TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

המלצת קניה: בנק הבינלאומי


הבנק הבינלאומי
מניית הבינלאומי ירדה ב-16% מתחילת השנה והבנק נסחר לפי שווי של 8.3 מיליארד שקל. אנליסט קולמקס שוקי הון רון אייכל ממליץ

בנק הבינלאומי (בינלאומי, 8,300 אג')

הבנק הבינלאומי פרסם היום את דוחותיו הכספיים לרבעון השלישי וחתם את עונת הדוחות במגזר הבנקאי. רווחי הבינלאומי ירדו ברבעון השלישי של השנה בכ-15% ל-201 מיליון שקל. התשואה על ההון ירדה בעקבות כך ל-9.5% לעומת 11.7% בתקופה המקבילה אשתקד.

הבנק דיווח על זינוק בהוצאות בגין הפסדי אשראי, בצל משבר הקורונה. אלה זינקו ב-175% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכמו בכ-91 מיליון שקל. עיקר ההוצאה היא בגין הפרשה קבוצתית במטרה לשקף את הגידול האפשרי בהפרשה הפרטנית, שטרם בא לידי ביטוי. שיעור ההפרשה להפסדי אשראי עמד על 0.41% לעומת 0.15% אשתקד.

עד סוף הרבעון השלישי נדחו תשלומי הלוואות ללקוחות בהיקף של 144 מיליון שקל ויתרת החובות שבדחיית תשלומים הסתכמה בכ-2.86 מיליארד שקל, כ-3.1% מסך האשראי לציבור. הבנק רשם צמיחה של כ-4.9% בהיקף האשראי שהעמיד לציבור במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה, שהסתכם בכ-89.5 מיליארד שקל. הגידול באשראי נרשם בעיקר במגזר העסקים הקטנים והזעירים וכן במגזר המשכנתאות.

טכנית, המניה נמצאת בעמדת רכישה לשבוע הקרוב. אינדיקטור המומנטום הוא שלילי. קו התמיכה נמצא ברמה של 6,790 אג'. קו ההתנגדות נמצא ברמה של 11,280 אג'.






פרטי מכין עבודת הניתוח:



שם: רון אייכל, ת.ז 029027703



כתובת: יגאל אלון 94, ת"א.



בעל רישיון משווק השקעות מספר 6910



השכלה: ד"ר מנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.  תואר ראשון ושני בכלכלה מהטכניון



ניסיון תעסוקתי - 20 שנה



פרטי התאגיד המורשה מטעמו פועל מכין עבודת הניתוח:



טי.ג'י.אל קולמקס שוקי הון בע"מ. בעלת רישיון משווק השקעות מספר:  804.



מרחוב יגאל אלון 94, מגדל אלון 2, תל אביב. טלפון: 073-7903784. פקס: 073-2580058.



גילוי נאות מטעם מכין עבודת הניתוחלמכין עבודת הניתוח לא ידוע על ניגוד עניינים במועד פרסום עבודת הניתוח.



גילוי נאות מכח תקנות זירות סוחר:



·     עיסוקה המרכזי של החברה הוא ניהול זירת סוחר, וכי מחד, היא מפרסמת עבודת ניתוח זו, אשר ניתן לבסס עליהן החלטה בדבר כדאיות השקעה, החזקה, קניה או מכירה של מכשיר פיננסי הנסחר בזירה ושוויו מושפע מערך נכס הבסיס ומנגד היא משמשת כצד הנגדי לעסקאות מול הלקוח . בהתאם לכך, לחברה ניגוד עניינים במספר היבטים:



·     בשלב הפתיחה והסגירה של העסקה, החברה היא הקונה כשהלוקח מוכר ולהפך. לפיכך, אינטרס החברה בשער המכשיר הפיננסי, אשר ערכו נגזר מנכס הבסיס נשוא העבודה, מנוגד לאינטרס הלקוח, הן בשלב פתיחת העסקה והן בשלב סגירתה.



·     החברה אינה מתחייבת להתכסות בגין כל עסקה של לקוח ולכן היא עשויה להיות מצויה בפוזיציה המנוגדת לזו של הלקוח, כל עוד העסקה מול הלקוח פתוחה. לפיכך, מרוויחה החברה כאשר הלקוח מפסיד ומפסידה כאשר הלקוח מרוויח.



·     כאשר החברה מתכסה, היא עשויה לבצע התכסות זאת מול תאגיד קשור. בהתאם לכך, ייתכן כי קבוצת החברה תהיה מצויה בפוזיציה המנוגדת לזו של הלקוח, כל עוד העסקה מול הלקוח פתוחה. במקרה זה, מרוויחה הקבוצה כאשר הלקוח מפסיד ומפסידה כאשר הלקוח מרוויח.



·     החברה נוקטת באמצעים לצמצום ניגודי העניינים, אך אין באמצעים אלה כדי למנעם לחלוטין. למידע נוסף ראו פרק 6 – מדיניות ניגוד העניינים - בתקנון המסחר של החברה:



 
גילוי נאות מטעם טי.ג'י.אל קולמקס שוקי הון בע"מ  מכח הוראת האנליזות:



·     עבודת הניתוח הועברה לחברה מידי עורך עבודת הניתוח בתאריך 29/11/2020. עבודת הניתוח פורסמה בתאריך 29/11/2020.






·     לחברה קיימות עסקאות פתוחות במכשיר פיננסי שערכו נגזר מנכס הבסיס נשוא עבודת ניתוח זו, מכוח היותה זירת סוחר, במועד פרסום האנליזה.



·     החברה ו/או תאגיד קשור לה לא ניהלו הנפקה פרטית או הצעה של ניירות ערך של התאגיד הנסקר במהלך 12 החודשים שקדמו למועד פרסום עבודת הניתוח.



·     החברה ו/או תאגיד קשור לה לא קיבלו מהתאגיד הנסקר





...


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il