TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל, מסר: "אנו מסכמים רבעון חזק של גידול בפעילות החברה, המתבטא בהכנסות שיא רבעוניות ומעבר לרווח גולמי. לצד הגידול במספר ה


הכנסות רבעוניות 2017-2020 במיליוני ש"ח
רבעון עשירי רצוף של צמיחה עם זינוק חד של כ- 83% בהכנסות בהשוואה לרבעון הרביעי של 2019 ושל כ- 365% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, חיזוק הנזילות על רקע משבר הקורונה ולקראת ייצוא לאירופה עם גיוסי הון של כ- 29 מיליון ש"ח ממשקיעים מוסדיים, בעלי שליטה ומשקיעים ותיקים בחברה ירידה חדה בהפסד התפעולי ובהפסד הנקי.

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל, מסר: "אנו מסכמים רבעון חזק של גידול בפעילות החברה, המתבטא בהכנסות שיא רבעוניות ומעבר לרווח גולמי. לצד הגידול במספר המטופלים בשוק הישראלי, אנו מתקדמים כמתוכנן לקראת התחלת ייצוא ומכירות מסחריות באירופה במהלך 2020 עם שורת הישגים אסטרטגיים ופיננסיים חשובים ברבעון הראשון, לצד התקדמות תהליך הרישום הרגולטורי של המוצרים שלנו בגרמניה ובדנמרק, אנו מצפים לקבלת היתר ייצוא אשר יאפשר לנו להתחיל באופן מיידי לייצא את מוצרינו למדינות אלה ולמדינות יעד נוספות. נציין, כי גם ללא קבלת היתר ייצוא בתקופה הקרובה, אנו מאמינים שהשלמת מוכנות מתקן הייצור של בעלת השליטה במלטה תאפשר להרחיב את היקף מכירות המוצרים גם לאירופה, כאלטרנטיבה זמנית עד לקבלת היתר."



ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2020 הסתכמו לשיא של כ- 12.2 מיליון ש"ח, ומשקפות גידול של כ- 83% בהשוואה להכנסות הרבעון הרביעי של 2019 וגידול של כ- 365%, למעלה מפי 4, בהשוואה להכנסות הרבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות, זה רבעון עשירי ברציפות, נובעת הן מהגידול בהיקף פעילות הייצור, השיווק, ואספקה לבתי המטופלים, והן ממעבר למכירה בישראל תחת האסדרה החדשה, המסבה לחברה הכנסה גבוהה יותר לכל יחידת מוצר. במהלך הרבעון המשיכה החברה להגדיל את מספר המטופלים וכן את כמות המוצרים שסופקו על ידה. להערכת החברה, משבר הקורונה, שהחל בשבועיים האחרונים של הרבעון, תרם לחיזוק המגמה עם גידול נוסף בביקושים למוצרי החברה ולשירות ההפצה עד לבית הלקוח.



החל מרבעון זה מפרסמת החברה את דוחותיה הכספיים על בסיס רבעוני במקום על בסיס חצי שנתי, כאשר תוצאות הרבעון השלישי והרביעי של השנה אינם סקורים בנפרד. זהו רבעון ראשון בו רושמת החברה רווח גולמי תחת האסדרה החדשה. לראשונה עברה החברה ברבעון מהפסד לרווח גולמי תחת האסדרה החדשה. מעבר החברה לרווח גולמי ברבעון, לעומת הפסד גולמי ברבעון השלישי והרביעי של שנת 2019, נובע בין היתר מהגידול בהיקפי הייצור והשילוח לבתי הלקוח, זאת, על רקע ההוצאה הקבועה הנדרשת על מנת לעמוד בתקן IMC-GMP, GMP-EU וכן הגידול בעלות מוצרים מוגמרים הנמכרים למטופלים תחת האסדרה החדשה.

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון לשנת 2020, תחת האסדרה החדשה, הסתכם בכ-9.3 מיליון ש"ח, ירידה משמעותית בהשוואה להפסד תפעולי בסך כ- 24.8 מיליון ש"ח במחצית השנייה של שנת 2019. בנטרול הוצאות חשבונאיות שאינן תזרימיות בגין תשלום מבוסס מניות בסך של כ- 3 מיליון ש"ח, במסגרת הסכם המיזוג של פנאקסיה לתוך הרודיום הציבורית, הסתכם ההפסד התפעולי ברבעון הראשון בסך של כ- 6.3 מיליון ש"ח, ירידה חדה בהשוואה להפסד תפעולי במחצית השנייה של שנת 2019 (בנטרול הוצאות חשבונאיות שאינן תזרימיות) בסך של כ- 11.8 מיליון ש"ח. ברבעון הראשון לשנת 2019 הסתכם ההפסד התפעולי, תחת אסדרה ישנה, בסך של כ- 1.5 מיליון ש"ח.



ההפסד הנקי ברבעון הראשון לשנת 2020, תחת האסדרה החדשה, הסתכם בסך של כ- 9.4 מיליון ש"ח, ירידה חדה בהשוואה להפסד נקי בסך של כ- 66.8 מיליון ש"ח במחצית השנייה שלשנת 2019, ולהפסד נקי בסך כ- 10.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בנטרול הוצאות חשבונאיות שאינן תזרימיות בסך כ- 3.5 מיליון ש"ח, מסתכם ההפסד הנקי ברבעון הראשון של השנה בסך של כ- 5.9 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד נקי בנטרול הוצאות שאינן תזרימיות בסך כ- 9.8 מיליון ש"ח וכ- 1.2 מיליון ש"ח, במחצית השנייה של שנת 2019 וברבעון המקביל אשתקד, בהתאמה.

במהלך הרבעון הודיעה החברה על התקשרות בהסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בתעשיית הקנאביס הרפואי עם חברת הפארמה האירופאית Neuraxpharm הגדולה באירופה בתחום ה- CNS (מערכת העצבים המרכזית) לשיווק מוצרי קנאביס מתקדמים בגרמניה כחלק מפורטפוליו תרופות רחב.

סך המזומנים ושווי מזומנים נכון ל- 30 במרץ 2020 הסתכם לסך של כ- 17.6 מיליון ש"ח, בהשוואה למזומנים ושווי מזומנים בסך של כ- 14.3 מיליון ש"ח נכון ל- 31 בדצמבר 2019. הגידול ביתרות המזומנים נובע בעיקרו מהשלמת גיוס הון בהקצאה פרטית של מניות חסומות וכתבי אופציה בסך כ- 17 מיליון ש"ח בהובלת מור בית השקעות ומשקיע מסווג נוסף בשוק ההון, בקיזוז החזר הלוואה לחברה האם.
באפריל 2020, לאחר תאריך המאזן, הרחיבה החברה את גיוס ההון בסך נוסף של כ- 12 מיליון ש"ח בהקצאה פרטית של מניות חסומות וכתבי אופציה לבעלי שליטה בחברה ומשקיעים ותיקים בחברה, כולל מיו"ר החברה, מר יונתן קולבר, מנכ"ל החברה ד"ר דדי סגל ומר רן נוסבאום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il