TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השף טום אביב נבחר כשגריר מותג שעוני היוקרה אומגה


שף טום אביב צילום: אסף לב
ויעלה בקמפיין בינלאומי - גם בישראל בהשקעה של 1 מיליון ש"ח ‎
השף, מסעדן טום אביב, נבחר כשגריר מותג שעוני היוקרה אומגה. לראשונה יככב ישראלי בקמפיין של המותג הבינלאומי. במסגרת זו יעלה קמפיין דיגיטלי בינלאומי בכיכובו של טום אביב, בהשקעה של כ 1 מיליון שח.

אביב מצטרף לרשימה של שגרירים בולטים של המותג ברחבי העולם, בניהם: השחקנים ג'ורג' קלוני, ניקול קידמן, דניאל קרייג, אדי ריידמן, ודוגמנית העל קאיה גרבר – ביתה של סינדי קרופורד.

הקמפיין יצטלם במדבר יהודה בישראל, עבור סדרת שעוני ספיד מאסטר, תוך התמקדות בשעון האייקוני של אומגה לאסטרונאוטים ואנשי החלל. הקמפיין "ירח במדבר" יעלה לאוויר במהלך חודש ינואר 2021 ויכלול פרסום בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

קרין קיש, מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצת רולטיים מסרה: "אנו מתרגשים שהשף טום אביב נבחר כשגריר אומגה . אביב מתאים לערכי המותג החל מסגנון הלבוש שלו, דרך התחכום והמצוינות הבלתי מתפשרת שלו ועד ליצירתיות שבו".

השף מסעדן טום אביב ידוע כחובב שעוני יוקרה ומחזיק במספר שעוני אספנות של המותג אומגה. אביב החל את דרכו כמתמודד בתוכנית הריאליטי "מאסטר שף", בהמשך כיכב בתוכניות טלוויזיה שונות, בעיקר בתוכניות בישול. בתחום העסקי, אביב מיצב את עצמו כיזם בתחום הקולינרי כשפתח יחד עם השותף את המסעדות המצליחות "קוקו במבינו" ו"פאט קאו", בעיר תל אביב , קצביה - בשרונה ומסעדת ג'אנגו בראשון לציון.

מותג שעוני היוקרה אומגה מיובא לישראל על ידי קבוצת רולטיים. המותג משווק ברשת חנויות אימפרסם ובחניות שעוני יוקרה ברחבי הארץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il