TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כמה יעלה לכם לעבור דירה ב 2021


צילום: freepik
בהיבט הכלכלי אי אפשר להתעלם מהעובדה שהתשלום עבור ההובלה הוא הוצאה משמעותית, איך לקבל הצעות מחיר אמינות ומשתלמות במינימום זמן ומאמץ?
מעבר דירה הוא אירוע מרגש, אבל גם פרויקט מורכב למדי. גם בהיבט הכלכלי אי אפשר להתעלם מהעובדה שהתשלום עבור ההובלה הוא הוצאה משמעותית, ובמיוחד בתקופה שבה גם כך יש הוצאות רבות - למשל קניית פריטים לבית החדש. גם הצורך למצוא שירות ברמה גבוהה באמת, כדי שהשינוי המהותי בחיים יתחיל ברגל ימין, מחייב מחשבה מעמיקה לגבי האיזון הנכון בין עלות לבין תועלת.

הפרמטרים שקובעים את המחיר של ההובלה
יש 4 מרכיבים עיקריים בקביעת העלות של שירות הובלת דירות. בהתאם חברת הובלות רצינית קודם כל תברר אתכם את כל הפרטים הרלוונטיים ורק לאחר מכן תספק הצעת מחיר. אם מישהו מציע מחיר בלי הבדיקה הנ"ל, כדאי לחשוד בו - יש לא מעט מקרים שבהם מובילים חאפרים מבטיחים מחיר נמוך רק כדי לקבל את העבודה ובפועל, ביום המעבר עצמו, דורשים פתאום מחיר אחר. כך או כך 4 הפרמטרים העיקריים הם:

א. היקף התכולה - ובפרט מכשירי חשמל גדולים (מקרר / מכונת כביסה / תנור אפייה וכו'), רהיטים (פינת אוכל / שולחנות / ספות / מיטות / ארונות / שידות) ומספר הקרטונים המוערך.

ב. המרחק - בין המקום שממנו יוצאת ההובלה אל המקום שאליו אתם עוברים. חברות הובלה מנוסות לוקחות בחשבון גם את הסיכוי לפקקים ואת זמן הנסיעה הצפוי.

ג. מורכבות ההעמסה של המשאית והפריקה שלה - פריטים גדולים וכבדים הופכים את העבודה למורכבת יותר ולכן ממושכת יותר וגם יקרה מעט יותר. אם יש צורך לבצע פירוקים והרכבות, גם הוא נלקח בחשבון באופן דומה. צורך במנוף מחייב תוספת מחיר מסוימת, וגם כשהגישה אל הבית עם המשאית בעייתית ייתכן שחברת ההובלות תבקש תוספת.

ד. מועד המעבר - מחיר הובלה נקבע גם לפי עונת השנה וגם לפי היום בחודש. בקיץ הביקוש להובלות גבוה בהרבה מאשר בחורף, ולכן המחירים עולים ואפילו במידה משמעותית. אם אתם יכולים לתזמן את מעבר הדירה לחורף 2021 או לסתיו, אחרי החגים, תשלמו הרבה פחות. באופן דומה, בימים הראשונים והאחרונים של כל חודש יש לחברות ההובלות עבודה רבה יותר, ובהתאם ההמלצה היא לנסות לעבור בימים אחרים, למשל ה-7-8 לחודש או ה-20-21.

מחירים לדוגמה
* העברת דירת חדר בתוך תל אביב - 600-1,000 ש"ח
* הובלה של דירת 2 חדרים מתל אביב למודיעין - 1,000-1,700 ש"ח
* הובלת דירת 3 חדרים מירושלים לגוש דן - 1,500-2,700 ש"ח
* הובלת דירה של 4 חדרים מהרצליה לחיפה - 2,700-3,500 ש"ח
מן הסתם יכולים להיות הבדלים משמעותיים בהיקף התכולה של דירות 3 חדרים שונות, וישנו גם הבדל לדוגמה בין הובלה מקומת קרקע לבין הובלה מקומה שלישית בבניין בלי מעלית - כך שהצעת מחיר רצינית ניתנת כאמור רק לאחר בירור מלא של כל הפרטים.

שירותים נוספים
מומלץ לעבור על מחירון עדכני בתחום - למשל מחירון הובלות באתר המובילים בישראל - וכך לקבל מושג רחב יותר לגבי טווח העלויות נכון לשנת 2021.
במחירון שכזה תוכלו למצוא גם מחירים של שירותים משלימים להובלה. כך למשל יש מקרים שבהם כדאי להיעזר באנשי חברת ההובלות גם לצורך אריזת תכולת הבית, פעולה שבאופן טבעי מייקרת את השירות (אבל חוסכת לכם המון זמן וגם מבטיחה ראש שקט מבחינת איכות האריזה, כך שלאף פריט לא ייגרם נזק).
עוד שירות שנדרש לפעמים במסגרת מעבר דירה הוא אחסון. לחברות הובלות יש בדרך כלל הסדרים טובים עם מחסנים איכותיים וכדאי לנצל זאת. לדוגמה, אחסון תכולה של 3 חדרים יעלה לכם 600-900 ש"ח בחודש ואילו אחסון תכולת בית של 5 חדרים או יותר - 1,200-1,500 ש"ח לחודש.

איך לקבל הצעות מחיר אמינות ומשתלמות במינימום זמן ומאמץ?
דרך נוחה לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות ביניהן מבלי לבזבז זמן יקר ומבלי לטרוח יתר על המידה היא להיכנס לפורטל בתחום ההובלות. באתר כזה תוכלו לבחור ערים מהם ניתן להזמין הובלות, לציין את פרטי ההובלה שלכם - וכבר תוך דקות בודדות יפנו אליכם נציגי חברות שנבחרו בקפידה ע"י אנשי הפורטל. כדאי לדעת שבפורטלים המובילים מתייחסים בשיא הרצינות לחוות דעת של לקוחות קודמים, כך שכל הצעות המחיר שתקבלו הן של חברות הובלה אמינות ומיומנות מאוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il