TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Infinidat ממנה את ג'יימס לואיס למנהל שותפים לאזורי EMEA ו-APJ


קרדיט צילום: יח"צ.
לואיס הוא מנהל מכירות בינלאומי מנוסה עם רקורד מוכח בתחום מערכות המידע, האחסון ואבטחת הרשתות לארגוני אנטרפרייז.


חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, הודיעה היום על מינויו של ג'יימס לואיס למנהל השותפים לאזורי EMEA ו-APJ , כולל יפן. הניסיון הרב של לואיס בתחום יחזק משמעותית את רשת השותפים העולמית הקיימת של החברה, הכוללת צוות מוערך של המומחים בתחום האחסון.

לואיס הוא מנהל מכירות בינלאומי מנוסה עם רקורד מוכח בתחום מערכות המידע, האחסון ואבטחת הרשתות לארגוני אנטרפרייז. הניסיון הרחב שלו בתעשייה כולל תפקידים בתחומי אבטחת מידע, Storage Area Networks (SAN), אחסון נתונים, ניהול שירותי מערכות מידע, אסטרטגיית מערכות מידע, שירותים מקצועיים, מחשוב ענן וסביבות מחשוב וירטואליות.


לאחרונה הוא שימש כראש מחלקת מכירות שותפים ב-Data Interchange והיה מנהל האסטרטגיה והצמיחה של Altdata Technology Solutions, בה התמקד בשוק אבטחת המידע. בנוסף, הוא עבד 15 שנים ב-EMC וב-RSA בלונדון ובפרנקפורט, שם הוא צבר ניסיון מקיף בגיוס, הפעלה והובלה של שותפים ומפיצים. לואיס שירת בצבא ארה"ב לפני שהחל בקריירת המכירות שלו.

"אני מאוד נרגש להצטרף לצוות כל כך מעורר השראה ב-Infinidat, חברה שתמיד הערצתי על השילוב הייחודי שלה בין חדשנות טכנולוגית ומצוינות בתחום שירות הלקוחות. Infinidat זוכה להערכה רבה בתוך קהילת השותפים, והמוניטין של המותג החזק של החברה רק ימשיך להתחזק ככל שקצב הקונסולידציה בתחום האחסון ימשיך להאיץ", אמר ג'יימס לואיס, מנהל השותפים לאזורי EMEA ו- APJ ב-Infinidat.
"אנו שמחים לקבל את פניו של ג'יימס לואיס.


ההצלחה של השותפים שלנו היא בליבת האסטרטגיה וההישגים של Infinidat, ולכן איתור האדם המתאים לתפקיד זה הוא בעלת חשיבות עליונה. אלו זמנים מרגשים, ובאמצעות המנהיגות שלו, צוותי השותפים שלנו באזורי EMEA ו-APJ יגיעו להישגים גדולים עוד יותר", אמר ריצ'רד ברדבורי, סגן נשיא בכיר לאזורי EMEA ו- APJ ב-Infinidat.

אודות Infinidat

Infinidat מסייעת לארגונים וספקי שירותים להגדיל את יתרונם התחרותי המונע על ידי נתונים.

הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של Infinidat מספקת זמן אחזור של למטה מאלפית השנייה, זמינות של 100% ויכולת גידול עם עלות בעלות כוללת נמוכה משמעותית לעומת טכנולוגיות אחסון מתחרות. החברה מציעה פורטפוליו עטור פרסים של פתרונות אחסון לארגוני אנטרפרייז עבור פריסות אחסון עיקריות ומשניות. החברה הוקמה על ידי חלוץ תעשיית האחסון, משה ינאי, בשנת 2011. המטה הישראלי ממוקם בהרצליה, והמטה האמריקני בוולתהם, מסצ'וסטס. למידע נוסף בקר באתר www.infinidat.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il