TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

LG משיקה בישראל את LG WING 5G ומגדירה מחדש את יכולות השימוש בטלפון החכם


LG WING
עם מסך ראשי בגודל 6.8 אינץ' P-OLED Fullvision עם יחס רוחב וגובה של 20.5:9 ומסך נוסף בגודל 3.9 אינץ'; ומצלמת גימבל, הראשונה מסוגה בעולם בשוק הסלולר
LG WING המושק במסגרת Explorer Project, כולל תצוגה ייחודית הפותחת מגוון רחב של אפשרויות חדשות לאינטראקציות ייחודיות מול אפליקציות ויישומים רבים בו זמנית; עם מסך ראשי בגודל 6.8 אינץ' P-OLED Fullvision עם יחס רוחב וגובה של 20.5:9 ומסך נוסף בגודל 3.9 אינץ'; ומצלמת גימבל, הראשונה מסוגה בעולם בשוק הסלולר, ההופכת את המסך השני של ה-LG WING לנקודת אחיזה נוחה

המכשיר ישווק בישראל החל מהיום (17.12.20); מחיר מומלץ לצרכן הינו - 3199 ₪ (הזול בעולם) וייקבע ע"י המפעילות הסלולריות ורשתות השיווק וכן יגיע עם שנתיים אחריות יצרן; כמו כן במסגרת מבצע ההשקה תכלול ערכת המכשיר גם מגן מסך, כיסוי אחורי וקייס איכותי במתנה (בשווי 199 ש"ח)

LG ישראל ורונלייט, יבואנית LG מובייל בישראל משיקות היום (17/12/20), את מכשיר LG WING בגרסת ה-5G. LG WING שונה מכל סמארטפון אחר הקיים היום בשוק. מחזיקי ה-WING יכולים להחליף בצורה פשוטה וקלה בין מצב Basic למצב Swivel, במסגרתו המסך הקדמי מסתובב על צירו 90 מעלות בכיוון השעון למצב מאוזן, וכך נחשף מסך נוסף בגודל של 3.9 אינץ' המספק לצרכנים אפשרויות שימוש חדשות ומגוונות. בעת השימוש במצב Swivel, ניתן להציג אפליקציות על שני המסכים יחדיו (בצורה משלימה) או שתי אפליקציות שונות בעת ובעונה אחת על כל מסך בנפרד.

המשתמשים יכולים לצפות בסדרות ובסרטים האהובים עליהם במסך הראשי ותוך כדי לחפש מידע על השחקנים במסך השני או לדבר עם חברים על הסצנה שהם כרגע ראו. פיצ'ר ה-Multi app מאפשר ליצור קיצורי דרך לצמדי אפליקציות שלרוב מופעלות יחדיו וכך ניתן להפעיל אותן בקלות.

גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל: "אנו גאים להשיק בישראל את הסמארטפון הייחודי LG WING בטכנולוגיית 5G. שוק הסמארטפונים משנה את פניו ומאפשר לצרכנים לחוות הזדמנויות חדשות שטרם נראו. ה-LG WING הוא בין המכשירים הראשונים המושקים כחלק מ-Explorer Project, הפותח עידן חדש של עיצוב, שימושיות ונוחות. המכשיר החדש בעל 2 המסכים, נוצר כדי לאפשר למשתמש לנצל את מירב היכולות מהסמארטפון שלו, ולהביא לידי ביטוי את יכולות המולטי טסקינג כיאה לעולם המהיר בו אנו חיים. נעשתה כאן עבודה יצירתית ואנו משוכנע כי המשתמשים בישראל יאהבו ויעריכו את הפונקציונאליות של LG WING."

אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט: "במציאות החדשה בה אנו חיים, מושגים כמו גמישות, שימושיות וריבוי משימות, מקבלים משמעות חדשה בעולם הסמארטפונים, שלא מפסיק להמציא את עצמו מחדש. LG WING המושק בישראל, עונה בדיוק להגדרת המושגים הללו, תוך כדי שמירה על עיצוב מינימליסטי וייחודי וזאת בנוסף להיותו מכשיר 5G אמיתי, אשר מביא את הלקוח הישראלי לקדמת הטכנולוגיה העולמית."

חוויית צפייה הראשונה מסוגה בעולם

בעת הצפייה באפליקציות הסרטונים או הסטרימינג השונות במצב Swivel (סיבובי), האפליקציות יכולות לרוץ על המסך הראשי בזמן שהמשתמשים עושים שימוש במסך המשני לפעולות אחרות ללא הפרעה. בנוסף, LG משתפת פעולה עם פלטפורמות סטרימינג שונות על מנת להציג לצרכנים את אפשרויות השימוש החדשות והייחודיות במצב ה-Swivel. למשל, בעת צפייה ב-YouTube או Tubi על דפדפן מסוג Naver Whale במסך הראשי, יכולים מחזיקי ה-LG WING לשוחח בלייב עם צופים אחרים במסך השני או להתכתב באפליקציית מסרונים.

כיום יותר ויותר צרכנים צופים בסרטונים, סרטים וסדרות בטלפון הסלולרי, ובזכות היכולות הייחודיות של ה- WING, LG משפרת את חווית הצפייה של הצרכן. המסך הראשי של המכשיר הינו 6.8 אינץ' P-OLED Fullvision עם יחס רוחב וגובה של 20.5:9 – מה שמספק חוויית צפייה וגיימינג יוצאות מן הכלל. המסך השני לא רק מרחיב את אפשרויות הצפייה במכשיר, אלא גם משמש לאחיזה נוחה בזמן שהמסך הראשי במצב מאוזן. בנוסף לכך, בזמן שמפעילים את ה-Grip lock, המסך שני יכול להציג מידע כגון תאריך ושעה על מנת למנוע נגיעות מיותרות במסך הראשי.

בעת השימוש באפליקציות המתאימות במיוחד עבור מצב ה-Swivel, המסך השני משמש כ"מרכז מידע". למשל, המשתמשים יוכלו לשנות את הגדרות הסאונד והוידאו באמצעות אייקון שיצוץ בחלקו העליון של המסך ללא צורך בעצירת הסרט, סדרה, או סרטון או לעבור לחלון אחר. ועל מנת למנוע כל הפרעה אפשרית לחוויית הצפייה ב- WING LG התקינה במכשיר מצלמת סלפי Pop Up 32MB ש"יוצאת" מגוף המכשיר בעת הצורך על מנת לשמר שטח מסך במכשיר.

הקלטת וידאו באיכות מעולה באמצעות המצלמה הראשונה בעולם בעלת תמיכת גימבל

ה-LG WING מצויד במצלמה מתקדמת ומגוון טכנולוגיות ופיצ'רים המתאימים במיוחד עבור אלה המקפידים לתעד את חייהם על בסיס יום יומי. במכשיר ישנן 3 מצלמות אחוריות – 64MP Ultra High Resolution OIS Wide, 12MP Ultra Wide Big pixel ו-13MP Ultra Wide. כאשר המכשיר במצב Swivel, ניתן לצלם עם שתי מצלמות בו זמנית בעזרת מצלמת ה-Pop Up 32MB ואחת המצלמות האחוריות. את התוצאה ניתן לשמור לסרטון וידאו אחד מרשים ביופיו או כשני סרטונים נפרדים, עם יחס גובה ורוחב של 1:1 או 16:9. ה-LG WING מגיע עם ה-LG Creator's Kit – אוסף של פתרונות הדמיה עריכה ועיצוב הכוללים את ה-Timelapse Control, Voice Bokeh & ASMR Recording.

מצלמת הגימבל המובנית במכשיר, הראשונה מסוגה בעולם בעולמות הסלולר, הופכת את המסך השני של ה-LG WING לנקודת אחיזה נוחה המספקת יציבות הדרושה על מנת לצלם תמונות חדות, נקיות וברורות יותר (מה שקשה לעשות היום בטלפונים אחרים ללא אביזרים נלווים). ב-LG WING ישנם כמה פיצ'רים מתקדמים שכיום אפשר למצוא רק במחזיקי גימבל מקוריים, כמו ג'ויסטיק לשליטה בזווית המצלמה, אפשרות נעילה למניעת רעידות וטשטוש, מצב "עקוב אחרי" לצילום חלק יותר בתנועה, מעקב אחר תנועה אופקית עם טלטול מינימלי ומצב תצוגה First person המאפשר לתפוס תנועה דינמית.

מכשיר יציב וקל המספק לצרכנים שימושיות אמינה

למרות שני המסכים, משקלו של ה-LG WING קל יחסית, מה שמאפשר לאחוז בו בצורה קלה ונוחה. באמצעות חומרים דקים אך קשיחים וטכניקת ניקוב מיוחדת. משקלו של ה- WINGעומד על 260 גרם בלבד – לא שונה משאר הטלפונים הסלולריים בעלי הצג הגדול שיש כיום בשוק. בנוסף לכך, העיצוב הארגונומי של המכשיר מבטיח אחיזה נוחה בכל מצב – Swivel או Basic.

בעת עיצובו, המהנדסים שבנו את ה-LG WING לקחו בחשבון את מגוון החלקים הזזים במכשיר על מנת לחזק את עמידותו ואמינותו. בזמן צילום סלפי, מד התאוצה (Accelerometer) שבמכשיר מזהה במידה והמכשיר נופל, מגיב בהתאם באופן מיידי ומחזיר פנימה את עדשת מצלמת הסלפי Pop Up על מנת למנוע נזק למצלמה. דוגמה נוספת למחשבה הרבה שהשקיעו בהנדסת המכשיר ניתן לראות במודל הציר בולם הזעזועים, המפחית את הלחץ על המנגנון בזמן שהמסך הראשי במצב מאוזן (מנגנון הציר נבדק והוכח כעובד באופן מצוין גם לאחר 300,000 סיבובים של המסך). בזכות הפוליאוקסימטילן התרמופלסטי המרוח בצידו האחורי של המסך הראשי, סיבובו למצב מאוזן נעשית בצורה נוחה וחלקה יותר וללא אף שריטה למסך השני.

ה-LG WING מצויד במעבד Qualcomm® Snapdragon™ 765G 5G עם מערכת Snapdragon X52 5G Modem-RF, המתאים באופן מושלם לתמיכה בשירותי 5G. כמעבד המובייל הראשון של Qualcomm המשלב אפליקציה ייעודית ומערכת 5G Modem-RF, הוא מספק לבעלי ה- WINGאת ביצועי ה-AI הטובים ביותר בשוק, קישור 5G מהיר ויכולות מולטי מצלמה מהירה, תוך כדי שימור חיי סוללה. בזכות יכולות ה-Elite GamingTM של ה-Snapdragon, LG WING מספק חוויה ייחודית הכוללת כל מה שגיימר זקוק לו בסלולרי – תגובות מיידיות, גרפיקה מעולה ואיכות שמע מצוינת.

LG WING מגיע בצבע כחול שמיים, ומחירו המומלץ לצרכן בישראל הינו 3199 ₪, כולל שנתיים אחריות יצרן של היבואן הרשמי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il