TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מה חשוב שתדעו לפני לקיחת משכנתא?


תמונה: פוטוליה
בין אם אתם שואפים לרכוש את בית חלומותיכם ובין אם אתם מתעניינים ברכישת דירה להשקעה וזקוקים משכנתא לשם כך, חשוב להיות מודעים לפרטי מידע מסוימים בנוגע למשכנתאות על מנת לנטול את המשכנתא הטובה והמתאימה ביותר עבורכם

משכנתא היא כמובן ההלוואה הגדולה הנפוצה ביותר במשק כיום, באמצעותה מתאפשר לאינספור אנשים לממן רכישה של בית או דירה. כמעט כל זוג צעיר (כמו גם יחידים, משפחות וכו') המעוניין להתיישב פונה כיום לקבלת משכנתא מאחד הבנקים הגדולים, והדבר נכון כמובן גם עבור רבים המעוניינים לרכוש נכס למטרת השקעה. בין אם אתם שואפים לרכוש את בית חלומותיכם ובין אם אתם מתעניינים ברכישת דירה להשקעה וזקוקים משכנתא לשם כך, חשוב להיות מודעים לפרטי מידע מסוימים בנוגע למשכנתאות על מנת לנטול את המשכנתא הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.


 


קבלת תמונה בהירה בנוגע לעסקה מבעוד מועד ושימוש במחשבון משכנתא


נקודה ראשונה שכדאי וחשוב מאוד להפנים בנוגע למשכנתא היא כי לרוב מדובר למעשה בהלוואה גדולה המורכבת ממספר מרכיבים שונים, כך שניתן לבחור וממש "לבנות" את המשכנתא שלכם בדרכים שונות ומגוונות (מה שמכונה "תמהיל המשכנתא").


בטרם חותמים על המשכנתא מומלץ ביותר לקבל תמונה כוללת ובהירה של פרטי העסקה המוצעת לכם, כולל התמהיל המדויק של המשכנתא, התנאים השונים המאפיינים את העסקה, נקודות היציאה הזמינות עבורכם בעתיד, גובה וסוג הריביות עליהן מסכמים מול הבנק ועוד.


בעוד למרבית האנשים קשה לעקוב אחר הנושא ולהבין את כל הפרטים והנתונים השונים הנכללים במשכנתא עליה הם יחתמו בסופו של דבר, ניתן ואף מומלץ להיעזר בכלים הזמינים לרשותנו באופן חופשי ופתוח ברשת, ומיועדים ספציפית לסייע לנוטלי משכנתאות להבין טוב יותר את האפשרויות העומדות בפניהם. כזה הוא מחשבון משכנתא אונליין – כלי פשוט הזמין אונליין ומאפשר להבין בצורה מפורטת ומבהירה את העלויות השונות הכלולות במשכנתא, "לשחק" עם פרמטרים שונים ולראות כיצד הם משפיעים על שאר מאפייני המשכנתא ועוד. כך, ניתן להבין טוב יותר את העלויות הממשיות של המשכנתא המוצעת לכם ולקבל תמונה בהירה וכוללת יותר של העסקה ושל רמת הכדאיות והאטרקטיביות שלה מבחינתכם.


 


ייעוץ משכנתאות מקצועי וליווי אישי ובלתי תלוי לאורך התהליך


נקודה נוספת שחשוב להפנים בנוגע לנטילת משכנתא היא כי מאחר ומדובר בהלוואה גדולה ומורכבת כל כך, כזו אשר תחייב אותנו לתשלומים מסוימים לאורך עשרות השנים הבאות, מרבית נוטלי המשכנתאות חותמים על המשכנתא סופית רק לאחר שקיבלו ייעוץ מקצועי צמוד, ובמקרים רבים גם הסתייעו בליווי אישי של יועץ משכנתאות מוסמך לכל אורך הדרך.


גם אם אתם מבינים בעולם הפיננסים והכלכלה ואינכם חוששים להתמודד עם האחריות של נטילת משכנתא, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בסיסי, לפחות.


אנשי מקצוע המתמחים בעולם המשכנתאות אשר יעבדו אתכם ולמענכם הם הסיכוי הטוב ביותר שלכם להצליח ולזהות באמת את העסקה הטובה ביותר המוצעת לכם בשוק המשכנתאות כיום, ולהבין מהן בדיוק ההשלכות של אותה עסקה ומה צפויות להיות העלויות מבחינתכם. כל זה נשמע אולי טריוויאלי ומובן מאליו, אבל זה ממש לא המצב.


לכן, אל תהססו להסתייע ביועץ/ת משכנתא מקצועיים, אשר ילוו אתכם בתקופה שלפני נטילת המשכנתא, ולכל אורך התהליך.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il