TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עליה דרמטית של כ - 350% בביקוש לבדיקות מהירות לפני ארוחת החג


סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם - בדיקות מהירות
החל מהשבוע בסניפי ביקורופא הוזל מחירן של בדיקות הסופיה המהירות והוא עומד על 52 שקלים. בנוסף, בתיאום עם משרד הבריאות, בסניפי ביקורופא ניתן לבצע בחינם בדיקות סופיה מהירות לילדים עד גיל 12 בערים תל אביב, ראשון לציון, נתניה, אריאל וכפר סבא
מסתבר כי ההכנות המשפחתיות לארוחת ראש השנה אצל סבתא וסבא, יצרו עליה דרמטית של כ - 350% בביקוש לבדיקות מהירות יזומות בקרב ילדים ומבוגרים שחלקם אף מחוסנים. בעקבות כך בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם חברת הבדיקות המהירות הנפוצה בארץ, נערכו עם מלאי מכשירים מתקדמים המאפשרים לקבל תשובה תוך 15 דקות. במקביל בסניפי ביקורופא וביתר המרכזים הרפואיים בהם ניתן לבצע בדיקת סופיה מהירה, כבר הרחיבו את שעות הפתיחה ואף בערב החג ברוב המקומות ניתן יהיה לבצע בדיקות מהירות, עד שעות הערב.

אמנון כהן, מנכ"ל חברת ביקורופא הסביר כי: "ההיערכות המשפחתית לראש השנה יצרה עליה בביקוש, לצורך כך הרחבנו מאוד את כח האדם המקצועי לביצוע הבדיקות במרפאות ביקורופא בהן פועלת הטכנולוגיה של סופיה. אנחנו רואים השבוע בעיקר ביקוש לקביעת תור מראש לבדיקה מהירה סמוך לארוחת החג מצד מגוון גילאים".

יצוין כי החל מהשבוע בסניפי ביקורופא הוזל מחירן של בדיקות הסופיה המהירות והוא עומד על 52 שקלים. בנוסף, בתיאום עם משרד הבריאות, בסניפי ביקורופא ניתן לבצע בחינם בדיקות סופיה מהירות לילדים עד גיל 12 בערים תל אביב, ראשון לציון, נתניה, אריאל וכפר סבא.

שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם הוסיף כי: "אנחנו רואים עליה של מאות אחוזים בביקוש לבדיקות מהירות יזומות לפני החג. יש פניות מהורים לבדוק את הילדים וגם את עצמם לפני שפוגשים את סבתא וסבא. בזכות הבדיקה המהירה אפשר לנרמל את החיים המשפחתיים ולחיות בשלום לצד הקורונה בלי דאגה ולחץ מיותרים, אחרי הסגרים והחגים שחגגנו לבד בשנה שעברה בלי יכולת לחבק את המשפחה. בקרוב גם נפיץ לבתי המרקחת בדיקות ביתיות שיאפשרו לכל אדם, לדגום את עצמו ולקבל החלטה מושכלת עבורו ועבור הסובבים אותו".

יצוין כי הבדיקות המהירות באמצעות הטכנולוגיה הניידת של סופיה מתבצעות בסניפי ביקורופא ובמרכזים רפואיים נוספים, כולל בפריסה נרחבת מאוד בחברה הערבית על פי הנחיות משרד הבריאות. כל מכשיר נייד יכול לבצע כ - 100 בדיקות אנטיגן מהירות בשעה ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות. מדובר בבדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות, אשר פותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי ופועלת בישראל בהצלחה רבה כבר מספר חודשים.

דודי זרינחו, סמנכ"ל ביקורופא הדגיש כי: "מערכות המחשוב של ביקורופא חוברו למערכות המחשוב של משרד הבריאות ותוצאות הבדיקה ממכשירי הסופיה משודרות בזמן אמת".

משה חביב מנהל הדרכות שטח בקבוצת רימיפארם ציין כי: "המכשיר הנייד של סופיה כולל ברקוד מובנה ושלוש רמות בקרה. פשוט עושים בדיקת מטוש קלילה, מחכים כמה דקות ומקבלים תוצאה אמינה. היתרון של בדיקת אנטיגן מהירה היא היכולת לזהות מיידית אדם מאומת אשר עלול להדביק אחרים ולעצור את שרשרת ההדבקה בזמן".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il