TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דיסקונט ברוקראז' משיקים סיקור על אלוני חץ וסבורים כי מדובר ביצרנית ערך ויזמית, אך בסיכון נמוך מהמקובל


ישי ששון, צלם: עזרא לוי
לטענת ישי ששון, רו"ח ואנליסט בכיר בדיסקונט ברוקראז': אחד המקורות העיקריים לאפסייד במניית החברה הינם פעילות החברה בארה"ב באמצעות חברת CARR
משקיעי אלוני חץ נהנים מייזום משמעותי הנאמד ב- 5 מיליארד ₪, אך "במחיר" (סיכון) נמוך, בשל ניהול סיכונים איכותי בצד הריאלי (חתימת חוזים מבעוד מועד) ובצד הפיננסי (מינוף נמוך בצד גמישות פיננסית גבוהה). דיסקונט ברוקראז' משיקים סיקור בהמלצת קנייה, ובמחיר יעד של 70 ש"ח (אפסייד של 38%)

לטענת ישי ששון, רו"ח ואנליסט בכיר בדיסקונט ברוקראז': אחד המקורות העיקריים לאפסייד במניית החברה הינם פעילות החברה בארה"ב באמצעות חברת CARR.

בארה"ב קיימים להערכתו רווחים של כחצי מיליארד דולר אשר צפויים להתקבל בשלוש השנים הקרובות נוכח הייזום המשמעותי.

לטענת ששון, הפעילות בארה"ב נושאת בחובה תשואה יזמית גבוהה (36% בממוצע), בצד רווחי ייזום משמעותיים המסתכמים לכחצי מיליארד דולר, ואשר טרם מצאו ביטוי בדוחות הכספיים. עם זאת, הוא מציין כי הסיכון הכלול בפעילות זו הינו נמוך מהמקובל, הן בפן היזמי והן בפן הפיננסי. בפן היזמי מציין ששון כי החברה חתמה על חוזי שכירות בגין 51% משטחי הנדל"ן המניב בהקמה שבנייתם תסתיים ב- 3 השנים הקרובות. בפן הפיננסי, רמת הסיכון הפיננסי הקיימת ב- CARR הינה נמוכה נוכח שיעור המינוף הנמוך 40%.
ששון בחן גם את פעילות החברה בלונדון וציין כי פעילות זו מתבססת על רכישת נכסים בעלי פוטנציאל השבחה, מיקום איכותי ושוכרים מבוססים, ומשכך לנכסים אלו רמת חסינות גבוהה לאירועים מאקרו כלכליים, כדוגמת Brexit.

גם בחינת נתוניה המאקרו כלכליים של לונדון מורה כי פוטנציאל הפגיעה בעיר במקרה של Brexit נמוך מכפי שנדמה, בעיקר בשל ההון האנושי הקיים בעיר שהינו מוצר "בלתי סחיר", שניודו מוגבל.

לסיכום מציין ששון כי לקבוצה כולה פרופיל פיננסי איתן בהשוואה למרבית חברות הייזום, המתבטא במינוף בשיעור נמוך (26%), גמישות פיננסית גבוהה (92% מהנכסים אינם משועבדים) ובנגישות גבוהה לשוק ההון (94% מהחוב הינו סחיר). הנהלת הקבוצה מיישמת את לקחי משבר 2008, בו חברות ייזום רבות נקלעו גם למשבר פיננסי אשר "שיתק" את פעילותן היזמית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il