TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת "שתית" מאכלסת את ירוחם


פרויקט " שתית באופק", ירוחם דרום (יחצ)
דירות למגורים/ השקעה, לכניסה מיידית. דירות 5 חדרים בפחות ממליון ₪
חברת "שתית" מאכלסת את פרויקט "שתית באופק", ירוחם דרום. במחצית הראשונה של ינואר אוכלסו 40 דירות בפרויקט ועדיין נותרו דירות במחירים הזולים ביותר בארץ, לאכלוס מיידי להשקעה או למגורים.

מדובר באחד מהפרויקטים הנחשקים והמבוקשים ביותר באזור הדרום בכלל ובירוחם בפרט. בכל נושא בנית פרויקט שתית בירוחם, הושקעה מחשבה רבה על תכנון הבניינים, התשתית, מבנה הדירות ועוד, ולכן הפרויקט נחשב לאחד מהמבוקשים.

מה שמייחד את האזור בין היתר, זו הקרבה לאתרי הטבע הייחודיים, לבאר שבע ואף לעיר הבה”דים. אלו המכירים את האזור, יודעים וודאי שלנוף עוצר הנשימה אין תחליף. רבים המבקשים לעבור אל ירוחם מכל רחבי הארץ, עושים זאת גם בזכות הטבות המס, מתחמי המגורים החדשים ושירותים נוספים הקיימים במקום ונוחים מאוד למשפחות.

פרויקט " שתית באופק", ירוחם דרום, משלב חזון ציוני, חברתי וכלכלי, והינו מתחם בוטיקי הכולל 84 יחידות דיור. במתחם 12 מבני בוטיק, בעלי 3 קומות כל אחד. בכל קומה 2 דירות בלבד.
בפרויקט נותרו, דירות 5 חדרים המתוכננות בקפידה במחיר 965,000 ₪, ודירות גן במחיר של 1,195,000 ₪, זהו המקום היחידי בארץ שניתן לקנות דירת 5 חדרים במחיר נמוך כל כך.
המבנים מעוצבים בצורה מוקפדת ומתוכננים בצורה פונקציונלית אשר גורמים למתבונן להתאהב ולהרגיש בבית כבר ממבט ראשון. הקרבה לאתרי טבע ייחודיים, לעיר הבה״דים, לבאר שבע, הבנייה הכפרית והנוף עוצר הנשימה יחד עם ההתפתחות האזורית בשנים האחרונות, מתחמי המגורים החדשים, אוכלוסייה חדשה ואיכותית ואיכות השירותים הקהילתיים הפכו את ירוחם לאזור מגורים אטרקטיבי מאוד.

שלום שטרית בעלי ומנכ"ל חברת שתית מסביר כי מבחינתו מדובר בציונות גרידא. "חברת שתית גאה להיות חלק מהבניה בנגב. היה לנו חשוב לעשות משהו שהוא גם ציוני ולבנות למשפחות החדשות בתים בנגב כחלק מחזונו של בן גוריון. כחברה המגדירה את עצמה כ"בית ישראלי אמיתי", אני חושב שאנחנו חייבים לפעול גם מתוך ציונות אמיתית ולאפשר לזוגות צעירים הזדמנות אמיתית לרכישת דירה במחיר שידם משגת ", הוסיף שטרית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il