TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כיצד לייצר עוד הכנסה בעידן הקורונה?


ההתפרצות המואצת של נגיף הקורונה תפסה את העולם, בהרבה מאוד מובנים, לא מוכן. הצורך ביצירת ריחוק חברתי גרם ללא מעט עסקים להיסגר, ואלו שנשארו פועלים חוו ירידה דרסטית במחזורים של העסק.
ההתפרצות המואצת של נגיף הקורונה תפסה את העולם, בהרבה מאוד מובנים, לא מוכן. הצורך ביצירת ריחוק חברתי גרם ללא מעט עסקים להיסגר, ואלו שנשארו פועלים חוו ירידה דרסטית במחזורים של העסק.

זאת הסיבה, שלא מעט אנשים, שכירים ועצמאיים כאחד, החלו לשאול את עצמם כיצד הם יכולים לייצר לעצמם הכנסה נוספת, כזו שגם אם לא תוכל לקיים את התא המשפחתי שלהם לבדה, תוכל לבטח לסייע לעבור תקופות משבר בקלות רבה יותר.

במאמר הזה ננסה להמחיש כיצד ניתן לייצר הכנסה נוספת בעידן של ריחוק חברתי, באמצעות מקצוע מבוקש, שהצפי הוא שבעידן שגרת החירום עד לדעיכה סופית של הנגיף, מציאת תרופה או מציאת חיסון, הביקוש לו רק יגדל. אולם לפני כן, ננסה להבין מהם המאפיינים שינחו את בעלי המקצועות בעידן הקורונה.

המעבר של עסקים לדיגיטל פותח שפע של הזדמנויות למומחים בתחום
אין ספק שאחת המגמות המרכזיות שניצפה בהן בחודשים הקרובים ואולי אף בשנים הקרובות, היא מעבר של עסקים לזירת הפעילות הדיגיטלית.

כבר כיום אנחנו יכולים לראות יותר ויותר עסקים שבאופן מסורתי מכרו את המוצרים שלהם באמצעות סניפים פיסיים, מסתגלים למציאות החדשה ומעודדים את קהל הלקוחות שלהם להזמין את המוצרים ולבצע את הרכישות באמצעות האינטרנט.

משכך הם פני הדברים, למקצועות בעולם הדיגיטל אשר קשורים בבניה של נכסים דיגיטליים, עיצוב אתרים, ניהול דפי פייסבוק, פרסום ממומן, הפקות וידאו, מכירות לידים וגם קידום אורגני של אתרים צפוי להיות מקום חשוב בעתיד הקרוב.

במאמר הזה נרצה להתמקד בקידום אתרים אורגני, שמטרתו שיפור הנראות של דפי אתר נתון במנועי החיפוש השונים, וזאת כדי להגדיל את התנועה האורגנית האיכותית לאתר, וכפועל יוצא את המכירות של העסק.

מדוע קידום אורגני של אתרים יהיה מקצוע מבוקש בעידן הפוסט קורונה?
כבר הזכרנו את המעבר הצפוי של עסקים לזירה הדיגיטלית, אולם חשוב יהיה להבין שלמעבר הזה יהיו זרזים נוספים.

ייתכן בהחלט, כי מי שידחוף את קהל היעד של חנויות המנהלות סניפים פיסיים אל הדיגיטל הם דווקא המתחרים. הסיבה היא שמשבר הקורונה מהווה הזדמנות מצויינת מנקודת המבט של עסקים שונים לחנך את קהל הצרכנים לעשות שימוש בשירותים ובמוצרים שבית העסק מספק אונליין.

במצב דברים זה, לקוח שרכש בגדים בחנות אינטרנטית בפעם הראשונה בחייו, והיה מרוצה מן השירות ומן הסחורה שקיבל, יפנה בפעם הבאה לעסקים נוספים המאפשרים רכישת בגדים באמצעות האינטרנט. זאת, מאחר שהוא למד לתת אמון בפורמט הזה, ואולי כעת אותו לקוח אף מחשיב את דרך הרכישה הזאת כנוחה יותר, ידידותית יותר, חסכונית בזמן ואולי אפילו בעלויות שונות, כמו חניה או דלק.

הדבר הבא שיבקש העסק שנמצא ממש בסמוך לחנות הבגדים הוא לבנות לעצמו נכס דיגיטלי ולקדם אותו ברשת, כדי ליהנות מזרם הלקוחות שלמד לבצע את הרכישות שלו בצורה החדשה.

מדוע דווקא קידום אורגני?
ובתוך כל זאת ראוי יהיה לשאול: מדוע שבעלי עסקים יפנו דווקא לערוץ הקידום האורגני? הרי עומדות בפניהם לא מעט אפשרויות לקדם את האתר החדש שהקימו ברשת, באמצעות קידום ממומן במנועי החיפוש, באמצעות פרסום ברשתות החברתיות, באמצעות שיווק במייל וערוצים רבים נוספים. ובכן, התשובה היא שבערוץ הקידום האורגני, אותו ניתן לעשות עצמאית או בעזרה חברה המתמחה בקידום אתרים, טמונים לא מעט יתרונות שהופכים אותו לערוץ אפקטיבי ומניב ללא מעט עסקים:

קידום אורגני מסייע לעסק להזרים טראפיק איכותי יותר לאתר
בואו נשים את הדברים על השולחן: גולש שמגיע לאתר באמצעות הקלקה על תוצאות אורגניות של מנוע החיפוש הוא לקוח שברוב רובם של המקרים נחשב בשל יותר לבצע עסקה.
מדובר בלקוח שנותן אמון באתר אליו נכנס, וזאת משום שבתת המודע הוא מסיק שאם מנוע החיפוש, הגורם הכביכול אובייקטיבי, חשב שיש לדרג את האתר גבוה בדפי תוצאות החיפוש, הרי שיש לו סיבה טובה לכך.

קידום אורגני משפר באופן משמעותי את הסמכות של האתר
אתר שעמודיו זוכים להופיע במקומות טובים בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים נתפס בהרבה מן המקרים לאתר בר סמכות בתחומו.
אתר סמכותי, מקצועי שנחשב למומחה בתחומו הוא אתר שברוב המקרים מוכר יותר. כמו כן, תהליך המכירה של אתר סמכותי נמשך בממוצע פחות זמן ממקבילו שצריך לגשר על הפערים מול הלקוח ולבנות אמון.

קידום אורגני משביח את הערך של הנכס לאורך זמן
הסיבה השלישית שעסקים רבים יפנו בעתיד יותר ויותר לערוץ הקידום האורגני היא העובדה שקידום אורגני מאפשר בניה מדורגת של נכס מניב לאורך זמן.
בניגוד לקידום ממומן, שבו מרגע הפסת הקמפיין, האתר מפסיק לקבל תנועת גולשים, הרי שקידום אורגני ממצב את הערך של הנכס לאורך זמן. את הנכס הזה אפשר למכור בעתיד, להשכיר, או לייצא ממנו לידים לעסקים מקבילים. חשוב גם לציין כי קידום אורני מאפשר לנכס הזה לא
להיות חשוף למתודות כמו הקלקות של מתחרים וסקרנים, שעלולות להביא לפגיעה משמעותית בעסקים המתבססים על פרסום ולא על תוצאות אורגניות.

טיפים נוספים רבים על קידום אורגני אפשר למצוא באתר של דניאל זריהן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il