TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

מידרוג על השפעת מכירת ישפרו מידי נכסים ובניין


מידרוג
"מימוש נתח משמעותי של החברה ב-'גב-ים' בצירוף מימוש ישפרו, הינו התרחיש אשר עלול להוביל לאתגרים גדולים יותר לחברה ובהתאם ליצור לחץ מטה על הדירוג"
חברה לנכסים ולבנין בע"מ[1]

השפעות אפשריות של הדיווחים האחרונים על דירוג אג"ח

ביולי 2019 מידרוג הורידה את דירוג אגרות החוב של חברת נכסים ובנין, בין היתר, בשל ירידה בחלק מהותי בהחזקתה בחברת גב ים המדורגת Aa2.Il באופק יציב. בהתאם להודעת משרד המשפטים, כוונתו לבחון את נושא שליטת החברה בחברת גב ים ובהתאם לבחון מינוי נאמן לשם מכירת אחזקותיה בגב ים המוחזקת כיום בשיעור של (34.9% על ידי החברה). יצוין כי בהתאם לדיווחי החברה ולטענתה היא אינה שולטת עוד בגב ים, וכי בכוונתה להציג את עמדתה בפני הגורמים הרלוונטיים.

קיים מגוון תרחישים אשר להערכת מידרוג עלולים להתרחש, החל ממימוש מלא של מניות גב-ים, מימוש חלקי ו/או שינוי אופרטיבי של זכויות הצבעה, מבנה דירקטוריון וכדומה. האמור הינו על רקע מימושים משמעותיים של נכסיה אשר ביצעה ומבצעת החברה בחודשים האחרונים, כגון מכירת חלקה בקניון ק. אונו וכיום תהליך מכירת חברת ישפרו.

מחד מימושים אלו יגדילו בצורה משמעותית את קופת המזומנים של החברה, מנגד יש בהם כדי לגרוע מהפרופיל העסקי של החברה, כגון רמת פיזור נכסיה וכדומה.

להערכת מידרוג, על קשת התרחישים האפשריים, מימוש נתח משמעותי של החזקות החברה בחברת גב ים בצירוף מימוש ישפרו, הינו התרחיש אשר עלול להוביל לאתגרים גדולים יותר לחברה ובהתאם ליצור לחץ מטה על הדירוג וזאת בשל הפגיעה המשמעותית בפרופיל העסקי של החברה, כאמור לעיל. זאת בנוסף, לצורך של החברה לבצע השקעות חדשות משמעותיות אשר יחזקו פרופיל זה, אם ברמת התשואה שיפיקו ואם בטיב הנכסים, מיקומם ופיזורם.

מידרוג סבורה כי עדין תרחיש זה בקצה מנעד התרחישים ועל כן, תרחיש זה אינו מגולם בעת זו בדירוג. יחד עם זאת ככל שוודאות תרחיש זה תלך ותגבר, תבחן מידרוג את ההשפעה על הדירוג.

[1] מר יוסף זינגר מחזיק [בעקיפין] 6.125% מהון המניות של מידרוג בע”מ ומכהן כדירקטור במידרוג בע”מ וכן כדירקטור בחברת דיסקונט השקעות בע"מ, אשר הינה בעלת שליטה בחברה לנכסים ובנין בע"מ. אין למר יוסף זינגר כל נגיעה לדירוגים הנקבעים ע"י מידרוג בע”מ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il