TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת "את" – לבני נשים משיקה חנות אונליין בהשקעה של 500 אלף ש"ח


רשת את לבני נשים משיקה אתר אונליין לנשים צילום יחץ
חנות אונליין עם מדריך מיוחד למדידות והתאמה אישית של פריטים

לרגל ההשקה תצא בקמפיין לקידום אתר האון ליין בהשקעה של 250 אלף ₪
בנוסף תערוך מבצעים והנחות בקנייה מ- 199 ₪ ומעלה
משלוח – עד הבית ללא תשלום

רשת 'את', לבני נשים, המובילה בתחום ההלבשה התחתונה עם מותגים בינלאומיים, משיקה חנות אונליין מעודכנת, המצטרפת ל-18 הסניפים בפריסה ארצית. באתר האון ליין השקיעה החברה כ – 500 אלף ש"ח, הכולל עיצוב ברמה בינלאומית, מערכות טכנולוגיות חדשניות, נוחות וידידותיות ללמשתמש.

חנות האון ליין כוללת מגוון רחב של קטגוריות לנשים: החל מהלבשה תחתונה, חזיות ספורט, חלוקים, פיג'מות, בייבי-דול, מחטבים ועד אקססוריז של הלבשה תחתונה לנשים בכל הגילאים.

באתר מדריך מיוחד מסוגו בישראל, למדידות והתאמה אישית לבחירת פריטים: חזיות, תחתונים ועוד, במטרה להתאים למזמינות באמצעות האתר את המידה המדוייקת עבורה.

במסגרת זו יוצאת רשת את בקמפיין רחב להשקת חנות האון ליין בהשקעה של 250 אלף ₪ שהמסר המרכזי להנגיש לכל אישה, בכל מידה או מבנה גוף את הפריטים, מה שתומך ומשלים את האסטרטגיה השיווקית של הרשת: להיות המובילה בתחום ההלבשה התחתונה תוך התמקדות בחזיות לכל המידות. בנוסף לכך, האתר החדש מעוצב בצורה תדמיתית ונוחה שמציגה את הפריטים בצורה הטובה ביותר.

לרגל השקת חנות האון ליין תצא רשת את במבצעים, הנחות והטבות מיוחדות למשך חודש ימים, כמו כן בקנייה מ- 199 ₪ ומעלה, משלוח – עד הבית ללא תשלום.

האתר מציע מגוון רחב של מותגים גדולים ובינלאומיים אותם רשת 'את' מייבאת, כמו: PARFAIT ל PLUS SIZE מלוס אנג'לס, SELENE מספרד, BESTFORM מצרפת, EWA BIEN, MEMEME ו OBSESSIVE מאירופה , BYE BRA מהולנד וTRIUMPH ו VIANIA מגרמניה.

רשת את לבני נשים, בבעלות משפחת קופר, המתמקצעת בתחום ההלבשה התחתונה, עם 40 שנות ניסיון מציעה פתרונות לבעיות גוף נשי ומנגישה מגוון חזיות, תחתונים ועוד בכל היקף המידות הקיים על מנת ליצור התאמה מדויקת בין הלבשה תחתונה לגוף האישה. הרשת מונה 18 סניפים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.

כתובת אתר האון ליין :
https://at4u.co.il/?adscale=1&utm_campaign=adscale_8508022470&utm_source=adscale_google&utm_medium=Ads&utm_campaign_name=Brand&gclid=EAIaIQobChMIhMjSz8v48AIVhYbVCh2SfwNiEAAYASAAEgKWbvD_BwE



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il