיצוניים שבהם יש עצר של ההכנסות עקב מקרים הנובעים מתקלות שונות בעסק. עקב כך נוצר לבעל העסק נזק גדול שכולל היעדר הכנסות, היעדר רווחים ועם זאת הוא מחויב להמשיך ולשלם שכר לעובדים, שכר דירה ועוד. ביטוח אובדן רווחים יכסה אותו בתרחישים מסוג זה.

הלוואות לעסקים
הבנקים שבהם מתנהלים החשבונות העסקיים, מציעים ללקוחות סוגים שונים של הלוואות כמו הלוואות בלון שבהן מחזירים את מלוא הסכום של ההלוואה בתום התקופה, הלוואות צמודות למדדים ואלטרנטיבות נוספות. האופציה המיטבית עבור עסקים היא הלוואה בערבות מדינה וזאת לאור התנאים המסחריים המועדפים שמקבלים הלקוחות. באופן יחסי מדובר בעמלות נמוכות וריביות מופחתות.
ההלוואה ניתנת לכמה שנים ויש מקרים שבהם אפשר לקבל תקופה ראשונית של גרייס וכך בששת החודשים הראשונים הלקוח אינו מחזיר את התשלומים אלא רק לאחר פרק זמן זה. הטבה זו מאפשרת לו אורך נשימה. עבור הלוואה זו נדרש הלקוח העסקי להציב בטחונות שהם חלק יחסי מתוך גובה ההלוואה. קיימת אפשרות ליצור בטוחה כמו נכס, רכב או להשאיר חלק מסכום ההלוואה כבטוחה.

הלוואות מגורמים חוץ בנקאיים
בשנים האחרונות לקוחות עסקיים יכולים לקבל גם הלוואות מגורמים פיננסיים שונים שאינם הבנקים המסחריים כמו חברות ביטוח, חברות השקעות, חברות כרטיסי האשראי וגורמים פיננסיים פרטיים אשר פעילים במשק. כל הלוואה מסוג זה יש לבחון באופן מעמיק כיוון שבחלק מהן מוצעות הלוואות בריביות גבוהות ובקנסות בתרחישים מסוימים ולכן בסך הכול הכללי ההלוואה תעלה ללקוח הרבה מאד כסף ולכן אין לכך כדאיות כלכלית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il