TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת נעמן משקיעה כ-3 מיליון ש"ח בהרחבת רשת בוניטה דה מאס לכ-40 סניפים תחת השקת קונספט חנויות חדש


דודי כהן, מנכל נעמן גרופ
רשת הלאנז'רי המתמחה בחזיות איכות אופנתיות, עוברת מתיחת פנים לאחר רכישתה על ידי קבוצת נעמן ומשיקה עוד ארבע חנויות תחת הקונספט החדש
בוניטה דה מאס , רשת הלאנז'רי שמתמחה בחזיות איכות אופנתיות, מתחדשת, מתרחבת ומעשירה את המגוון שהיא מציעה לנשות ישראל.

המותג משיק קונספט חנויות חדש שפותח במיוחד כדי לאפשר ללקוחות לבחור באווירה אינטימית ומזמינה את המתאים והנוח להן ביותר ממגוון עשיר של דגמים ופרטי לבוש: חזיות איכות אופנתיות ונוחות במיוחד, מחטבים, בגדי הים וחוף והלבשת לילה ופנאי, כולם מותאמים לאקלים הישראלי.

במענה לביקוש הגובר ללאנז'רי, של בוניטה דה מאס, תשקיע קבוצת נעמן, הבעלים החדש של המותג, כבר בחודשים הקרובים, כ- 3 מיליון ש"ח בהרחבת הרשת, כאשר ארבע החנויות בהן יושק הקונספט החדש ייפתחו בקניון TLV בתל אביב, בקניון בת-ים בקניון ביג פאשן בבית שמש ובקניון צים במעלות. עד סוף השנה צפויה הרשת למנות 40 חנויות במרכזי קניות מובילים מראש פינה בצפון ועד אילת בדרום.

המהפכה שעוברת בוניטה דה מס מגולמת גם בדמותה של הפרזנטורית החדשה של הרשת, עדי הימלבלוי, שנבחרה לאור התאמתה לערכי המותג – העצמה אישית נשית לצד אופנתיות ומקצועיות.

אמיר הברפלד, מנכל שותף של הרשת מציין: התפיסה של בוניטה דה מאס כ LINGERIE EXPERT זה מחייב. ההקפדה על איכות אופנתית מגבירה את הביקוש לחזיות שלנו ויותר לקוחות מבקשות לראות אותנו יותר קרובים אליהן ביותר נקודות מכירה ברחבי הארץ. גם תחת הבעלות החדשה אנחנו ממשיכים ליהנות מהידע העצום והמומחיות של מייסד הרשת, צ'רלי זיתוני ומעצבות הבית בראשותה של מתאמת הפיתוח שלנו, בטי אביטבול " . לדברי הברפלד, השקת הקונספט החדש גובשה על בסיס מחקרי שוק וסקרי לקוחות כדי לשדרג את חווית הלקוחות ולאפשר לכל אחת ואחת מהן למוצא את החזיה או פריט הלבוש שיעניק לה את התחושה של I LOVE Myself MORE.

דודי כהן, מנכל נעמן גרופ אומר כי "בוניטה דה מאס שמביאה בשורה בתחום ההלבשה התחתונה, צומחת ומגבירה את נוכחותה על אף משבר הקורונה. מדובר במותג חזק של הלבשה תחתונה לנשים ונערות, באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים, שזוכה להעדפה מובהקת בקרב קהל גדול של לקוחות."

בוניטה דה מאס מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של נעמן גרופ – המובילה את עולם אופנת הבית ועיצובו תחת המותגים ורדינון והום סטייל ואת עולם כלי המטבח והאירוח תחת המותג נעמן לשוק הפרטי והמותג צוקר לשוק המקצועי. יצוין כי קבוצת נעמן המצויה בתנופת פיתוח והתרחבות, צפויה גם להרחיב ולהעשיר את מגוון המותגים של מועדון הלקוחות NV CLUB שהשיקה בחודש האחרון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il