TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

מידרוג משנה את אופק הדירוג מיציב לחיובי לחברת תדיראן הולדינגס ומותירה על כנו דירוג A2.il ‏


מידרוג
הצבת אופק הדירוג החיובי משקפת את הערכתנו לשיפור המתמשך שמציגה החברה בביצועים העסקיים תוך הורדה בחוב הפיננסי ושמירה על פרופיל פיננסי חזק

שיקולים עיקריים לדירוג
הצבת אופק הדירוג החיובי משקפת את הערכתנו לשיפור המתמשך שמציגה החברה בביצועים העסקיים תוך הורדה בחוב הפיננסי ושמירה על פרופיל פיננסי חזק.


מידרוג מעריכה כי החברה, בהתאם לאסטרטגיה העסקית שלה, בוחנת השקעות בתחומים סינרגטיים. מידרוג העניקה משקל למדיניות ההשקעות של החברה, המוערכת על-ידי מידרוג כזהירה ושמרנית נוכח הטרק רקורד בשנים האחרונות. העלאת הדירוג עשויה לבוא לידי ביטוי ככל שהחברה תעמוד בהערכתנו להמשך יציבות הרווחיות ושמירה על פרופיל פיננסי בולט לטובה, וכל זאת ברקע הריכוזיות העסקית המאפיינת את החברה והסיכונים האינהרנטיים בענף שיווק מערכות מיזוג אוויר ביתיות ("ענף המזגנים") בישראל.


דירוג החברה נתמך במיצוב עסקי גבוה של החברה בענף המזגנים המוערך על-ידי מידרוג ברמת סיכון בינונית, נמוכה מזו של ענף מוצרי החשמל כולו, נוכח חסמי כניסה גבוהים יותר. בעלות החברה על המותג "תדיראן" ואחזקה במפעל לייצור מזגנים מיני מרכזיים מהווים גורמי חוזקה המתבטאים גם ברווחיות החברה.


לתדיראן כוח מותג גבוה יחסית בשוק המקומי כפי שבא לידי ביטוי בשמירה על נתח שוק משמעותי לאורך השנים האחרונות. הפרופיל העסקי של החברה מוגבל בשל ריכוזיות עסקית, ומותג אחד עיקרי. פגיעה במותג בדמות אירוע תדמיתי עלולה להשפיע באופן מהותי על פעילות החברה.


לתדיראן ספק עיקרי של מזגנים GREE Electric Appliances Inc. ("GREE", "היצרן") שהינו אחד היצרנים הגדולים בתחום המזגנים הביתיים. לחברה מערכת יחסים מבוססת עם היצרן החל משנת 2006 המגובה בהסכם אספקה ובלעדיות אשר חודש לאחרונה לתקופה של שלוש שנים.


להערכת מידרוג, לחברה תלות באיכות הייצור ובשרשרת האספקה של היצרן וכן תלות בתנאי הסחר שמעמיד היצרן לחברה, במידה המעלה את סיכון האשראי. לאחרונה דיווחה החברה כי חתמה הסכם עבודה עם ספק נוסף תוך שמירה על בלעדיות ההפצה של מזגנים ביתיים מתוצרת GREE בישראל. להערכת מידרוג ההשפעה של מהלך זה דורשת בחינה לאורך זמן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il