TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זאין מליק מציג את הסגנון הייחודי שלו עם אווטר מיוחד ומסר למעריצי הארי פוטר


Harry Potter: Puzzles & Spells מקדם בברכה את חגי החורף עם אירוע איסוף בנושא חג המולד, יצורים קסומים חדשים והפתעות חברתיות בכל דצמבר

מי:
Zynga Inc. , (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה שהחגיגות של חגי החורף מתחילות במשחק לסלולר שלה שהפצתו החלה לאחרונה Harry Potter: Puzzles & Spells. השחקנים של המשחק, שקיבל רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוצא לאור בלייבל Portkey Games, יתכבדו בסדרה של חגיגות עונתיות בכל דצמבר, מאירועי איסוף מוגבלים בזמן ועד להמון קישוטים והפתעות לחגים.
מה:
במשחק, השחקנים יכולים לאסוף קלפים כדי להשלים את האלבום החדש לזמן מוגבל "חג המולד בעולם הקוסמות" כדי להרוויח חד-קרן מיתי שיהיה היצור הקסום שילווה אותם. מאוחר יותר החודש, קישוטי החג ומזג האוויר יהפכו את הוגווארטס לארץ פלאים קסומה וחורפית כשהשחקנים יפגשו בפתיתי שלג נופלים על לוח המשחק שלהם שאפשר לאסוף כדי לזכות בפרסים. כדי להוסיף רעש לחגיגות, "זיקוקים קסומים" יפלו לתוך החידות באופן בלתי צפוי, ויתנו לשחקנים במתנה פיצוץ מסלק אבני חן נוסף כשהם משלימים חידות במשחק Match-3 הקסום הזה.
כשהוא מביא סגנון לעונה, האמן הבינ"ל ומעריץ ידוע של הארי פוטר זאין מליק עבד באופן קרוב עם הצוות של זינגה כדי ליצור רכיבי התאמה אישית חדשים לכותר ה-Match-3 הקסום. כדי לשכפל יותר תכונות כמו בחיים לאווטר שלו ב-Harry Potter: Puzzles & Spells, זאין עבד על יצירת התאמות אישיות חדשות של גבות, עגילים, זקנים ועיניים שיהיו זמינות בתוך המשחק לכל השחקנים בשנה החדשה. מליק שיתף איורים של האווטר שלו במשחק בערוצים החברתיים שלו בדצמבר, עם הזמנה למעריצים שלו ולעמיתיו הגיימרים לשתף תמונות של עצמם.
בנוסף, כשלוח השנה יגיע לערב חג המולד, השחקנים יוכלו גם לבקר בערוצים החברתיים של Harry Potter: Puzzles & Spells ולמצוא שם עד הפתעות ושמחת חג בשבוע האחרון של השנה.
ציטוטים:
"זאת הייתה הנאה אמיתית לעבוד עם הצוות של זינגה ולהעלות רכיבים חדשים ליוצר של האווטר", אמר זאין מליק. "אני מרגיש שלראות את הגרסה המונפשת של עצמי במשחק הופכת אותו להרבה יותר כיף ועם ההתאמות האישיות החדשות האלה שיגיעו בקרוב, כל השחקנים יקבלו הזדמנות להרגיש יותר מחוברים למשחק ולהפוך את הדמויות שלהם ליותר דומות להם!".
"כפי שיודע כל מעריץ של ספרי הארי פוטר, חג המולד בהוגווארטס הוא תקופה מאוד מיוחדת", אמר ירון לייבנד, סגן נשיא בכיר למשחקים בזינגה. "בחגי החורף הראשונים ב-Harry Potter: Puzzles & Spells, רצינו לתת לשחקנים מגוון של תוכן חדש ופרסים עונתיים, שהופצו בכל דצמבר. אנחנו נרגשים לחגוג את העונה עם השחקנים וגם יש לנו עוד הרבה אירועי ופעילויות Match-3 קסומים מוכנים לשנה הבאה".
רקע:

ב-Harry Potter: Puzzles & Spells השחקנים נכנסים להרפתקת Match-3 גדושה בכישופים, הומור, צבע ודמויות מסדרת הארי פוטר. עם הפסקול והקלטות הקול מסרטי הארי פוטר המקוריים, המעריצים עוקבים אחרי סיפור מחדש אותנטי בסלולר של מסעו של הארי בעולם הקוסמות. כשהם מרוויחים כישופים ותמריצים מיוחדים עם התקדמותם, השחקנים פותרים חידות Match-3 שיש בהן צפרדעי שוקולד מנתרות, מפתחות מכונפים מתנופפים, כלי שחמט מכושפים שנלחמים ומכשולים ועצמים לא צפויים אחרים. ברוח הרעות והתחרות הידידותית של הוגווארטס, החברים יכולים ליצור מועדונים או להצטרף אליהם עם מעריצים אחרים כדי להתרועע, לשתף פעולה באסטרטגיות לפתרון חידות, לשתף חיים ולהתחרות על פרסים באירועי מועדון בלעדיים.

אפשר לשחק ב-Harry Potter: Puzzles & Spells במכשירי iOS ואנדרואיד בכל העולם, וגם באמזון קינדל ופייסבוק. למידע נוסף ולהתחבר עם מעריצים אחרים, תעקבו אחרינו בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק ובקרו באתר של המשחק בכתובת www.harrypotterpuzzlesandspells.com.
נכסים תומכים:

נכסים תומכים חזותיים זמינים בכתובת https://bit.ly/HPPSHoliday
אודות זינגה
זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.
אודות Warner Bros. Games
Warner Bros. Games, חטיבה של Warner Bros. Home Entertainment, Inc., היא מוציאה לאור, מפתחת, נותנת רישיונות ומפיצה כלל עולמית מהמעלה הראשונה של תוכן בידורי בתחום האינטראקטיבי בכל הפלטפורמות, כולל משחקים מבוססי קונסולות, מכשירים נישאים, סלולר ומחשבים אישיים של כותרי משחקים פנימיים ושל צדדים שלישיים. מידע נוסף על Warner Bros. Games אפשר למצוא באתר
https://www.wbgames.com/.
אודות Portkey Games:
Portkey Games, של Warner Bros. Interactive Entertainment, הוא לייבל המשחקים שמוקדש ליצירת חוויות חדשות במשחקי סלולר ווידאו של עולם הקוסמות ששמות את השחקן במרכזה של הרפתקה משלו, בהשראת הסיפורים המקוריים של ג'יי קיי רולינג. Portkey Games מציע לשחקן הזדמנות לבחור בחירות עלילה משלו ולפעול בסביבה של עולם הקוסמות כדי לגלות ליצור חוויות חדשות וייחודיות. הלייבל נוצר כדי להביא לגיימרים ולמעריצים חוויות משחק חדשות שמאפשרות להם להתעמק בקסם של עולם הקוסמות בדרכים אופפות שבהן הם יכולים להגדיר את סיפור עולם הקוסמות שלהם.
מידע צופה פני עתיד

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מידע צופה פני עתיד שמתייחס, בין היתר, לפרטי אופן המשחק, תכונות המשחק ואירוע חג לזמן מוגבל והציפיות לאירועים ותכונות נוספים ב-2021 ב-Harry Potter: Puzzles & Spells. מידע צופה פני עתיד לעיתים קרובות כולל מילים כגון תחזית, חזוי, מתוכנן, מתכוונת, צופה, מאמינה, מטרה, מצפה, ואמירות בזמן עתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. ההשגה או ההצלחה של העניינים שכולל מידע צופה פני עתיד כזה כרוכה בסיכונים, אי ודאויות והנחות משמעותיים. אין לבטוח ביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד כזה, שמבוסס על מידע שזמין לנו בתאריך שלו. אנחנו לא נוטלים שום התחייבות לעדכן מידע זה. מידע נוסף על סיכונים, אי ודאויות והנחות אלה מתואר או יתואר בפירוט רב יותר בדוחות הפומביים שאנחנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), שעותקים שלהם אפשר להשיג על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו בכתובת http://investor.zynga.com או באתר של SEC בכתובת www.sec.gov.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il