TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כיצד שוק ביטוחי הבריאות יושפע מהקורונה?


צילום: שרון אלדר
האם חברות הביטוח יסרבו לבטח אנשים שבקבוצות הסיכון? כך מעריך מייסד מערכת דיגיטלית חדשה, המבטיחה מהפך בעולם ביטוחי הבריאות, המציגה לראשונה בשקיפות מלאה את ההצעות המתאימות ביותר לכל אדם

למרות שהקורונה מטופלת על ידי התקציב של הסל הממלכתי וחברות הביטוח לא ניזוקות ממנה, התפרצות הנגיף הקטלני עלולה להביא לתמורות בביטוחי הבריאות והחיים. לדברי רני ארליכזון, כלכלן וסוכן ביטוח ותיק: "אמנם אנו לא צופים התייקרויות בביטוחי הבריאות בישראל בשלב זה, אבל בהחלט ייתכן ויתווספו הגבלות חדשות, כמו החרגות שיפטרו את חברות הביטוח מתשלומי תביעה.

בכפוף להנחיות מבטחי משנה או באישור הפיקוח על הביטוח, חברות הביטוח יכולות להוסיף סגמנט עם שאלות בנושא מחלת הקורונה ווירוסים עתידיים דומים בסעיף הבריאות, ואף להפסיק למכור באופן מיידי מוצר מסוים לקהל מוגדר, שכן החברות יעדיפו לא לסכן עצמן. אנשים הנמצאים בקבוצות הסיכון עלולים להתקשות לרכוש ביטוחים, עד שיימצא החיסון למחלה, כך שדווקא החלקים באוכלוסייה שיזדקקו לכך יותר מכל ימצאו עצמם ללא כיסוי ביטוחי".

ארליכזון, מנכ"ל ובעלים של "מבט", משיק היום את המערכת החדשנית המבקשת לשנות את כללי המשחק של ענף ביטוחי הבריאות בישראל, באמצעות מנגנון אונליין חינמי ונוח לתפעול, שיאפשר לכל המעוניין בביטוח לקבל את ההצעה האידיאלית עבורו תוך שניות. מערכת אתר "מבט" מציעה לראשונה באמצעות לחיצת כפתור לבחור את הביטוח האידיאלי עבור כל אדם, מבין כל האופציות הקיימות כיום בשוק.
מערכת המידע החדשה, שפותחה במהלך השנה האחרונה, מבוססת אנליטיקה, המחשבת את הצעת הביטוח המשוקללת הטובה ביותר עבור כל לקוח בשקיפות מלאה. האתר סוקר את כל חברות הביטוח הפועלות בשוק ומציג השוואה והמלצה על הכיסוי הביטוחי המתאים ביותר עבור כל גולש. ההמלצה משקללת את המחיר הטוב ביותר ואת רמת השירות המתאימה לכל אחד, עם ציון עיקרי הפוליסה של כל חברה והצעה.

אתר "מבט"
סוקר ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח תאונות קשות וביטוח למחלות הסרטן.
מערכת מבט נושאת עמה בשורה חיובית לא רק לציבור הרחב, אלא גם חיונית לפעילותם השוטפת של חברות הביטוח הגדולות, סוכני הביטוח הפרטיים ולכל הגורמים המקצועיים העוסקים בענף, שכן השקיפות החדשה מציבה מראה שמאלצת לזרז הוצאה לפועל של מקצה שיפורים באופן מיידי ולהיות קשוב ביותר לצרכי הציבור.

ארליכזון מוסיף: "ככלכלן וסוכן ביטוח מנוסה המכיר את כל רזי עולם הביטוח בעשור האחרון, זיהיתי צורך של חלקים נרחבים בציבור במנגנון שאנו משיקים כעת. תחום הביטוח אפוף ערפל כבד שהביא למצב של חוסר הבנה וחוסר בידע אמיתי, אמין, זמין ומקצועי. זו הסיבה שהחלטתי לרתום את טובי המומחים בענף ובעזרת צוות טכני מוכשר ויחד בנינו מערכת שאני גאה ונרגש להציע בחינם לתושבי ישראל. הבשורה שלנו מהפכנית ותשנה את הדרך בה אנשים בוחרים ביטוח, כעת כולם יכולים להבין בקלות מהו הפתרון המומלץ, הזול והמיטבי עבורם, לפי המאפיינים האישיים שלהם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il