TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כך תרכשו בצורה נכונה עסקים למכירה ואתרי אינטרנט למכירה


freepik
עסקים או אתרי אינטרנט למכירה קיימים בשפע, ואחרי שתקראו את כל הטיפים שנביא לכם כאן – תוכלו לדעת איך לעשות את העסקה המשתלמת. בסוף יש רק עסק או אתר אחד שמתאים לכם כמו כפפה ליד, ואתם תצטרכו לבחור אותו מבין המבחר הגדול שקיים
החלטתם כי הגיע הזמן לעשות את הקפיצה הגדולה שכל כך חיכיתם לה? מדובר על צעד אמיץ מאוד, כזה שיכול לפתוח בפניכם לא מעט אפשרויות בעתיד. החיפוש אחר אתרים או עסקים למכירה הוא חיפוש לא פשוט, שכן קיימות לא מעט אפשרויות ברחבי הרשת. כך שתצטרכו לדעת איך לעשות את הבחירה הנכונה, ולאיזה עסק תוכלו להכניס את עצמכם מבלי שתצטערו על כך בהמשך הדרך.

עסקים או אתרי אינטרנט למכירה קיימים בשפע, ואחרי שתקראו את כל הטיפים שנביא לכם כאן – תוכלו לדעת איך לעשות את העסקה המשתלמת. בסוף יש רק עסק או אתר אחד שמתאים לכם כמו כפפה ליד, ואתם תצטרכו לבחור אותו מבין המבחר הגדול שקיים. ברוב המקרים רק תשומת לב לפרטים הקטנים היא זאת שתעשה את ההבדל בין בחירה מוצלחת ולבין בחירה פחות מוצלחת, לכן אל תחשבו כי יהיה לכם כל כך קל לעשות את הבחירה.

תבחנו את הסיבה למכירת האתר או למכירת העסק
בכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא עושים החלטה שתצטערו עליה, מוטב כי תבחנו את הסיבות למכירת האתר או למכירת העסקים. אם מדובר על סיבות אישיות, זה לא אמור להטריד אתכם בשום צורה שהיא. אך אם מדובר על סיבות עסקיות, כמובן שזה גם נוגע אליכם וזה אמור להרחיק אתכם מהרכישה של האתר או של העסק הספציפי הזה.

תבחנו את ההכנסות או ההוצאות של העסק
עסקים או אתרי אינטרנט למכירה קיימים בשפע, ולכל אחד מהם יהיו את ההכנסות ואת ההוצאות שלו. אחרי מכירת העסק ההתחייבות ברוב המקרים נשארו כמו שהן, ולכן אתם צריכים לוודא שאתם לא מכניסים ראש בריא למיטה חולה. תבקשו לקבל את כל ההוצאות ואת כל ההכנסות של העסק או האתר, בכדי שתוכלו לראות את כדאיות העסקה – ולהבין באיזה מצב העסק או החברה נמצאים.

תבחנו את אנשי המקצוע או הצוות שנשארים
בכדי שתוכלו להוציא את המקסימום מהאתר או מהעסק, תצטרכו לעבוד ביחד עם אנשי מקצוע מנוסים. מוטב כי תשאלו מראש איזה אנשי צוות או אילו אנשי מקצוע נשארים ביחד אתכם, כך שתוכלו להכיר אותם עוד לפני הרכישה עצמה. כך תוכלו לגלות לא מעט דברים, ולבחון את האנשים שהולכים לצעוד ביחד אתכם כל הדרך להצלחה.

תבחנו האם ישנן תביעות משפטיות
לא מעט בעלי עסקים מוכרים את העסק או האתר שלהם רק בגלל מצוקה משפטית שהם מנסים להסתיר. לכן לפני שתחברו אתרים או עסקים למכירה, מוטב כי תבדקו את הנושא הזה על בוריו. כך תוכלו לראות שאתם לא מסבכים את עצמכם, ולא מעמידים את עצמכם עם הגב לקיר. מוטב כי תחתמו בחוזה על סעיף שבו כל הבעיות המשפטיות עד לאותה תקופה יהיו באחריותו של המוכר בלבד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il