TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

רוסאריו על עזריאלי


רינת שילה אנליסטית הנדל"ן של רוסאריו ייעוץ ומחקר
מניית עוגן בכל תיק השקעות בנדל"ן

רינת שילה אנליסטית הנדל"ן של רוסאריו ייעוץ ומחקר:

עזריאלי שועטת קדימה - החברה איתנה, וממשיכה ליזום ולהקים מגה פרויקטים, ובכך להתרחב ולצמוח מאוד ברמת השטחים ובמקביל להרחיב ולגוון את תמהיל הנכסים והאזורים תוך שימוש במינוף נמוך מאוד ובסביבת ריביות חוב של פחות מ 2 אחוז. בין היתר, החברה מגדילה את שיעור נכסי הדיור המוגן בפורטפוליו שלה, ככרית ביטחון העשויה להקל על החברה בתקופות של מיתון.


נכסי החברה ממוצבים ברמה גבוהה ואכן מספקים את הסחורה - החברה מצליחה לאכלס את הנכסים במלואם, והנכסים מציגים גידול של 10% ב NOI לרמה של 1,523 מיליון ₪ לעומת אשתקד וגידול של 11% ב FFO לרמה של 1,523 מיליון ₪ (בנטרול הדיור המוגן) .


גם כאשר מדובר בתחומים שהם קצת יותר מאתגרים בתקופה זו כמו למשל תחום הקניונים, הציגה החברה גידול מרשים בפדיונות של 2.3% מנכסים זהים לעומת השנה שעברה. האיתנות הפיננסית של החברה מאפשרת לה קצב צמיחה מהיר ונראה כי מאזנה ימשיך לאפשר לה התרחבות תוך שמירה על מדדים פיננסיים יציבים.


להערכתנו, עזריאלי מוציאה לפועל את האסטרטגיה לגיוון מקורות הכנסה, ובדרך להיות לא רק חברה לניהול קניונים, מבנה המאזן יציב, הנזילות הגבוהה, איכות ההנהלה ויכולת הצמיחה באמצעות ייזום משמעותי ויכולת ביצוע של מגה פרויקטים, הם פרמטרים משמעותיים במימוש מטרותיה.


ברבעון זה, ההתפתחויות הנן בהתאם לתחזיותינו ואף טוב מכך, לפיכך אנו מעדכנים כעת את השווי ההוגן ומאמינים כי מניית עזריאלי אמורה להוות עוגן בכל תיק השקעות בנדל"ן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il