TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השחקנית הבינלאומית אלונה טל תוביל קמפיין לפטנט ישראלי


צילום אלונה טל - Rowan Daly
בתחום היגיינת הפה בהשקעה של כשני מיליון ₪. תחת הסלוגן: "הרבה מעבר לצחצוח".
חברת Home Skinovations הישראלית בעלת המותג העולמי Silk’n יוצאת בקמפיין גדול במסגרתו יושק פטנט ישראלי עולמי בתחום הדנטל,ToothWave מברשת השניים החשמלית הראשונה בעולם, הפועלת באמצעות תדר רדיו תדר רדיו (radiofrequency) בטכנולוגיית DentalRF™', אותו תוביל השחקנית הבינלאומית אלונה טל.
הקמפיין רחב ההיקף בהשקעה של כשני מיליון ₪ (יעלה בתחילת אפריל) יכלול פרסומות בפריים טיים וחסויות בטלוויזיה, ועוד. כמו כן, יעלה בזירה הדיגיטלית, באתרי התוכן הגדולים וברשתות החברתיות.
"כשחקנית, אני מקפידה לשמור על היגיינת פה יומיומית, ועבורי החיוך הוא כלי עבודה חיוני. אני גאה לקחת חלק בקמפיין ולייצג פטנט של חברה ישראלית בזירה העולמית". מוסרת אלונה טל.
ToothWave - הינה מברשת שיניים הראשונה בעולם שאיננה מסתמכת על צחצוח מכאני, אלא על מנגנונים אלקטרוכימיים מוכחים מדעית, שבעזרתם היא מסירה לא רק פלאק ושאריות מזון, אלא גם מפחיתה בהדרגה את המזהמים הקשים והעיקשים ביותר והיחידה שמפחיתה אבנית קיימת. ToothWave גם הוכחה קלינית כיעילה יותר ממברשות חשמליות רגילות בהלבנה, בהפחתת כתמים עיקשים ובהפחתת דלקות ודימומי חניכיים.

אודות חברת HomeSkinovations Ltd. והמותג Silk'n
HomeSkinovations Ltd. - הינה חברת טכנולוגיה פרטית שנוסדה בישראל ב-2006, ונחשבת למובילה בעולם בפיתוח של טכנולוגיות מתקדמות לרפואה אסתטית, בייצור ובשיווק מכשירים ביתיים יעילים ובטיחותיים. צוות החברה המיומן מורכב ממדענים, מהנדסים ואנשי עסקים, כולם בעלי עבר עשיר בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות מבוססות אנרגיה כמו RF, לייזר, IPL, EMS ועוד, עבור שוק הרפואה האסתטית העולמי.
החברה ומוצריה הוצגו וקיבלו הכרה בפלטפורמות מדיה בינלאומיות רבות, בניהן המגזין של אופרה וינפרי, רייצ'ל ריי, הדוקטורס, ד"ר אוז, מגזין ווג ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il