TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

דיסקונט ברוקראז' לקראת דוחות IFF ב-6.8


דיסקונט
צפי לרבעון פושר אך שמירה על התחזית השנתית

בהמשך לדברי החברה בכנס, צפוי רבעון פושר אך להערכתנו עם שמירה על התחזית
IFF צפויה לדווח ב-6.8.19, טרם תחילת המסחר בארה"ב. לאחרונה, ב-5.6.19 ערכה IFF יום משקיעים בו טענה כי רבעון 2 התחיל בחולשה אך היא חוזרת על התחזית השנתית על רקע צפי לשיפור במחצית ה-2, וכן חוזרת על היעדים שלה ל-3 השנים הקרובות.


על רקע כך, בנוסף לכך שלא התקבלו ידיעות על שינוי בשוקי הפעילות מאז תחילת יוני, אנו סבורים כי הדוח הקרוב יהיה פושר. מנגד סביר כי החברה תמשיך לשמר את התחזית השנתית. המשמעות היא שהחברה שמה משקל רב על שיפור במחצית השנייה.

ממה נובעת החולשה הצפויה ברבעון 2? ומדוע החברה סבורה כי נראה שיפור בהמשך?
הסיבות לחולשה בתחילת רבעון 2 כוללות: לחץ על ההכנסות, בייחוד בתחום הטעמים, היות והלקוחות הגלובליים אינם בצמיחה. בנוסף, ניכרת חולשה גם בחלק מהתחומים של פרוטרום, תחת חברת PTI העוסקת בפתרונות בתחום הסייבורי כתוצאה מחולשה בשוק הרוסי, וכן במוצרי הצבעים הטבעיים כתוצאה מירידת מחירים. בפן החיובי, אנו סבורים כי במגזר הריחות, החברה עשויה להראות ניצני הצלחה בגלגול עליית מחירי חומרי הגלם.


לטענת החברה, השיפור במחצית ה-2 צפוי לנבוע בין היתר מהאצה בהשגת הסינרגיות מהרכישה של פרוטרום וכן מהמשך עלייה הדרגתית במחירי מוצרי הריחות. למרות דברי החברה, העובדה שהחברה תולה תקוות רבות במחצית ה-2 וכן העובדה שהשוק עדיין מאתגר במספר תחומים מעלות שאלות.

למרות האכזבה ברבעון 1, החברה הותירה בזמנו את תחזיותיה לטווח ארוך
תחזית החברה לשנים 2019-2021 כוללת צפי לצמיחה שנתית ממוצעת (בנטרול השפעת מטבעות וכולל רכישות) של כ-5%-7% בהכנסות ושל כ-10% לפחות ברווח למניה (ב-2019 עדכנה החברה לאחרונה את התחזית לכ-8%-11%).


עם זאת, ברבעון הראשון IFF רשמה צמיחה במכירות (בנטרול מטבעות) של כ-3% בלבד וברווח הנקי של כ-6%, משמע - פרמטרים נמוכים ביחס לתחזית, בעודה טוענת כי בהמשך יחול פיצוי. בטבלה מוצגים המספרים, כשנתוני הרווח למניה הם לאחר נטרול הפחתה לאחר מס של כ-160 מ' דולר וזאת בהתאם למצג החברה (כאשר מדובר בטיפול חשבונאי שמעלה מחלוקת).

פרוטרום – קושי בשמירה על קצבי הצמיחה, אך התקדמות במימוש הסינרגיות בהוצאות
IFF מצליחה להתקדם בקצב טוב בכל הקשור לחסכון בהוצאותיה של פרוטרום, אך מנגד השגת הצמיחה בהכנסות מאתגרת יותר. ברבעון הראשון פרוטרום רשמה צמיחה נמוכה יחסית של כ-3% (בנטרול מטבעות) ובכנס IFF דיווחה על חולשה עם תחילת רבעון 2. מנגד, בעניין הסינרגיות מהמיזוג IFF דיווחה על צפי לחסכון עוד ב-2019 של כ-50 מ' דולר, ביחס לצפי ראשוני של כ-35 מ'. למרות השיפור, היעד הכולל לחסכון של כ-145 מ' דולר עד 2021 לא שונה, כך שמדובר בעיקר בקצב חיובי ולא בתוספת. בנוסף נזכיר כי עיקר הסיכונים במימוש הסינרגיות טמונים דווקא בשנים הבאות היות והיעדים השנה קלים יותר לביצוע.

ממשיכים להמליץ בתשואת חסר במ"י 133 דולר, כ-9% דאונסייד
מאז השקת הסיקור באוקטובר 2018 (בסמוך למיזוג) ועד תחילת יוני (כנס החברה) שמרנו על המלצת תשואת שוק. בתחילת יוני הורדנו את המלצתנו מת.שוק לחסר, תוך שמירה על מחיר יעד זהה של 133 דולר. זאת על רקע עלייה בלתי מוסברת במחיר המניה לאחר הכנס, למרות שלא התקבלו בו חדשות מהותיות חיוביות. מאז שינוי ההמלצה ירדה המניה כ-4% ואנו ממשיכים להמליץ עליה בתשואת חסר. זאת לאור חשש מחוסר הצלחה בהשגת צמיחה בפרוטרום, סיכונים העולים מהמיזוג, וכן אתגרים בפעילות הקיימת, כולל התמודדות עם עלייה במחירי חומרי הגלם בתחום הריחות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il